Hoi iedereen!
Ik ben al een hele tijd niet meer op Quizlet geweest. Ik zit nu ergens mee en omdat ik weet dat iedereen altijd heel behulpzaam is op deze site, dacht ik: waarom hun niet om hulp vragen? Dus hier ben ik...
Het zit dus zo: Ik ben nu 3 maanden en een paar dagen samen met een hele leuke lieve jongen. Ik ben stapelgek op hem en hij ook op mij. Alleen is het zo dat ik nogal een verlegen type ben en redelijk rustig. Maar zodra ik iemand beter ken en me op het gemak bij diegene voel, kom ik helemaal los en ben ik niet meer verlegen en niet meer zo rustig haha. Alleen, wanneer ik met mijn vriend ben, kan ik gewoon niks uitbrengen. Natuurlijk praten we wel, maar meestal neemt hij het initiatief. En ik voel me echt op het gemak bij hem maar toch zeg ik nooit veel uit mijn eigen... Ik snap echt niet hoe dit kan, alsof ik een soort bang ben ofzo dat hij me niet meer leuk vindt wanneer ik iets zeg wat misschien stom is ofzo. En dit is natuurlijk volkomen onzin want anders zou die niet met me samen zijn.
Ik vind dit enorm klote want zo kom ik super saai over terwijl ik dat niet ben zeg maar. Ik probeer altijd te denken over dingen die ik zou kunnen zeggen, maar ik weet nooit iets en uiteindelijk zou het ook maar geforceerd zijn. Ik wil gewoon spontaner zijn.
Maar goed, dit komt waarschijnlijk heel raar over ofzo. Jullie denken ook vast: wtf is dat voor relatie?! Maar ik wil dus vragen of jullie misschien tips hebben voor mij hoe ik wat losser zou kunnen komen of ja, gewoon dat ik niet zo verlegen ben. Want ik ben bang dat hij langzaamaan op me wordt uitgekeken...
Alvast bedankt! xxx
Edit: ik weet niet of het er toe doet maar dit is voor mij mijn allereerste relatie. En ik ben 17 en hij is 20.
[ bericht aangepast op 28 okt 2016 - 17:39 ]
I suck at everything and I am a sucker for everything.