• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT

    Dit is een restart van de al lopende RPG. We zullen dan ook verder gaan waar deze nu is, alleen zijn we op zoek naar extra mensen. (:
    De RPG is opgericht door Ziegler, we hebben haar toestemming.


    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Jongens
    — Dex William Buchanan | Maslany | Chace Crawford |
    — Gabriele Ezra O’Donnell | JC_ | Steven Chevrin |
    — James Joseph Mill | AdamSandler | ? |
    — Ethan Riley Mackanzie | JC_
    — Riker Mercury | Windigo
    — Logan Rodrigo James | Cotrona
    Meisjes
    — Reya Forestier | Zusak | Maia Cotton |
    — Maeva Alexia Braiden | Cahira | ? |
    — Leah Stephens | Zusak | Marina Laswick |
    — Carlisle McMichaels | Maslany | Porcelain Black
    — Nia Harper Elizabeth Ziegler| greenlight22 | ?? |
    — Avery Hannah Davis | nakito


    (...)
    EXTRA
    Zoals al eerder vermeld is de Glee-Club niet erg populair. Er zullen vast en zeker populaire leerlingen in zitten die houden van zingen en optreden, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd door anderen. Niemand is perfect, dus iedereen heeft waarschijnlijk zijn/haar eigen verhaal. De een is ontzettend onzeker, de ander heeft een groot geheim. Iemand heeft misschien een handicap, de ander een vervelend verleden. Let hierbij op dat niet iedereen iets heftigs heeft meegemaakt. Als dat wel zo is, zal diegene daardoor wel gevormd zijn. Perfecte personages worden niet gewaardeerd en als ik een perfect personage tegenkom, zal ik vragen of je er wat aan aan kunt passen omdat ik het liefste zo realistisch mogelijke karakters wil. Voor eventuele inspiratie kun je wat personages uit Glee opzoeken.


    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 0:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dex William Buchanan
    bij het kampvuur, naast maeva

          "Dat meen je niet?" Oké, ze slaat in ieder geval niet. Dat is een goed teken.
    "Jawel.." reageer ik onder mijn adem, waarna ik het flesje dramatisch aan mijn lippen zet.
    "Soms ben je echt...," de brunette zucht en kapt haar zin af, maar ik weet al waar ze naartoe wilde. Een sukkel, een idioot. Gek. "En nu praten jullie zeker niet meer?"
    Ik haal mijn schouders op, terwijl ik heel even naar Reya kijk, die ver van me af zit. Ineens valt me op dat ze niet meer alleen is - Logan is naast haar gaan zitten. Ik voel me, gek genoeg, boos. Misschien wel jaloers. Natuurlijk wil ze wel met hem praten, maar niet meer met mij. Misschien is het wel haar plan om ook nog met hem onder de douche te verdwijnen - hij is immers ook haar ex.
    "Het was heel.. gezellig. Maar toen hadden we een.. persoonlijk gesprek, en toen Leah ons kwam storen wist ze ineens niet hoe snel ze weg moest komen." Ik sluit mijn ogen eventjes en laat me tegen de rugleuning van de bank vallen, mijn hoofd naar achter en mijn ogen daarna kijkend naar de sterren.

          To: Reya
    Message: Weet je het zeker? De meeste mensen die geen spijt hebben van seks met hun ex rennen niet weg..


    Ik kan mezelf wel slaan als ik op verzenden druk, en typ meteen een tweede berichtje.

          To: Reya
    Message: Vind het gewoon jammer dat je me ontwijkt. Ik snap dat je onthulling moeilijk was, maar ik heb ook gevoelens..

    "Ik snap niks van meisjes.." zucht ik daarna, misschien te hard. De kans dat Reya het kan horen is aanwezig, maar dat kan me niet zo heel veel meer schelen. Misschien is het maar beter ook, dat dit op niks uitloopt. Ik ben niet goed met gevoelens. Ik ben geen goed vriendje. Ik ben een goede minnaar, voor zover ik dat weet, dan, maar in relaties voel ik me altijd maar waardeloos. Ik slaap het liefst alleen, of met iemand die maar één nacht blijft. Over het algemeen doe ik niet aan tweede kansen, meisjes zijn voor eenmalig gebruik. Hoe leuk, mooi of geweldig ze ook zijn. Aan gevoelens heb je niks.
    Nog een keer kijk ik naar Reya, die nu ook nog vergezeld wordt door Gabriele. Keuze genoeg, dus.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || AT THE FIRE || OLD GLEE-CLUB MEMBER

