• Intro:

... is 18 jaar en is net bevallen van een prachtige zoon met de naam Jake!, 5 maanden voor de geboorte heeft Bill Kaulitz haar Gedumpt en weet hij niets af van het bestaan van zijn zoontje. Tom en haar Tweelingzusje Linda weten als enige dat Bill de Biologische papa is en hebben haar Flink gesteund al die 9 maanden. Onlangs dat het uit is met Bill zijn ze goeie vrienden en is Bill gek op Jake, het Probleem is echter Jake lijkt heel erg op Bill, gaat ze het Bill uiteindelijk vertellen of niet?

de rollen:
    Hoofdrol in het verhaal:Genocide
    Vriendin Gustav:Nickaaii
    Vriendin Georg:KimxGeorg

Naam:
    Leeftijd:
    Plaatje:
    Tekstje:
    Titel:
    is het Orgineel?:

xx

Ice-cream Rockt more than you x3

(...)

Ik denk dat ik morgen pas ga kiezen, dus dat moet geen probleem zijn!

OKe,, zou je me dan wel ALSJEBLIEFT iets laten weten, als het bekend gemaakt is?! [A]

Dunno ><

(...)
    OKe,, zou je me dan wel ALSJEBLIEFT iets laten weten, als het bekend gemaakt is?! [A]

tuurlijk<33

Ice-cream Rockt more than you x3

(...)

tuurlijk<33

Dankjewel!!!<33

Dunno ><

Laat je mij ook iets weten? ^^
    En laat je weten wanneer het eerste deel er is? =) Ik wil hém zeker maken! x

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

En ik heb mijn tekstje een héél klein beetje aangepast :P

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Rol: vriendin Gustav
    Naam: Nickita
    Leeftijd: 19
    Plaatje:
    http://www.scene-hair.net/wp-content/uploads/2008/06/blonde-scene-hair-for-girls-520x389.jpg
    Tekstje:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben 19 jaar en een levensgenieter
    ook ben ik altijd vrolijk en kan behulpzaamzijn als het moet
    Ook kan ik verlegen worden maar dat komt dan meestal door complimentjes ik weet dan niet wat ik daar mee moet en dan word ik verlegen
    Ik ben verslaafd aan Kauwgom en Lolly`s en hou van tekenen maar dan wel Anime en Manga tekeningen
    maar ik ga nu wand me mob gaat af doei doei <3
    Titel: Hoe durf je me zo te dumpen?
    is het Orgineel?: ja heb het nog nergens anders gezien ;)

You can't touch music but music touch you

Naam: Renée

Leeftijd: 18 dan maar he?

Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=89289

Tekstje: Hi peepz ^^ Renée is the name. You don't like it ? That is not my freaking problem ! ;3 I'm 18 years young. Zo en nu stop ik met engels because ik daar slecht in ben ;] Ja ik ben slecht in engels omdat ik mijn school niet heb afgemaakt omdat ik verliefd werd op de bekende Bill Kaulitz en hij ook hij ook op mij. Ik raakte zwanger van hem en toen liet ie me vallen. Nouja ik ben nu wel de trotse moedet van een zoon genaamd Jake. Hij doet me veel denken aan Bill maar oké het maakt me niks uit. Ik woon nu al een tijdje in een flatje in berlijn en heb net genoeg geld om rond te komen. Maar gelukkig heb ik nog een tijdje om een smoes te bedenken waarom Jake geen vader heeft. Nouja ik moet gaan de supermarkt sluit zo!<3

Titel: Bill: I'm your son, can you remember me?

is het Orgineel?: Ja super!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

bedankt voor de rol <3

You can't touch music but music touch you

Dank je (hoera)