• Rollentopic
    Speeltopic 1

De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...

Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella & Madison
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor & Celeste
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah & Dominic
    Syoxisia ~ Demi - Ceira
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson
    Astraeus ~ Camilla - Gia
    Maslany ~ Dore - Maisie

Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Gia (18) -> 19 ~ 4 juni
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Dominic (19) -> 20 ~ 7 september
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Ceira (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november
    Maisie (18) -> 19 ~ 9 december
    Celeste (18) -> 19 ~ 25 december

Madison (18) -> 19 ~ ?

Keep it sweet or no cookies (cat)

[ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:43 ]

El Diablo.

Ik heb Dominic bij Tyler en Maddison gedropt, maar hij heeft eerst nog een knipoog naar Maisie gestuurd (;

When time and life shook hands and said goodbye.

wowww gaat echt snel ineens haha

Everything is illuminated by the light of our past.

Ja heb ik nog iets gemist bij het stuk grayson/hailey/asher peepz?

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Kian schreef:
    Ja heb ik nog iets gemist bij het stuk grayson/hailey/asher peepz?

Celeste gedraagt zich echt als een idioot, dat is wat je daar gemist hebt x)

[ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 17:02 ]

all because i liked a girl

LJGibbs schreef:
    (...)
    Celeste gedraagt zich echt als een idioot, dat is wat je daar gemist hebt x)

Jouw personage heette toch anders of ben ik nou gek? ;s

Kian schreef:
    (...)

Jouw personage heette toch anders of ben ik nou gek? ;s

Ik heb er twee :3 Celeste en Ellie
    Ik begrijp het verwarringsgevoel :')

LJGibbs schreef:
    (...)

Ik heb er twee :3 Celeste en Ellie
    Ik begrijp het verwarringsgevoel :')

Wat is er nou (samenvattend) precies allemaal gebeurt en wie is nieuw want ik ga tbh dit niet allemaal terug lezen x'D

Kian schreef:
    (...)

Wat is er nou (samenvattend) precies allemaal gebeurt en wie is nieuw want ik ga tbh dit niet allemaal terug lezen x'D

Celeste, Maddison, Maisie en Dominic zijn de nieuwe karakters
    Wat er gebeurd is ga ik alleen ff uitleggen bij Grayson, Asher en Hailey + Celeste

Er was eens, in een land hier niet zo ver vandaan... Haha nee. Celeste was op zoek naar een bank om op te zitten en tijdens een glas whisky zuipen heeft ze de lounge gevonden waar Gray, Ash en Hailey zitten. Celeste stelt zich voor aan Hailey, met de bedreiging haar iets aan te doen als Hailey haar voluit Celeste noemt. Vervolgens begint ze wiet te roken waar nog gestolen marihuana in zat. Is dit goed samengevat?

