• Hallo lieve Quizletters,

    Ik heb echt jullie hulp nodig. Het gaat over mijn iPhone 5C.
    Ik heb hem nu iets langer dan een jaar en ik heb ook de nieuwe update geïnstalleerd en sindsdien is ie echt langzaam. Toen ie opeens uitviel en weer aanging deed ie het gelukkig weer en snel ook.
    Maar een paar dagen geleden viel ie opeens uit en dat doet ie nu steeds vaker en toen ik hem aan wilde zetten, gaat ie niet aan. Hij blijft maar op het Apple Logo staan en verder doet ie het niet, op welke knop je op drukt en op internet kan ik ook niks vinden.

    Weten jullie misschien wat ik kan doen zodat mijn iPhone 5C weer aangaat?

    Alvast bedankt!
    - Marisha


    Just Smile, Peace & Love

    Dat is Apple's manier om te zeggen dat het tijd is om een nieuwe telefoon te kopen, omdat de jouwe oud is en zij geld nodig hebben.

    Ik heb geen iPhone, maar met Android flash ik altijd een oude update erop terug als er iets fout gaat met updaten. Misschien helpt dit.


    Your make-up is terrible

    Hard reset al geprobeerd?
    Home knop + aan/uit knop 10 seconden ofzo vasthouden
    Of reset via iTunes, dan moet je hem inpluggen en dan nog iets van 30 seconden vasthouden met home knop + aan/uit knop.
    Misschien kan je via iTunes nog je ene laatste back-up op de telefoon zetten. (dus de back up voor de update)

    Ik had zelf ook wel veel gedoe met de 5C en kan dus ook wel goed dat dit een ingeplande slijtage is zeg maar zoals hierboven gezegd wordt. Dus dat er niets aan te doen is...

    [ bericht aangepast op 25 okt 2016 - 1:00 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Hard reset al geprobeerd?
    Home knop + aan/uit knop 10 seconden ofzo vasthouden
    Of reset via iTunes, dan moet je hem inpluggen en dan nog iets van 30 seconden vasthouden met home knop + aan/uit knop.
    Misschien kan je via iTunes nog je ene laatste back-up op de telefoon zetten. (dus de back up voor de update)

    Ik had zelf ook wel veel gedoe met de 5C en kan dus ook wel goed dat dit een ingeplande slijtage is zeg maar zoals hierboven gezegd wordt. Dus dat er niets aan te doen is...


    Hard reset heb ik al geprobeerd, maar hij blijft maar op het Apple logo hangen.
    En resetten via iTunes weet ik niet hoe dat moet en ik weet niet of dat nog gaat werken, aangezien die niet meer aangaat.


    Just Smile, Peace & Love