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          'Geen zorgen.. Je ziet er nog steeds goed uit hoor.' Reya was er vrij zeker van dat ze er op dat moment er niet erg goed uit zag, maar waardeerde het dat Logan gentleman genoeg was om er niks van te zeggen. 'En ik zal het proberen, darling. Ik...' Logan brak zijn zin af en haalde zijn mobiel te voorschijn. Aan zijn gezicht te zien was het geen leuk bericht, dat was wel duidelijk, en de glimlach die hij daarna haar kant op stuurde, was niet zo opgewekt als voorheen. Ze besloot er echter niet naar te vragen, ze vond het zelf ook nooit prettig wanneer mensen dat deden. 'Dus... Zin in het nieuwe jaar?'
          'Oh, ja. Ik heb een zomerprogramma gevonden waarbij je een heel schooljaar, zelfs senior year, in één zomervakantie kan halen. Ik zit er overwegen om dat te doen, dus misschien wordt dit ook wel mijn laatste jaar hier.' Het was jammer dat ze dan alle senior year activiteiten niet zou hebben, maar dat had ze er zéker voor over.
          Niet veel later voegde Gabriele zich bij hun. Een golf van schuldgevoel overviel haar toen ze er aan dacht wat ze gedaan had, ook al had ze eigenlijk niks om schuldig over te voelen, want zij en Gabe waren niet samen-samen en ze had hem niks beloofd... 'Hey, waar was je? ik heb overal lopen zoeken naar je.'
          'Ik was even douchen, mijn kleding was nogal vies geworden, dus bah.' Normaal zou ze op dat moment haar benen over Gabs' schoot gegooid hebben, of tegen hem aan gekropen zijn. Nu voelde het raar om te doen, na wat hij haar verteld had, en met Dex die aan de andere kant van het vuur zat. 'Maar nu ben ik weer helemaal fris en fruitig.' Hopelijk vroeg hij niet hóé haar kleding vies was geworden, want het zou hem zeker opgevallen zijn dat ze al een lange tijd niks gedronken had, waardoor het vreemd zou overkomen als ze nu plots iets gedronken had.
          Haar mobiel trilde tegen haar been, en nog geen seconde later zuchtte Dex luid dat hij niks van meisjes snapte. Voorzichtig wierp ze een blik op hem, waarna ze haar mobiel ontgrendelde. Een lichte frons verscheen op haar gezicht. Het was niet alsof ze direct was weggegaan na hun avontuurtje in de douche, dat wist hij net zo goed als zij. Misschien dat hij niks van meisjes snapte, maar zij snapte niks van hem.

    To: Dex
    Message: Ik wist gewoon niet goed wat ik moest doen nadat Leah had aangeklopt... Het spijt me dat ik je er mee heb lastig gevallen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Logan Rodrigo James
    19 || Outfit






    'Oh, ja. Ik heb een zomerprogramma gevonden waarbij je een heel schooljaar, zelfs senior year, in één zomervakantie kan halen. Ik zit er overwegen om dat te doen, dus misschien wordt dit ook wel mijn laatste jaar hier.' antwoord ze en ik frons lichtjes. Ik por haar lichtjes. 'Where's the fun in that? Senior year is heilig.' zeg ik en lach even. Ergens had ik dan ook geluk dat precies het laatste jaar, het jaar is dat ik over moest doen. Nou ja, geluk..
    Ik keek naar Gabriele die zich bij ons voegde. "Hey, waar was je? ik heb overal lopen zoeken naar je" vroeg hij aan Rey en ik blijf even stil. "Hey Logan, ook een lange tijd geleden." begroette hij me vervolgens en ik glimlach. 'Zeker zeker... Hey man.' zeg ik en laat Reya los, al laat ik mijn arm achter haar liggen op het bankje. 'Hoe is het?' vraag ik hem. 'Ik was even douchen, mijn kleding was nogal vies geworden, dus bah. Maar nu ben ik weer helemaal fris en fruitig.' antwoordde Reya ondertussen op zijn vraag. Ergens had ik lichtelijk het gevoel dat ik wel degelijk iets had gemist, maar ik hou mijn mond maar. Ik steek ondertussen een sigaret op. Nog altijd een slechte gewoonte, maar het is me tot nu toe nog niet gelukt om te stoppen in deze drie jaar. Ik hou de sigaret weg van Reya en Gabriele en kijk ze aan.


    El Diablo.


    Gabriele Ezra O’Donnell
    Senior , Bad boy, at the party




    'Zeker zeker... Hey man.' begroette Logan me 'Hoe is het?' ik knikte. "Kan beter." zei ik met een zwak glimlachje "Met jou?" echter voordat ik op een antwoord van Logan kon wachten antwoorde Reya op mijn vraag waar ze was gebleven.   'Ik was even douchen, mijn kleding was nogal vies geworden, dus bah.' Ik merkte wel dat er iets was door haar manier van reageren 'Maar nu ben ik weer helemaal fris en fruitig.' zei ze waarna ze haar aandacht op haar mobiel richtte. "Oh okay." bracht ik uit waarna mijn blik weer gleed naar de vuurkorf. Het leek net alsof er van alles was gebeurd tussen ons behalve het feit dat ik mijn emoties aan haar had blootgelegd. Haar woorden waren koel en zo was mijn tegen antwoord ook. Ik had wel gezien hoe Logan zijn arm om haar heen geslagen had, voor mij was het duidelijk... ze hield niet van me op die manier. Ik was haar beste vriend en wist ook van de relatie die ze met Logan had gehad, dat kon je niet zomaar onder stoelen of banken steken. " Ik laat jullie maar. Je hebt vast nog veel bij te bespreken met elkaar." ik durfde Reya niet meer aan te kijken, stond op en liep richting de keuken. Ik moest maar wat afleiding zoeken , ik wandelde dus maar naar de keuken waar ik Nia zag. éen van de nieuwe Glee leden. "Hey" begroette ik haar. Veel vrolijkheid had ik niet echt meer vandaag. Even keek ik achterom hoe kon ik zo blind zijn. Reya had aandacht van Logan nu, dus ik was mooi tweedekeus en nu mijn blik verder ging zag ik ook wel hoe Dex naar haar keek. Reya was mijn beste vriendin, maar ik had stilaan genoeg van haar smoesjes, ik was niet achterlijk die blauwe plekken waren niet van één of andere kwade man in de winkel. Het leek wel alsof ze me niet meer vertrouwde, ik een vreemde voor haar was. " Weet jij wat er gaande is met Reya? Ze doet nogal... vreemd." vroeg ik aan Nia, mijn ogen stonden wat somber. Ik wilde de waarheid weten, ik had al genoeg drama gehad voor vandaag om nog meer smoesjes aan te horen.









