• Hee liefste users!

    Zoals sommigen wel weten, ben ik een actieve kajakker.



    Ik vervul daarom ook een bestuursfunctie en zet me in voor meerdere werkgroepen. Een van die werkgroepen is de Pompoenregatta. Laat de Pompoenregatta nu toevallig deze zondag zijn. Dan zie je de vruchten van een jaar werk. (Zo trots) *O*

    Dit jaar hebben we in het kader van onze PPR iets keileuk kunnen strikken, namelijk 3 bekende Vlamingen. En dat zie je vanavond op tv! Enkele weken geleden kwamen Marcel Vanthilt (presentator), Steven Goegebeur (Foute Vrienden, komediant) en Sien Wynants (Ketnet, Studio Brussel) op bezoek bij ons. Zij kwamen al eens proefvaren en we organiseerden voor hen een mini-Pompoenregatta-race.

    Wie gewonnen heeft, kan je vanavond zien op de televisiezender Eén. Om 20.10 komt het programma Weg zijn wij. Ik ben benieuwd! Jullie ook?
    Zo meteen alles klaar zetten voor morgen, vanavond voor de buis en morgen de hele dag in het water staan (stiekem ben ik Ariel). Ik heb er al goesting in!



    Hier zijn nog enkele sfeerbeelden. ^^





    Wie gaat er winnen? :Y)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2016 - 9:56 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hehehe, wat gaaf om te zien! Ik hou van kajakken :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaaf!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oeh, ik wil vanavond wel eens kijken! ^^


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Oeh, ik wil vanavond wel eens kijken! ^^


    Me too! En kom jij zelf ook op tv? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    StephenFry schreef:
    Oeh, ik wil vanavond wel eens kijken! ^^


    16 - 09 - '17

    Het lijkt net alsof Marcel aan het zinken is. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha, leuke kajakken. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Ledecky schreef:
    (...)

    Me too! En kom jij zelf ook op tv? (:

    Nee, ik heb uiteindelijk mijn verlof ingetrokken omdat er al genoeg volk was in het water die toevallig die dag vrij had. =)
    Mijn vriend staat wel in het water. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nee, ik heb uiteindelijk mijn verlof ingetrokken omdat er al genoeg volk was in het water die toevallig die dag vrij had. =)
    Mijn vriend staat wel in het water. :Y)


    Ik dacht al dat ik hem herkende! :p


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik dacht al dat ik hem herkende! :p

    Hij is nochtans vermomd met z'n hoedje. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    hahaha dit is gewoon awesome :Y)

    maar zijn die pompoenen echt of?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Woah, dat is echt leuk! Ik ga proberen te kijken!:o

    Voor Nederlanders, je kan ofleveringen herbekijken via een.be.^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    HalfBloodPrince schreef:
    hahaha dit is gewoon awesome :Y)

    maar zijn die pompoenen echt of?

    Yes, reuzepompoenen.

    De pompoenen waarin we varen wegen doorgaans tussen de 300 à 400 kilogram. Er liggen morgen ook nog grotere exemplaren om te showen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik, als niet-nadenkende Nederlander, moest 5 minuten strugglen om erachter te komen waar 'BV's' voor stond

    Het ziet er wel echt leuk en gezellig uit!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wait wat, ze zitten in pompoenen? :O Hoeveel tijd heeft 't gekost om die uit te hollen? Ik was met m'n minipompoen voor de soep al een uurtje bezig :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly