• Het laatste topic over The Flash was van een jaar geleden, dus ik dacht laat ik maar eens nieuwe aanmaken!

    The Flash was al eerder te zien in de serie Arrow, maar sinds 4 oktober 2014 heeft The Flash een eigen serie.

    About the series:
    After witnessing his mother's strange murder and his father's wrongful conviction for this murder, Barry Alles is taken in by Detective Joe West and his family. Allen becomes a brilliant but socially awkward crime scene investigator for the Central City Police Department (CCPD). His obsession with his tragic past causes him to become an outcast among his peers. He investigates cold cases, paranormal occurrences, and bleeding-edge scientific advancements that may shed light on his mother's murder. No one believes his description of the crime - that a ball of lighting with the face of a man invaded their home that night - and Allen is fiercely driven to vindicate himself and to clear his father's name. Fourteen years after his mother's death, an advanced particle accelerator malfunctions during its public unveiling, bathing the city center with a previously unknown form of radiation during a severe thunderstorm created by the accelerator. Allen is struck by lightning from the storm and is doused with chemicals in his lab. Awakening after a nine-month coma, he discovers he has the ability to move a superhuman speed. Dr. Harrison Wells, the disgraced designeer of the failed particle accelerator, describes Barry's special nature as "metahuman". Allen soon discovers that he is not the only one who was changed by the radiation. Allen vows to use his gift to protect Central City from the escalating violence of metahuman criminals. He is aded by a few close friends and associates who guard his secrets.


    The Flash fans:
    Barry_Allen || Season 3 Episode 12
    Windigo || Season 2 Episode ?
    Papiliones || Season 3 Episode 12
    Gecko || Season 3 Episode 3
    Allerton || Season 3 Episode 9
    Dedpewl || Season 3 Episode 5
    Bryant || Season 3 Episode 9

    In dit topic kan je van alles kwijt over de serie the Flash, maar zet dit dan wel in een spoiler i.v.m. personen die nog niet alles gezien hebben.
    Wil je ook in de lijst van the Flash fans? Laat dan even een berichtje achter met hoe ver je bent met kijken.
    Naam gewijzigd? Geef dan even door!

    Ik heb geen idee hoe het fanbase van the Flash zichzelf noemt, dus heb je een suggestie laat deze dan achter of stuur deze via een pb'tje!

    [ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 19:08 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Barry_Allen schreef:
    Wie van jullie kijkt ook Arrow?
    Ik weet niet zo goed of ik er mee moet beginnen of niet... Alles is al wel gedownload, dus ik zou zo kunnen beginnen.


    Ik heb het gekeken, maar die serie draait nu alleen nog maar om fanservice dus ben ik bij seizoen 4 gestopt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb net seizoen 3 aflevering 8 van Arrow gekeken, en ik vond het 1ste en 2de seizoen tot nu toe wel leuker dan deze, maar ben benieuwd naar de rest van dit seizoen en de volgende 2 seizoenen.

    Volgende week weer nieuwe aflevering van the Flash (yeah)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Barry_Allen schreef:
    Ik heb net seizoen 3 aflevering 8 van Arrow gekeken, en ik vond het 1ste en 2de seizoen tot nu toe wel leuker dan deze, maar ben benieuwd naar de rest van dit seizoen en de volgende 2 seizoenen.

    Volgende week weer nieuwe aflevering van the Flash (yeah)

    Ik ben momenteel bijna bij het nieuwe seizoen van Arrow en het begint gelukkig steeds minder fanservice te worden!
    The Flash moet ik nog steeds het nieuwe seizoen van beginnen maar ik moet gewoon nog teveel series inhalen dat ik er niet aan toe kom. c':

    + Mentys is nu Spoderman.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 23:52 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet dat dit niet helemaal iets met the Flash te maken heeft, maar ik wilde het gewoon even kwijt. Ben namelijk nieuwsgierig naar wat anderen van mijn idee vinden.