    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Leah Stephens
    SENIOR || AT THE POOL || TALKING WITH DEX || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT*+JAMES' HOODIE+OVERKNEE SOCKS

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          Leah vermoedde dat James haar opmerking niet gehoord had, wat haar zachtjes deed zuchten. Ze was er wel klaar mee, met die opmerkingen van iedereen. Als ze niet wilde eten, dan bepaalde ze dat nog altijd zelf.
          'Ik ben echt moe en voel me echt niet goed. Misschien was de combinatie drinken en blowen niet al té goed voor mijn maag vandaag.' Een bezorgde frons verscheen op haar gezicht en ze voelde even aan James' voorhoofd, maar die voelde niet warm uit. Ze had niet verstand van drank en blowen samen, dus ze had geen idee of dat samen doen wel of niet een goede combinatie was. Ze dacht dat Dex het ook gedaan had, maar hij leek nergens last van te hebben. Hij keek alleen niet heel blij.
          'Ik ga denk alvast in mijn bed liggen Leah, vind je dat erg? Ik ben echt bang dat ik straks de boel onder kots.'
          'Oh.' Kort beet ze op haar onderlip. Ze vond het jammer als hij nu al ging slapen, maar als hij echt ziek was, dan kon hij dat misschien wel beter gaan doen... 'Als je je echt niet goed voelt, kun je dat beter wel doen ja,' murmelde ze. 'Anders mag je wel op de logeerkamer gaan liggen? Dan heb je tenminste rust daar en heb je een eigen badkamer als je moet eh, overgeven.'
          Niet veel later verdween James naar binnen en Leah wilde dat ze spullen in huis had om soep te maken. Tenminste, dat scheen te helpen als mensen ziek waren. Anders zou ze hem later nog wel iets van thee brengen, of een extra deken.
          Ze plantte nog twee marshmallows op twee aparte stokjes en keek de kring even rond. Niet iedereen leek er al te zitten en ze begon zich af te vragen of het hele gebeuren wel geslaagd was, want de meeste mensen keek niet erg blij. Een zachte zucht verliet haar lippen, waarna ze opstond en plaatsnam bij Dex en Maeva op de bank. 'Marshmallow?' Ze wachtte het antwoord niet af en drukte het stokje al in hun handen. Hierna beet ze twijfelend op haar onderlip. 'Is het wel leuk hier?' vroeg ze zachtjes. 'Iedereen kijkt zo sip.'





    *No hat or sunglasses


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    ”I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • At Leah’s • Fuck you, Asshole• Outfit •

    Lichtjes haalde Dex zijn schouders op, alsof het hem bijna niet kon interesseren en de gebeurtenissen tussen hem en Reya haast niks leken voor te stellen. Echter, iets in de uitdrukking op zijn gezicht vertelde iets anders en hoewel ik poogde te achterhalen wat het was, lukte me dat niet. Het was in ieder geval niet de standaard blik als hij weer eens voldaan was geweest na een goede wip te hebben gehad. “Het was heel.. gezellig. Maar toen hadden we een.. persoonlijk gesprek, en toen Leah ons kwam storen wist ze ineens niet hoe snel ze weg moest komen."
          Met een zucht laat de jongen zich achterover tegen de rugleuning aan zakken en sluit zijn ogen kort alvorens hij ze opricht naar de sterrenhemel boven hem. Bedenkelijk laat ik mijn poelen een enkele keer subtiel naar Reya glijden en nemen mijn poelen haar nieuwsgierig op alvorens ik me weer besluit te richten op de dansende vlammen. Ook zij leek er niet geheel op haar gemak bij te zitten en haar eens zo vrolijke gezicht leek nu een bepaalde uitdrukking te missen. Zachtjes kauw ik kort op de binnenkant van mijn wang als Dex na een harde zucht laat vallen niks van meisje te begrijpen.
          ”Nouja, soms zijn we dat ook niet,” grinnik ik droogjes en probeer de miserie van mijn eigen ‘relatie’ buiten beschouwing te laten. “Maar dat zijn mannen ook niet, dus daarin staan we dan gelijk, nietwaar?” Met een iet wat plagende uitdrukking blik ik naar de jongen langs me en stoof hem vervolgens zachtjes met mijn schouder aan. “Hoe persoonlijk was het gesprek dat je met haar had?” vraag ik hem vervolgens en kantel mijn hoofd iets als ik hem blijf aankijken. “Misschien heeft de tussenkomst van Leah haar doen vluchten omdat het voor haar net iets te persoonlijk was, en ze wellicht bang is geweest voor je reactie?”
          Kalmpjes schokschouder ik een keer als mijn poelen opnieuw onbewust naar de desbetreffende jonge vrouw afglijden, waar Gabs nu ook bij plaats lijkt te hebben genomen. Een vertwijfelde uitdrukking trekt kort over mijn gezicht heen, maar ik besluit dit volledig los te laten. Op dit moment was ik niet het toonbeeld van perfectie en hoewel ik Dex zijn gedrag niet altijd goedkeurde wilde het niet zeggen dat ik hem niet een beetje kon helpen. Net als ik echter opnieuw iets wil uitbrengen wordt mijn aandacht getrokken door een naderen Leah, die met een zachte plof bij mij en Dex op het bankje komt zitten. “Marshmallow?” vraagt ze alvorens ze vrij direct de stokjes in onze handen drukt.
          ”Is het wel leuk hier?” vraagt ze vervolgens. “Iedereen kijkt zo sip.”
    Heel even speel ik met het stokje in mijn hand en voel voorzichtig met mijn wijsvinger hoe warm de Marshmallow nog is voor ik er überhaupt een hap van besluit te nemen. “Het is wel gezellig, Leah,” beantwoord ik zacht de blondines vraag, waarbij ik haar een glimlach weet toe te werpen. “En zo niet dan ligt het in ieder geval niet aan jou,” voeg ik nog toe en vang in de verte nog een glimp op van James die het huis in verdwijnt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dex William Buchanan
    bij het kampvuur, naast maeva

