• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Via Indeed, haha.

    Lol


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    Morgen solliciteren bij Netflix, damn.


    Nice succes!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tony_Stark schreef:
    (...)
    Jaaaaaa, dit vind ik leuk om te lezen! *O*


    Ik zat eerst zo van "huuuuh?" maar toen bedacht ik me wat je bedoelde :') Geef maar een gil als je ze weer terug wil! ^^

    Ben je hier nou nog steeds?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is echt te belachelijk voor woorden. Mijn neefje mag van zijn juf geen Zwarte Piet meer zeggen, maar moet zeggen; De man met het bruine gezicht.
    Echt even serieus. Laat die kinderen verdomme lekker Zwarte Piet blijven zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik krijg de schuld van dingen die ik niet eens doe. Maar mij geloven als ik zeg dat het niet waar is? Ho maar.

    Pepper_Potts schreef:
    (...)

    Ik zat eerst zo van "huuuuh?" maar toen bedacht ik me wat je bedoelde :') Geef maar een gil als je ze weer terug wil! ^^

    Hahahaha, ik heb van allerlei andere muziek en Wishing You Were Somehow Here Again (van Phantom of the Opera) al gekopieerd, dus die kan ik zo spelen. ^^
    Verder heb ik nu ook de begeleidingsversie van (veel ingewikkelder) Colours of the Wind al, dus die ben ik nu aan het leren, maar die pianobooks zijn echt geweldig met alle Disney/musical-liedjes. ^^
    Daar ben ik mijn ouders eeuwig dankbaar voor, dat ze deze boeken hebben gekocht :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Windigo schreef:
    Dit is echt te belachelijk voor woorden. Mijn neefje mag van zijn juf geen Zwarte Piet meer zeggen, maar moet zeggen; De man met het bruine gezicht.
    Echt even serieus. Laat die kinderen verdomme lekker Zwarte Piet blijven zeggen.

    O mijn god, what the fuck is dat voor bullshit? Mogen ze straks ook geen apen meer zeggen tegen apen?

    Windigo schreef:
    Dit is echt te belachelijk voor woorden. Mijn neefje mag van zijn juf geen Zwarte Piet meer zeggen, maar moet zeggen; De man met het bruine gezicht.
    Echt even serieus. Laat die kinderen verdomme lekker Zwarte Piet blijven zeggen.


    weet je ik zal eerlijk zijn ik sta aan de anti zwarte piet kant van de discussie maar waarom de fuck is de naam Piet nu verkeerd ?? ik snap er oprecht geen zak van?

    of is 2016 het jaar geworden waarin de zwarte pieten discussie niet meer over racisme gaat maar over de emancipatie van mannen die Piet heten??? waarOM IS PIET FOUT

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 17:54 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    in slaap vallen tijdens het schrijven van je column

    nice


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wiarda schreef:
    (...)

    weet je ik zal eerlijk zijn ik sta aan de anti zwarte piet kant van de discussie maar waarom de fuck is de naam Piet nu verkeerd ?? ik snap er oprecht geen zak van?

    of is 2016 het jaar geworden waarin zwarte piet niet meer over racisme gaat maar over de emancipatie van mannen die Piet heten??? waarOM IS PIET FOUT


    Waarom ben je tegen Zwarte Piet? Het zijn geen slaven of zo. . . Ze heten alleen maar zo, omdat ze zwart worden van de schoorsteen waar ze doorheen kruipen om pakjes in huizen te dumpen. Ik snap die hele haat jegens Zwarte Piet echt niet. Desnoods gaan ze ze wel Roet Piet noemen, maar laat ze lekker bruin geverfd blijven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    omg 97,5% voor logaritmische functiesssss


    ben oprecht verbaasd qing how did u do it


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    HAHA nee stop niET DE DISCUSSIE


    i put the fun in funeral

    Laat dit jaar maar snel voorbij zijn. Ik ben het zat.


    26 - 02 - '16

    Overkill schreef:
    HAHA nee stop niET DE DISCUSSIE


    Dit. :'D
    al vind ik een veranderende Piet geen slecht idee


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.