RELATIES SEBASTIAN AMBROISE NELSON

Hailey Diana Ambrose —
          Isabella Eleana Thomassen — Isa en Sebas zijn vrienden texttexttexttexttext
          Eleanor Louise Alison Devereaux — Eleanor en Sebastian kunnen zeker niet goed met elkaar overweg, en proberen elkaar dan ook zoveel mogelijk te vermijden.
          Gia Terezinha de Oliveira — Gia en Sebastian zijn vrienden texttexttexttexttext
          Madison Sofie Caldwell — Madison en Sebastian zijn goede vrienden van elkaar, maar hebben soms ook behoefte aan wat meer, wat dan ook al een aantal keer gebeurd is. Echter is dit geen belemmering voor hun vriendschap en veranderd hun gedrag tegenover elkaar ook niet.
          Maisie Vivian Taggart —
          Levi Oliver Jackson — Levi is Sebastians beste vriend, en zijn ongeveer samen opgegroeid. Levi woont tegenover het huis van Sebastian, hebben op de basischool bij elkaar in de klas gezeten en deelden veel vakken samen. Doordat Sebastian veel alleen thuis was, zag hij Levi ongeveer meer dan zijn familie en voelt Levi ook als familie voor hem. Hij zal de jongen altijd blijven steunen.
          Xavier Alexander Fitzgerald — Sebastian heeft het altijd heel erg goed kunnen vinden met Xavier en was daarom ook heel veel met hem en Jake samen. In tegenstelling tot Xavier en Jake kon hij het wel goed vinden met Levi.
          Jake Nathaniel Colfer — Sebastian was Jakes eerste vriend sinds Jake in Amerika woont en trok veel met Jake en Xavier samen op. Als er iemand is aan wie Sebastian alles toe vertrouwt, is dat Jake wel. In de tijden dat Sebastian zich ook erg alleen voelde, stond Jake altijd voor hem klaar om thuis bij hem langs te komen, of andersom.
          Dominic Henry Hammond —
          Evelyn Autumn Walker — Sebastian kent Evelyn vaag omdat het een vriendin van Cas is, maar verder spreekt hij haar eigenlijk bijna niet en weet hij, behalve haar naam, ook ongeveer niks van haar.
          Tallulah Cassidy Fowler — Cas is een van Sebastians beste vrienden/vriendinnen. Sebas heeft haar ontmoet in een van zijn favoriete restaurantjes, waar hij graag komt om koffie te drinken of iets te eten. Cas is hier serveerster en werkte vaak op de dagen dat Sebastian langs kwam. Op deze manier zijn ze met elkaar in contact gekomen en konden ze het erg goed met elkaar vinden, wat voor Sebastian extra redenen was om naar het restaurantje te gaan.
          Sarah Archer — Sarah is alles wat Sebas niet is, maar toch vind hij haar zeer aantrekkelijk. Ondanks dat hij haar gedrag 9 van de 10 keer niet uit kan staan en het liefst alleen maar hatelijke opmerkingen naar haar hoofd slingert, voelt hij zich tot Sarah aangetrokken. Dit gevoel wordt nog sterker wanneer hij alcohol achterover heeft gegooid.
          Ceira Lexa Santiago — Ceira en Sebas zijn een soort frenemies, aan de ene kant hebben ze wel degelijk respect voor mekaar, maar soms kunnen ze elkaars opmerkingen zeker niet plaatsen en irriteren ze zich aan elkaar. texttexttext
          Juliana León Jaramillo — Sebastian kent Juliana niet echt, maar heeft ook niet de drang om veel met haar in contact te komen omdat ze simpelweg niet echt zijn type is.
          Celeste Anna Newsome —
          Tyler Jay Santiago —
          Elijah Jospeh Merkey — Sebastian kent Elijah bij naam, maar weet verder weinig van hem en heeft ook geen idee wat hij van hem moet denken. Op sommige momenten lijkt het een zeer toffe jongen, maar soms vraagt hij zich ook af wat mis met hem is.
          Owen Bell — Owen en Sebas kunnen niet goed samen door 1 deur texttexttexttexttext
          Asher Jordan Montero —
          Grayson Edin Montero —

alles wat schuingedrukt staat, is half uitbedacht of nog niet zeker
    dit is alles wat ik nog had staan en wat erbij is gekomen :') dus als iemand nog ideeën heeft?

[ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 17:16 ]