          Ik wil ingaan op Maeva's vraag, maar voordat ik antwoord kan geven voegt Leah zich bij ons. Daar gaat mijn mogelijkheid om met Maeva te praten over het onderonsje tussen mij en Reya onder de douche. Leah is daar veel te onschuldig voor, en ik wil niet dat ze weet dat ik haar douche heb vervuild met ons vieze gedoe. Ik heb daardoor wel de tijd om na te denken over wat ze zei - misschien was Reya bang voor mijn reactie op haar verhaal? Misschien was ze verbaasd dat ze zo iets persoonlijks wilde vertellen aan haar ex?
    "Ja hoor, Leah," glimlach ik dus maar, als toevoeging op Maeva's reactie. "We hebben alleen allemaal een beetje.. probleempjes."
    Het voelt ook weer zo vals om het meisje buiten alles te houden - het is haar feestje, waarom is zij voor mijn gevoel de enige die niet weet wat er in haar huis afspeelt? "Kijk," het is waarschijnlijk de alcohol in mijn systeem die overneemt, normaal gesproken zou ik echt wel mijn mond houden. "Maeva, hier, bijvoorbeeld. James en zij hebben ooit gedatet," ik kijk haar aan om te checken of wat ik zeg wel klopt, "en ze dacht vandaag dat het weer goed was, en toen verdween James ergens in een hoekje van het huis met Carly voor een goed potje fellatio."
    Ik zucht en rol met mijn ogen. "En ik had wat gedoe met Reya, die op haar beurt weer gedoe heeft met.. ach, laat ook maar." Ik sta op, midden in mijn verhaal, en kom na een tijdje weer terug uit de keuken met een fles whisky, uit mijn eigen tas, in mijn handen. Ik schenk een laagje van de vloeistof in een beker, en sla het meteen achterover. Rey zit ondertussen nog met Logan in een ander hoekje van de bank, en ik twijfel even wat ik moet doen. Ga ik naar haar toe?
    Nee, daar ben ik een te grote lafaard voor. Dus plof ik weer naast Maeva en Leah neer en gris ik mijn telefoon tevoorschijn.

          To: Reya
    Message: Probeer je me nou jaloers te maken? Want het lukt..


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted


    Riker Mercury

    New member | Bij het kampvuur | Praat met Ethan

    Ik voelde mijn handen gaan krampen, maar het koste mij moeite om mezelf te ontspannen. God, ik had mij nog nooit zo gevoeld, zo gespannen, zonder reden. Nou ja, ik hoopte dat er geen reden voor was. Ik was nooit gespannen, zelfs niet voor het optreden. Dit was ik niet.
    Ik schrok even op toen ik een hand op mijn schouder voelde en keek opzij, naar Ethan.
    "Hé, alles wel goed? Oh wauw jij staat gespannen, chillax even." Ik fronste naar hem en schudde mijn hoofd, waarna ik mij vuisten losliet, waardoor mijn schouders minder gespannen werden.
    "N-nee het gaat goed, sorry. . ." stamelde ik moeilijk en ik beet op mijn onderlip.
    "Het glee feestje is gewoon om fun te maken, je bent nieuw right? Dus je hebt al het beste van jezelf getoond aan de anderen. Maar dat maakt mij wel nieuwsgierig naar je Riker, welk liedje zong je?" Ik keek hem even vreemd aan. Dacht hij dat ik gespannen was voor het feest?
    "Oh, nee... dat is het niet... Ik- eh- Closer," bracht ik wat onhandig uit en ik plante een glimlach op mijn gezicht. Oké Riker, we gaan er niet meer aan denken. Probeer je te focussen op het feest, niet op wat er eerder allemaal gebeurde. Makkelijker gezegd dan gedaan.
    "Dat was mijn auditienummer. Ik vond het wel een leuk nummer en blijkbaar was ik ook goed genoeg om mee te kunnen doen in Glee. Ben ik wel dankbaar om, want ik wist echt niet wat ik anders moest doen. Ik verveelde mij nogal sinds ik niet meer in het voetbalteam zit en ik wilde toch een andere hobby vinden, en tja, die heb ik nu gevonden." Van stotteren naar ratelen, heel goed Riker. Ik gaf mijzelf in gedachten een klap tegen mijn gezicht.
    "Marshmallow?" vroeg ik toen ik de zak naast mij had ontdekt en ik hield deze voor Ethan. Ik pakte twee stokjes van de stapel en legde er een op zijn schoot neer, waarna ik een marshmallow pakte en deze op mijn eigen stokje prikte.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 17:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NIA HARPER ELIZABETH ZIEGLER
    17 | Senior | New Glee-club member | In the kitchen talking to Gabriele