    Heb sinds tijdens ook weer eens een idee voor een fanfic, dus ben nu al mijn ideeën aan op typen in een word document. Als ik hem al ga schrijven, wordt het in het Engels en zet ik hem waarschijnlijk op Wattpad ipv hier op Q, maar daar ga ik nog even over nadenken ^^. Het zal dan een Thea Queen x girl fanfic worden. Mocht iemand een idee hebben voor een titel voor dit fanfic idee dan hoor ik dat graag ^^.
    (DIT IDEE IS OVERIGENS VAN MIJ DUS LAAT IK HEM NIET ERGENS TEGENKOMEN!)

    Om jullie een beetje een idee te geven:

    Heb een idee voor een Thea Queen x girl fanfic, vanaf Seizoen 2 van Arrow. Haar 'tegenspeler' (heb nog geen naam) zou dan iemand zijn die bij de CSI van SCPD werkt en ze komen elkaar een paar keer in Verdant tegen. Dan moet [naam] voor een andere zaak naar de Central City Police Department en ontmoet daar Barry. Helaas is zij net in zijn lab wanneer de particle accelerator ontploft en wordt dus net als Barry door de bliksem geraakt. Gelukkig raakt zij niet in een 9 maanden lange coma, en wordt alleen maar 1 nacht ter observatie in het ziekenhuis gehouden. Ze kan dus redelijk snel weer terug naar Starling City. Onderweg merkt ze dat ze van alles kan horen, van elektriciteit in verschillende apparaten tot de hartslagen van iedereen om haar heen. De eerste die ze dit vertelt is Thea. Na een hele tijd komt [naam] er ook achter dat Oliver de Green Arrow is, vanwege zijn hartslag. Dit is wat ik tot nu toe in mijn hoofd heb.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 22:43 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Okeeee.... Ik heb gisteren 2 pagina's aan ideeën zitten uittypen in Word. Zojuist heb ik de laatste woorden van het eerste hoofdstuk uitgetypt en online gezet op Wattpad. Ik heb geen idee wat andere mensen hiervan zullen vinden en ik heb geen idee wanneer ik hoofdstuk 2 online ga zetten. Mocht het aanslaan, ook door de mensen van Q, dan kan ik het eventueel gaan vertalen en hier ook online zetten.

    Voor diegene die het willen lezen of gewoon willen lezen om eventuele feedback te geven, de link staat hieronder. Het is wel allemaal in het Engels.
    KLIKKERDIEKLIK!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 21:53 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Over aflevering 7 van seizoen 3

    WTF?! Julian is, soort van... ben nog steeds confused, Alchemy!!
    Moet wel zeggen dat ik al die Speedsters als slechteriken een beetje saai worden. Had liever een ander soort villain gezien.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ben helemaal bij met the Flash, Arrow en Legends of Tomorrow. Ben nog bezig met Supergirl.

    Moet eerlijk zijn dat ik the Flash steeds minder leuk vind worden. Seizoen 1 en 2 waren leuk, maar dit seizoen is niet echt geweldig.

    Vinden jullie het nog wel leuk?

    (topic is een beetje dood....)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2017 - 19:20 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    oh, dat ik dit topic gemist heb :')
    Ik ben met alle series bij, kan niet wachten tot de tweede helft ;3


    This ain't no place for no better man.

    Ik ben bij dus ik heb niet echt meer iets te zeggen c: ik wacht op het tweede deel.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iemand die het nog volgt?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ja, ik. ^^ Ik was trouwens Nympha. Ik hoef alleen de laatste aflevering nog te zien en dan ben ik ook weer bij. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Ja, ik. ^^ Ik was trouwens Nympha. Ik hoef alleen de laatste aflevering nog te zien en dan ben ik ook weer bij. (:


    Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Ik vond seizoen 1 en 2 echt leuk, maar deze is 'all over the place'.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Barry_Allen schreef:
    (...)

    Ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden. Ik vond seizoen 1 en 2 echt leuk, maar deze is 'all over the place'.


    Ik ben trouwens helemaal bij nu. (: Ik vind dat wel meevallen. Ik denk dat het nu zo lijkt, omdat ze Iris proberen te redden voor de toekomst en dat er daarom zoveel gebeurt. Ik vind wel dat Barry veel te veel gestraft wordt om wat hij gedaan heeft, want elke keer laten ze hem dat herinneren. Dat ik denk van, nu heeft hij wel wat goeds verdiend.


    One Who Travels A Higher Path.