• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Morgen naar de boekenbeurs, yay.


    <3

    Matty, nog een uur en 56 minuten om het dossier af te maken. You can do this. Go go go.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ben ik de enige die totaal niets met Johnny Depp heeft?:')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lol doe eens normaal.
    Laat mij dat zelf bepalen

    Uhm the fuck?


    Happy Birthday my Potter!

    Toen was ik weer eenzaam en alleen...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mama: 'Femke, je moet even stofzuigen, de tafel afnemen en de troep opruimen.'
    Ik: 'Oke, hoezo?'
    Mama: 'De schoonmaakster komt zo.'

    Uhhh... waarom huren we een schoonmaakster als ik van te voren alles moet opruimen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Mama: 'Femke, je moet even stofzuigen, de tafel afnemen en de troep opruimen.'
    Ik: 'Oke, hoezo?'
    Mama: 'De schoonmaakster komt zo.'

    Uhhh... waarom huren we een schoonmaakster als ik van te voren alles moet opruimen?


    ahahah i know right


    i put the fun in funeral

    Wat heeft die jongen met kikkers?!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Een verwend kreng bij Toddlers and Tiaras die tegen haar ouders/opa/opa (denk ik) roept "GET ME THE DAMN SNACK PRONTO". Als dat mijn kind was, oef... Dan zou ze wat meemaken.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Een verwend kreng bij Toddlers and Tiaras die tegen haar ouders/opa/opa (denk ik) roept "GET ME THE DAMN SNACK PRONTO". Als dat mijn kind was, oef... Dan zou ze wat meemaken.


    Alle hoeken van de kamer laten zien dat kind, gadverdamme


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Alle hoeken van de kamer laten zien dat kind, gadverdamme


    Precies. Ze zat in een (afzichtelijk roze) autootje met haar hond erin en ze riep constant tegen iedereen 'GET OUT OF MY DAMN WAY' en daarna dus dat snack-debacle en ze kreeg ook nog eens een limousine om haar naar de pageant te brrengen. fuuuucking hell.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Precies. Ze zat in een (afzichtelijk roze) autootje met haar hond erin en ze riep constant tegen iedereen 'GET OUT OF MY DAMN WAY' en daarna dus dat snack-debacle en ze kreeg ook nog eens een limousine om haar naar de pageant te brrengen. fuuuucking hell.

    Ik zou gewoon in de weg van dat verwende kutkind blijven staan ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Ik zou gewoon in de weg van dat verwende kutkind blijven staan ;'D


    oh jezus ze begint om alles te krijsen ik erger me zo aan haar jezus voed haar een keer op of zo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    oh jezus ze begint om alles te krijsen ik erger me zo aan haar jezus voed haar een keer op of zo


    Denk je echt dat die vreselijke loeders die hun kinders opgeven voor een pageant in staat zijn om kinderen op te voeden? :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)