    Toen er werd verteld over het kampvuur wat klaar was gemaakt en waar ze allemaal om heen zouden gaan zitten was Nia Avery kwijt geraakt. Avery was vrijwel direct naar buiten toe gegaan terwijl Nia niet van plan was om direct naar buiten toe te gaan. De jongedame had enkel een t-shirt aan en dat was naar Nia haar mening net niet warm genoeg. Natuurlijk zou het vuur haar wel opwarmen, maar waarschijnlijk zou het niet genoeg doen voor Nia. Nia was over het algemeen sowieso nog wel een koukleum dus bij het geringste had de jongedame het al koud. Een trui was dus een must, en daarom was Nia niet achter Avery aan gelopen, maar naar haar tas gelopen. Uit haar tas haalde ze haar trui, waarna Nia door de keuken naar buiten toe liep. Echter maakte jongedame een stop in de keuken, waar ze opnieuw naar een beker zocht. Haar andere stond in de woonkamer en de jongedame was nou net even te lui om die te pakken. Op het aanrecht stond nog een half volle fles witte wijn die ze oppakte. Nia schonk eerst een klein bodempje wijn in haar beker en sloeg deze achterover. Zoete witte wijn, haar favoriet. Nia schonk nu het hele glas vol, maar schrok toen ze ineens een stem naast zich hoorde. Hierdoor schonk ze een kleine hoeveelheid van de wijn net naast het bekertje. 'Fuck.' mompelde ze, waarna ze opkeek. Ze herkende de jongeman die naast haar was komen te staan als Gabriele, hoewel ze hem niet heel goed kende wist ze in ieder geval wie het was. 'Hoi.' Zei ze nog, omdat de jongeman haar net ook had begroet met een korte hey.
    De jongeman sprak al snel verder, terwijl Nia een doekje zocht om de drank die over de rand was geschoten op te ruimen. " Weet jij wat er gaande is met Reya? Ze doet nogal... vreemd." Nia trok kort haar wenkbrauwen op, dat was niet een vraag die ze had verwacht. Zo goed kende ze Gabriele helemaal niet, net zoals Reya. Ze wist echt wel wie het was, maar het was niet als of ze echt met de jongedame sprak. 'Ik zou het niet weten, ik ken haar niet zo goed.' Zei Nia tegen hem terwijl ze met een doekje over de gelekte wijn heen ging. Het doekje gooide ze daarna met een mooi boogje in de wasbak. 'Maar wat is er mis dan?' Vroeg ze de jongeman, Nia wist dat het niet haar zaak was, maar ze mocht best wel een beetje interesse tonen. Bovendien werd ze er wel nieuwsgierig van dat de jongeman zoiets aan haar vroeg dan moest het hem wel echt dwars zitten.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    James Joseph Mill



    Leah had haar hand op mijn voorhoofd gelegd en gevoeld of ik het warm had maar dat was zeker niet het geval, in tegenstelling had ik het juist vrij koud. ‘’Oh.’’ Kort beet ze op haar onderlip, ‘’als je je echt niet goed voelt, kun je dat beter wel doen ja.’’ Ik knikte kort al klonk ze nogal teleurgesteld, ik vond het ook wel jammer dat ik niet buiten bij haar kon blijven maar wat moest ik anders? De sfeer hier was om te snijden.
    ‘’Anders mag je wel op de logeerkamer gaan liggen? Dan heb je tenminste rust daar en heb je een eigen badkamer als je moet eh, overgeven.’’ Ik snoof even en schudde mijn hoofd, ‘’ik hoop niet dat, dat het geval is,’’ mompelde ik terug en stond langzaam op. Ik schaamde me rot als ik zou moeten overgeven wat dan leek alsof ik een duidelijk geval lichtgewicht was en niet tegen drank kon, ik wou niet die jongen zijn.
          Zuchtend was ik naar binnen gelopen en had ik door de luchtbedden heen gelopen voor ik besloten had dat ik eerst maar een aspirientje ging nemen omdat ik me echt niet lekker voelde. In de keuken zag ik echter Nia en Gabe en besloot bij het muurtje te staan wachten terwijl ik hun gesprek, meeluisterde. Niet afluisteren, daar deed ik niet aan, ze hadden het over Reya en al snel vond ik het niet interessant genoeg meer.
    Ik plofte op de bank en krulde op terwijl ik mijn telefoon erbij pakte en het berichtje van Maeva zag waardoor mijn hart oversloeg, zo erg was het dus nog niet verprutst.