take risks

ELIJAH'S RELATIES
    Isabella Eleana Thomassen - Toen Isabella nog op Jefferson high zat gaf ze Elijah altijd bijles nu de twee scholen samen zijn zal ze hem waarschijnlijk weer bijles geven.
    Eleanor Louise Alison Devereaux - Elijah en Eleanor hebben een keer een one night stand gehad, maar de kans is groot dat hij alweer vergeten is wie de jongedame is.
    Gia Terezinha de Oliveira - De Braziliaanse jongedame heeft meteen Elijah zijn aandacht te weten te trekken en deze keer is niet alleen zijn libido die hij hier mee volgt. Gia is een crush in the making.
    Sebastian Ambroise Nelson - Elijah weet wie Sebastian is door gemeenschappelijke vrienden, maar kent hem voor de rest niet zo goed. Hij lijkt Elijah wel een redelijke jongen.
    Evelyn Autumn Walker - Elijah en Evelyn werken in dezelfde kledingwinkel en ze rotzooien wel eens op de werkvloer.
    Tallulah Cassidy Fowler - Cass is één van Elijah zijn beste vrienden en laat dan ook veel meer gevoel los bij haar dan andere mensen.
    Sarah Archer - Ook Sarah is een van Elijah zijn beste vrienden, ze kennen elkaar al vanaf de basisschool en vertellen elkaar alles.
    Ceira Lexa Santiago - Elijah en Ceira hebben een one night stand gehad, iets wat Ceira interpreteerde als iets meer dan Elijah deed. Hij heeft haar duidelijk gemaakt dat het niks tussen hen kon worden en heeft Ceira daar mee gekwetst.
    Juliana León Jaramillo - Ook Juliana kent Elijah alleen door gemeenschappelijke vrienden en doordat ze beide van Jefferson High komen.
    Celeste Anna Newsome - Celeste en Elijah flirten wat heen en weer, maar dingen zijn nooit verder gekomen dan enkel zoenen.
    Tyler Jay Santiago - Sinds de dag dat Elijah Tyler zijn zusje, Ceira, heeft gekwetst botert het niet tussen de twee. Elijah zelf probeert er redelijk luchtig over te doen, maar hij kan niet ontkennen dat hij liever een beetje bij Tyler uit de buurt blijft.
    Owen Bell - Elijah en Owen zijn lowkey vrienden, maar vreselijk close zijn ze niet.
    Asher Jordan Montero - Eerst waren Elijah en Asher smoking buddy's en vrienden, echter is dat min of meer gesopt toen Elijah is gestopt met roken. Ook de vriendschap werd minder, maar Elijah zal als nog voor Asher klaar staan.
    Grayson Edin Montero - Grayson is Elijah zijn wingman, maar ook andersom. Ze dagen elkaar vaak uit op het gebied van meisjes.

Dit is wat ik heb volgens mij, als ik iets vergeten ben tell me en als iemand nog interesse heeft in Elijah mag me ook altijd een berichtje sturen.

[ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 17:21 ]

I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

Kian schreef:
    (...)

Wat ik weet; Elijah heeft Cas en Sebastian de dare gegeven om te zoenen wat die twee deden over Sarah heen. Sarah is weg gelopen omdat ze pissig was op Elijah en zich er niet meer fijn bij voelde. Daarnaast moest ze zelf iemand vragen om met naar haar bed te gaan als een dare. Die iemand is Gia geworden (nieuw personage van Camilla) waar Sarah nu bij staat. Seb is Sarah achterna gerend maar zover zijn we nog niet. Dus Cas, Elijah en Juliana zitten (vooralsnog) in de lounge.

Waar ik verder het fijne niet echt van weet;
    — Celeste (nieuw personage van Carianne) heeft zich bij Asher, Grayson en Hailey gevoegt. Die waren dacht ik de aftermath van het gevecht aan het bespreken?
    — Dominic (mijn nieuwe perso) staat bij Tyler en Maddison (nieuw personage van Cheryl). > Zijn net pas samen gekomen dacht ik?
    — Levi en Evelyn zijn geloof ik weer bij elkaar. > Aan het flirten I guess ^^
    — Owen en Isa ook.. > Hebben het geloof ik weer een soort van bijlegt?
    — Oh Maisie (nieuw personage van Dore) en Ceira (naamsverandering Callen > Ceira) staat ook ergens samen. > Zijn aan het praten over vanalles, Ceira probeert haar wat losser te krijgen denk ik?
    — En Jake stond bij Eleanor geloof ik.. Eleanor gedraagde zich volgens mij anders en Jake wilde weten waarom, dacht ik?

*Glee voice* And that's what you missed in Crimes and Riches.

@Iedereen; Klopt het een beetje?

[ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 17:23 ]

When time and life shook hands and said goodbye.

Ik reageer straks weer. Ik moet even dingen doen voor school. D:

@Chloe, yap - dat is wel Ceira's bedoeling. c:

[ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 17:27 ]

That is a perfect copy of reality.

Met mijn perso's klopt het :3

Post morgenochtend met levi en klopt

[ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 20:24 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Moet ff denken hoe ik hier nou nog wijs uit moet krijgen want het gaat echt behoorlijk snel. xd