• Het laatste topic over The Flash was van een jaar geleden, dus ik dacht laat ik maar eens nieuwe aanmaken!

The Flash was al eerder te zien in de serie Arrow, maar sinds 4 oktober 2014 heeft The Flash een eigen serie.

About the series:
    After witnessing his mother's strange murder and his father's wrongful conviction for this murder, Barry Alles is taken in by Detective Joe West and his family. Allen becomes a brilliant but socially awkward crime scene investigator for the Central City Police Department (CCPD). His obsession with his tragic past causes him to become an outcast among his peers. He investigates cold cases, paranormal occurrences, and bleeding-edge scientific advancements that may shed light on his mother's murder. No one believes his description of the crime - that a ball of lighting with the face of a man invaded their home that night - and Allen is fiercely driven to vindicate himself and to clear his father's name. Fourteen years after his mother's death, an advanced particle accelerator malfunctions during its public unveiling, bathing the city center with a previously unknown form of radiation during a severe thunderstorm created by the accelerator. Allen is struck by lightning from the storm and is doused with chemicals in his lab. Awakening after a nine-month coma, he discovers he has the ability to move a superhuman speed. Dr. Harrison Wells, the disgraced designeer of the failed particle accelerator, describes Barry's special nature as "metahuman". Allen soon discovers that he is not the only one who was changed by the radiation. Allen vows to use his gift to protect Central City from the escalating violence of metahuman criminals. He is aded by a few close friends and associates who guard his secrets.

The Flash fans:
    Barry_Allen || Season 3 Episode 12
    Windigo || Season 2 Episode ?
    Papiliones || Season 3 Episode 12
    Gecko || Season 3 Episode 3
    Allerton || Season 3 Episode 9
    Dedpewl || Season 3 Episode 5
    Bryant || Season 3 Episode 9

In dit topic kan je van alles kwijt over de serie the Flash, maar zet dit dan wel in een spoiler i.v.m. personen die nog niet alles gezien hebben.
    Wil je ook in de lijst van the Flash fans? Laat dan even een berichtje achter met hoe ver je bent met kijken.
    Naam gewijzigd? Geef dan even door!

Ik heb geen idee hoe het fanbase van the Flash zichzelf noemt, dus heb je een suggestie laat deze dan achter of stuur deze via een pb'tje!

[ bericht aangepast op 9 feb 2017 - 19:08 ]

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

Ik ging Snart zoeken op Tumblr en toen kwam ik dit tegen:

"A snart: when you sneeze and fart"

BULLSHIPPER schreef:
    (...)

Scheelt dat er maar 81 afleveringen zijn.
    Maar straks rond januari gaan heel veel series die ik al kijk weer verder, en sommige beginnen met het laatste seizoen. Ga ik daarna met Prison Break beginnen ;D

In het voorjaar van 2017 begint Prison Break's nieuwe seizoen ook weer ^^

— Inner peace, it's hard to find. —

Spoiler van S02E13, lezen op eigen risico als je deze aflevering nog niet hebt gezien.

Hhahahahah, ze zijn naar Earth-2 en Barry is nog steeds een nerd. Ik ga stuk hier!!!!!

[ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 21:53 ]

Barry_Allen schreef:
    Spoiler van S02E13, lezen op eigen risico als je deze aflevering nog niet hebt gezien.
    Hhahahahah, ze zijn naar Earth-2 en Barry is nog steeds een nerd. Ik ga stuk hier!!!!!

Weet je, ik weet dus niet waar ik ben ;'D
    Ik heb Legends of today gezien, maar volgens mij die afleveringen daarna ook. Maar mijn god, ik kan het niet vinden en dit is zoooooo irritant. Ik ben ook veel te lui om al die afleveringen door te skippen naar herkenningspunten, want dan moet ik weer wachten en tegen de tijd dat ik mijn aflevering gevonden heb, heb ik geen zin meer en gebeurd de volgende keer hetzelfde, omdat ik een geheugen van een goudvis heb.

Ich liebe dich 27.12.23

Windigo schreef:
    (...)

Ik heb Legends of today gezien, maar volgens mij die afleveringen daarna ook. Maar mijn god, ik kan het niet vinden en dit is zoooooo irritant. Ik ben ook veel te lui om al die afleveringen door te skippen naar herkenningspunten, want dan moet ik weer wachten en tegen de tijd dat ik mijn aflevering gevonden heb, heb ik geen zin meer en gebeurd de volgende keer hetzelfde, omdat ik een geheugen van een goudvis heb.

En als je het ergens opschrijft? ^^

Mentys schreef:
    (...)
    En als je het ergens opschrijft? ^^

Believe me or not, I'm stupid. Ik denk daar nooit aan op het moment zelf en wanneer ik dat doe, raak ik of het papiertje kwijt, of de notitie in mijn mobiel slaat niet op. HAHA

Ich liebe dich 27.12.23

Windigo schreef:
    (...)

Believe me or not, I'm stupid. Ik denk daar nooit aan op het moment zelf en wanneer ik dat doe, raak ik of het papiertje kwijt, of de notitie in mijn mobiel slaat niet op. HAHA

Hahahha ja dan wordt het lastig ja!

Mentys schreef:
    (...)
    Hahahha ja dan wordt het lastig ja!

Of ik moet op gaan schrijven dat ik het op moet schrijven, maar dan moet ik ook weer opschrijven dat ik niet moet vergeten om op te schrijven dat ik het moet opschrijven, maar dan moet ik ook opschrijven dat ik niet het briefje moet kwijtraken waar ik op moet schrijven dat ik op moet schrijven dat ik het op moet schrijven.
    DONE

Ich liebe dich 27.12.23

Windigo schreef:
    (...)

Ik heb zelf zo'n notitieblaadje-ding met alles op mijn bureaublad op mijn laptop.

Barry_Allen schreef:
    (...)

Ik heb zelf zo'n notitieblaadje-ding met alles op mijn bureaublad op mijn laptop.

Stiekem vind ik mijn eigen idee leuker :Y)

Nee, maar dat is wel slim!

Ich liebe dich 27.12.23

Windigo schreef:
    (...)

Stiekem vind ik mijn eigen idee leuker :Y)

Nee, maar dat is wel slim!

Er zijn ook nog een aantal series die ik via xbmc kijk op de computer die aangesloten zit aan de tv, maar daar staat er al of ik een aflevering heb gezien of niet, dus daarbij hoef ik niks te onthouden.

Barry_Allen schreef:
    (...)

Er zijn ook nog een aantal series die ik via xbmc kijk op de computer die aangesloten zit aan de tv, maar daar staat er al of ik een aflevering heb gezien of niet, dus daarbij hoef ik niks te onthouden.

Ik heb Kodi, maar daar slaat hij alleen op wanneer je de hele episode hebt afgekeken, maar wat mijn probleem dus is, is dat ik het dus keek via een site, maar daar sloeg hij al helemaal niets op ;'D

Ich liebe dich 27.12.23

Windigo schreef:
    (...)

Ik heb Kodi, maar daar slaat hij alleen op wanneer je de hele episode hebt afgekeken, maar wat mijn probleem dus is, is dat ik het dus keek via een site, maar daar sloeg hij al helemaal niets op ;'D

Kodi bedoel ik haha, xbmc was het daarvoor.
    Weet je nog ongeveer waar de aflevering over ging dan? Misschien dat Mentys of ik het weten.

[ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 22:30 ]

Barry_Allen schreef:
    (...)

Kodi bedoel ik haha, xbmc was het daarvoor.
    Weet je nog ongeveer waar de aflevering over ging dan? Misschien dat Mentys of ik het weten.

Geheugen als een zeef, weet het pas weer als ik het zie. Echt hoor, fuck my life ;'D

Ich liebe dich 27.12.23

guys.. Earth-2 makes me confused :@

[ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 23:01 ]