    To: Maeva
    Nu? Zo? Wanneer jij wilt haha x ik ben maar ziek binnen gaan zitten, de kou werd me echt te veel

    Die informatie was totaal niet nodig geweest maar ik wist ook niet zo goed of ik wel sorry moest zeggen, ik had tenslotte niks verkeerds gedaan. Ik was niet vreemd gegaan, ik had haar niet afgewezen, ik voelde me alleen heel schuldig en ik wist niet waarom.




    Everything is illuminated by the light of our past.

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || AT THE FIRE || OLD GLEE-CLUB MEMBER

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Reya haalde schouders op. 'Hmm, dat is wel zo ja, maar het betekend ook wen jaar korter school.' En een jaar korter bij haar vader wonen...
          Niet veel later komt Gabs bij hen, maar toen ze antwoord gaf op zijn vraag, reageerde hij niet echt. Zou hij... Zou hij door hebbem dat er iets is? Bewust controleerde ze even over haar donkere lokken de zuigzoen in haar hals nog bedekten, wat gelukkig zo bleek te zijn.
          'Ik laat jullie maar. Je hebt vast nog veel bij te bespreken met elkaar,' zei Gabe plots. Hij keek haar niet eens aan en liep gewoon weg. Er was iets met haar gezien, maar ook met hem... Wat kon het ooit zijn dat hij niet aan haar wilde vertellen, terwijl hij haar wel had verteld dat hij haar leuk vond? Ze had het idee dat de kus tussen hem nu al van alles veranderd had en het beviel haar maar niks... Voor de kus was ze nog met gemak bij hem in bed gekropen, maar nu zou dat waarschijnlijk enkel tot ongemakkelijkheid leiden. Ze wilde niet dat haar relatie met Gabe ongemakkelijk werd. Ze bleef veel om hem geven tenslotte...
          'Godsamme, Logan,' murmelde Reya, terwijl ze haar hoofd tegen zijn schouder liet vallen. 'Waarom zijn jullie jongens zo ingewikkeld?'
          Haar mobiel trilde en het was een bericht die ze niet dacht ooit te lezen. Dex, jaloers? Hij was niet het type om jaloers te worden... Ze wist niet goed wat er van te denken. Betekende het dan echt meer voor hem dan een simpele, eenmalige wip? Normaal gesproken zou ze hem een cheeky antwoord geven, maar dat kon ze nu niet maken.

    To Dex
    Message ik dacht niet dat het jou wat uit zou maken...

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 22:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leah Stephens
    SENIOR || AT THE POOL || TALKING WITH DEX || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT*+JAMES' HOODIE+OVERKNEE SOCKS

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          'Het is wel gezellig,' antwoordde Maeva. 'En zo niet dan ligt het in ieder geval niet aan jou.' Dat was in elk geval iets...
          'Ja hoor, Leah. We hebben alleen allemaal een beetje.. probleempjes.' Oh. Leah knikte begrijpend. Waarschijnlijk had ze hen net gestoord tussen hun gesprek over de probleempjes. Dom dom dom. Ze wilde net vragen of ze weer moest gaan, toen Dex verder praatte.
          'Kijk, Maeva, hier, bijvoorbeeld. James en zij hebben ooit gedatet,' ja, dat wist ze, 'en ze dacht vandaag dat het weer goed was, en toen verdween James ergens in een hoekje van het huis met Carly voor een goed potje fellatio.' Een frons verscheen op haar gezicht. Fellatio klonk als één of ander spel. Dat was toch niet zo erg?
          'En ik had wat gedoe met Reya, die op haar beurt weer gedoe heeft met.. ach, laat ook maar.' Zonder zijn zin af te maken liep hij ineens weg. Ze wist nu in elk geval wel dat zij gelijk had en niet James. Dacht ze, want hij wilde iets met Reya doen en niet met haar. Dus ze kon veilig slapen.
          Even later kwam Dex weer terug met een fles bruine drank. Het was in elk geval geen cola.
          'Maar eh, wat is eh, falleti?' Ze keek kort naar Maeva. 'Het klinkt als een spelletje. Misschien kan je volgende keer vragen of je mee mag doen? James zal je vast niet buiten sluiten,' glimlachte ze, waarna ze haar blik op Dex richtte en haar wangen werden al snel rood door wat ze wilde zeggen. 'Kan je dat, eh, tegen James zeggen? Ik mag van hem niet met eh jou op een luchtbed slapen. Hij denkt dat je dan ehm.' Haar hoofd werd zo mogelijk nog roder. 'Dat je dan eh, vies wilt doen.' Seks zeggen was gewoon te beschamend.

    *No hat or sunglasses

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 23:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    ”I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • At Leah’s • Fuck you, Asshole• Outfit •

