Hi peepz.
Well sinds iedereen wel de praattopic kinda ish gevolgd heeft, wat behoorlijk wat vragen opgeroepen heeft bij sommige, helaas.
Maybe it sounds weird maar ik zit kinda vast in mijn leven you know. Im not as happy as I claim to be; ook al doe ik leuke dingen in IRL en schrijf ik happy posts/berichtjes. Ik heb zelden een gevoel van voldoening noch trots en dat is wel waarom ik júist zo focus op deze RP. Niet dat ik er 24/7 naar staar, maar ik wil het gewoon goed laten lopen. Zoals iedere TS obvy; maar voor mij voelt het als iets positiefs. Like alsof ik iets begonnen ben wat eens goed gaat you know.
Met andere woorden; deze RP (hoe triest het ook is) betekende wel veel voor me en ik heb dan ook héél veel moeten doen om het draaiend te krijgen. Sommige weten hier wel van en sommige niet. Misschien maakt het sommige ook wel niet uit. Echter word dit soms ook vermoeiend. Vooral als er (weinig) motivatie is voor mensen om te posten. Voor namelijk als er ook totaal niks gecommuniceerd word, wat mij ook onwetend laat. Van sommige wist ik het inderdaad. Dan toevallig van een paar mensen niet, maar ik kan ook niet bij iedereen naar binnen kijken. Net zoals jullie dat niet bij míj kunnen.
Mensen zijn op het internet botter. Puur door het veilig schermpje voor ze. Men reageert vaak zijn of haar dag af, van wat ze meegemaakt hebben die dag, wat hen gefrustreerd heeft. Echter heeft die persoon in kwestie er vaak totaal niks mee te maken. Ik zeg hierbij ook; let op met wat je post. Soms komt het hard aan op een persoon, terwijl je het niet door hebt en in je furie enkel harder doorgaat. Ik heb het bij deze ook niet over mijzelf; maar in het algemeen. Dit is namelijk een punt want Quizlet behoorlijk teistert en behoorlijk jammer is. Vooral als die persoon dat zelf niet eens in de gaten heeft.
Nu was ook de opmerking gevallen dat ik jullie als slaven/ werknemers behandel. Dit vond ik wel (persoonlijk) overdreven. Ik heb jullie niet voor niks allemaal in míjn RP gevraagd. Misschien denken jullie wel omdat het is om een RP draaiende te houden en natuurlijk speelt dat ook mee; maar ook omdat ik (dacht) of denk toch wel een band met een ieder van jullie te hebben, op een unieke wijze. Met een hechter dan de ander. Ik heb niet voor niks een ieder van jullie gevraagd om mee te doen hierin, waarin jullie me niet teleurgesteld in hebben, ook al denken jullie dit nu wel. After all; somehow we are a tiny little family, right.
Ik wilde het toch wel duidelijk maken, ook al heeft dit toch enigszins wat openheid van mij gekost. Ik zit nu maybe al een tijd in een not so great place; maar dat betekend dat deze periode gewoon suckt, maar het vroeg of laat wel over gaat. After all, it was just a bad day. Not a bad life. & je hoeft hier niet op te antwoorden. Dat was mijn doel eigenlijk niet. Maar als je hate comments gaat plaatsen om/over mij; doe dat dan liever maar in elkaars GB/PB or whatever so yeah. I think I covered all the questions & Chloe je mag van mij nu wel op alle topic's slotjes drukken.
When I taste Tequila, Baby, I still see ya