    ”Ja hoor, Leah,” brengt Dex uit als antwoord op de blondines vraag. “We hebben alleen allemaal een beetje.. probleempjes.” Een droog lachje verliet zacht mijn lippen. Probleempjes was vrij kleintjes uitgedrukt, want ik gokte dat het voor ons beide niet aanvoelde als een simpel probleempje wat je zo van tafel af kon vegen; of ik was alleen hierin omdat mijn geval wellicht iets anders in elkaar zat. “Kijk, Maeva, hier, bijvoorbeeld. James en zij hebben ooit gedatet,” als Dex mij kant op blikt om me een vragende blik te werpen kan ik hierop alleen maar knikken. “en ze dacht vandaag dat het weer goed was, en toen verdween James ergens in een hoekje van het huis met Carly voor een goed potje fellatio.”
          Mijn gezicht betrekt als Dex deze woorden uitspreekt en hoewel de uitdrukking op Leah haar gezicht bijna aandoenlijk te noemen is, kan ik er op dit moment niet zo heel veel mee. De woorden van de jongen langs me bevestigde in ieder geval te veel om er vanuit te gaan dat het hooguit bij wat flirten was gebleven en ik had hierdoor steeds minder zin om naar binnen te gaan - daar ik met de spil in dit verhaal moest gaan praten. Misschien mocht James het wellicht niet zo gaan zien, maar ik begon me aardig afgedankt te voelen; alsof ik niet goed genoeg was bij het zien van de eerste beste griet die voorbij komt trippelen en denkt dat ze wat te bieden heeft.
          De rest van Dex zijn woorden ontgaan me en ook krijg ik maar half mee als hij opstaat om ergens wat drank te gaan halen. Mijn telefoon trilde ondertussen alweer en terwijl mijn tanden zacht in mijn onderlip zinken staar ik vertwijfeld naar het scherm. “Maar eh, wat is eh, falleti?” hoor ik Leah vragen. Als ik merk dat haar ogen kort op mij gericht zijn haal ik lichtjes mijn schouders op. Ik wist dondersgoed wat het betekende, maar hoe ging je dit tactvol uitleggen aan een haast onschuldige jonge vrouw zoals Leah? Begrijp me niet verkeerd, het was een schat van een meid, maar zo naïef soms. “Het klinkt als een spelletje. Misschien kan je volgende keer vragen of je mee mag doen? James zal je vast niet buiten sluiten.”
          ”Eh,” weet ik een tikkeltje onthutst uit te brengen. “Ik denk niet dat ik ga vragen of ik met hen mee mag doen, nee. Het is niet bepaald een spelletje wat je met meerdere doet. . “ Vertwijfeld kijk ik de blondine aan en voordat Dex me kan voorzien van een van zijn gepaste opmerkingen tracht ik hem voor te zijn. “Althans niet in mijn beleving.” Een droog glimlachje krukt zich op mijn lippen als ik naar de jongen in kwestie kijk terwijl Leah vervolgens - met een steeds roder wordend hoofd - verder gaat met praten. “Kan je dat, eh, tegen James zeggen? Ik mag van hem niet met eh jou op een luchtbed slapen. Hij denkt dat je dan ehm. Dat je dan eh, vies wilt doen.”
          Waarom ik een opkomende lachbui in moet houden weet ik niet zo heel goed, misschien was het ergens het cynische en sarcastische trekje in mezelf wat smakelijk wilde lachen om hetgeen wat James tegen Leah gezegd had. Gezien de jongen zelf nogal wat hield van potjes fellatio met andere spelen en Dex op dit moment zijn warmte bij iemand heel anders leek te vinden, waardoor ik me om de een of andere reden niet kon voorstellen dat hij nu ‘vies’ zou gaan doen met Leah. “Ik denk dat je op dit moment veiliger naast Dex ligt dan James, Leah, breng ik daarom dan ook uit en laat mijn vingers vervolgens over het scherm van mijn telefoon heen glijden als ik James van een korte reactie voorzie.

    To: James
    Ik kom eraan.

    Vervolgens duw ik mezelf overeind van het bankje en trek de fleecedeken stevig om me heen als ik rechtop sta. “Ik ga mijn probleem van de avond eens opzoeken,” breng ik uit en laat mijn poelen kort over beide heen glijden alvorens ik besluit naar binnen te gaan. “Oh, en Dex?” voor ik goed en wel omgedraaid ben werp ik hem een schuine blik toe, en hou mijn volume hoog genoeg zodat alleen hij en Leah me kunnen horen. “Praat met haar.” Zonder een naam uit te spreken schenk ik hem een vlugge knipoog. De jongen wist zelf ook wel op wie ik doelde en wat ik bedoelde.

    Eenmaal ik het huis binnen gestapt ben nemen onbewust de zenuwen toe en voel ik hoe mijn hart haar ritme versnelt. Ergens vroeg ik me af of ik er wel goed aan ging doen om met James te gaan praten, ik had namelijk niet nog een keer de behoefte gekwetst te worden en Jeaden had me net weer een beetje bijeen weten te krijgen. Ik vind de jongen uiteindelijk gewoon in de woonkamer, waar hij zich op de bank heeft gekruld met zijn telefoon in de hand. Ver buiten zijn bereik blijf ik staan en leun tegen de deurpost aan van de hal waaruit ik gekomen ben. Mijn donkere kijkers glijden kort over hem heen en ik poog de aantrekking te negeren die er nog altijd pulseerde.
          ”Je wilde me spreken?”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    ETHAN RILEY MACKENZIE
    BAD NEWS , VOICE




    "N-nee het gaat goed, sorry. . ." stamelde hij al zag ik nog een beetje dat de jongen gespannen was. " Desnoods vraag je maar een massage aan de meiden, of aan mij ik ken er toch aardig wat van." grinnikte ik en keek toen nieuwsgierig naar de jongen. "Oh, nee... dat is het niet... Ik- eh- Closer," kwam er hakkelend over Rikers lippen. "Dat was mijn auditienummer. Ik vond het wel een leuk nummer en blijkbaar was ik ook goed genoeg om mee te kunnen doen in Glee. Ben ik wel dankbaar om, want ik wist echt niet wat ik anders moest doen. Ik verveelde mij nogal sinds ik niet meer in het voetbalteam zit en ik wilde toch een andere hobby vinden, en tja, die heb ik nu gevonden." ratelde de jongen verder wat me zachtjes deed lachen, hij was echt nerveus al begon ik te twijfelen of het wel om het feestje ging. ' So, baby, pull me closer in the back seat of your Rover.,That I know you can't afford, bite that tattoo on your shoulder." zong ik zachtjes en keek op toen Riker me een Marshmallow voorhield. "Marshmallow?" een brede grijns sierde mijn lippen waarna ik vrolijk knikte en de zoetigheid van de jongen aannam.
    "Oh geweldig, ik hou van dat spul." met een simpele beweging stak ik deze dan ook op het stokje en hield ze voor het vuur. Helaas viel mijn Marshmellow van mijn stokje het vuur in waardoor een pruillipje mijn gezicht sierde. "Noh!" ik kroop half over Riker heen zodat ik nog enkele Marshmellows kon nemen al moest ik me even aan hem vasthouden gezien ik mijn evenwicht verloor. "Whoops" ik plofte me weer neer op mijn plaats en herhaalde het proces. " Mis je het voetballen niet? " vroeg ik de jongen dan. "Zingen is anders dan voetballen natuurlijk, maar even moeilijk denk ik toch." zei ik met een glimlachje.












    Gabriele Ezra O’Donnell
    Senior , Bad boy, at the party





    Nia leek op de schrikken van mijn stem waardoor de wijn die ze aan het uitschenken was, even het glas miste. Ik voelde me schuldig dat ik haar had laten schrikken al wist ze zich de herstellen eens ze me terug begroette met een simpele 'hoi'. Al wist ik dat ik eigenlijk gewoon met haar sprak om gewoon Reya niet te hoeven zien. 'Ik zou het niet weten, ik ken haar niet zo goed.' bracht de brunette uit en ik knikte begrijpelijk. " Ja he spijt me van net, ik wilde je niet doen schrikken." verontschuldigde ik me eerst en keek doe hoe ze het doekje waarmee ze net de wijn had opgekuist in de was bak gooide en deze ook nog scoorde. 'Maar wat is er mis dan?' vroeg ze vervolgens waardoor een zwak glimlachje mijn lippen sierde en ik het simpel wegwuifde. "Niets, ik ben er gewoon niet echt met mijn gedachten bij." mompelde ik waarna ik naar Nia keek. "Maar eh, amuseer je je een beetje?" vroeg ik haar dan maar om het onderwerp weer naar het feestje te leiden. Nia was een nieuwe gleester en haar auditie was ook erg goed geweest. zelf kende ik haar niet zo goed, maar ze leek me wel een interessante meid. " Al wat vrienden hier in de club?" Vanuit mijn ooghoeken had ik James even gezien al was deze weer weggegaan gezien het onderwerp hem niet echt leek te boeien. Ik leunde wat tegen het aanrecht aan en nam een bekertje cola waar ik dan een slok van nam.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    James Joseph Mill



    ‘’Je wilde me spreken?’’ Verschillende scenario’s waren al door mijn hoofd geschoten maar niet dat ze in de deuropening bleef staan, zo contactloos en ik had nog steeds geen idee waar ik het over moest gaan hebben. Moest ik het wel over Carly hebben? Misschien was ze wel boos over iets wat ik drie weken geleden heb gedaan, wist ik veel.
          ‘’Ja, jij mij niet of wel?’’ Zei ik zacht lachend. ‘’Maeva,’’ sprak ik vervolgens en tikte naast mij op de lege plek op de bank. ‘’Wat hoorde ik nou? Ik heb een te groot luchtbed voor mij alleen dus een heel mooi meisje gaat naast mij liggen vannacht?’’ Grapte ik wat schaapachtig en voelde me er totaal niet zeker bij, wat nou als ze dacht dat dit over Carly ging?
    Ik leunde wat naar achter op de bank voor ik wat voorover boog omdat ik me zo prettiger voelde, ‘’je bent niet boos toch?’’ Vroeg ik, proberend niet al te zwak te klinken maar erg geloofwaardig klonk het niet. ‘’Het zijn vast weer mijn gedachtes die met mij op de loop gaan, dat lijken ze altijd te doen op dit soort momenten en ik voel me dan echt een idioot.’’
          Ongemakkelijk wreef ik met mijn hand over mijn bovenbeen en dacht terug aan mijn moment met Carly net, ze was zo verdwenen als sneeuw voor de zon en ik wist niet wat ik er van moest denken. Wou ze nog meer? Was dit het begin van iets nieuws of gebruikte ze me gewoon? Ik vond het idee niet prettig dat ik hier geen controle over had maar liet dat niet merken, ergens voelde ik namelijk ook dat ik de controle begon te verliezen over mij en Maeva. Ze leek namelijk totaal niet in de stemming voor mijn grapjes.
    ‘’Fijn dat Jaeden weer terug is,’’ voegde ik er dan ook aan toe om haar proberen op te vrolijken, moest ze daarom huilen? Ik hoopte het maar dat zou nog een goede reden zijn.



    Everything is illuminated by the light of our past.