• Rollentopic
    Speeltopic 1


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    Cotrona ~ Denize - Hailey & Tyler
    Zusak ~ Cheryl - Isabella & Madison
    LJGibbs ~ Carianne - Eleanor & Celeste
    Sigil ~ Jolanda - Levi
    trasecolare ~ Milou - Sebastian
    Quake ~ Marie - Xavier
    BelIona ~ Sav - Jake & Cas
    Douceur ~ Anne-Fleur - Evelyn
    Sempre ~ Chloë - Sarah & Dominic
    Syoxisia ~ Demi - Ceira
    Beaumont ~ Stephanie - Juliana
    greenlight22 ~ Maaike - Elijah
    Mirandacosgrove ~ Anouk - Owen
    JC_ ~ Saar - Asher
    Kian ~ Naomi - Grayson
    Astraeus ~ Camilla - Gia
    Maslany ~ Dore - Maisie

    Birthdays
    Sarah (18) -> 19 ~ 31 januari
    Eleanor (17) -> 18 ~ 28 februari
    Cas (18) -> 19 ~ 11 maart
    Gia (18) -> 19 ~ 4 juni
    Juliana (17) -> 18 ~ 21 juni
    Jake (18) -> 19 ~ 19 juli
    Levi (18) -> 19 ~ 29 juli
    Asher (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Grayson (18) -> 19 ~ 9 augustus
    Dominic (19) -> 20 ~ 7 september
    Evelyn (17) -> 18 ~ 5 oktober
    Elijah (18) -> 19 ~ 6 oktober
    Tyler (19) -> 20 ~ 26 oktober
    Xavier (18) -> 19 ~ 2 november
    Sebastian (17) -> 18 ~ 9 november
    Ceira (17) -> 18 ~ 24 november
    Hailey (17) -> 18 ~ 27 november
    Maisie (18) -> 19 ~ 9 december
    Celeste (18) -> 19 ~ 25 december

    Madison (18) -> 19 ~ ?


    Keep it sweet or no cookies (cat)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 0:43 ]


    El Diablo.

    Zusak schreef:
    Ik kan me niet herinneren dat er ooit een Ruby geweest is ;x


    Samee


    all because i liked a girl

    Ruby staat op pagina 2 van het rollentopic! Zie je wel, ik zie geen spoken! ;D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 15:50 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Maslany schreef:
    wat zien jullie voor je, voor relaties met maisie?


    Ik denk dat Ceira en Maisie wel vriendinnen kunnen zijn? Onverwachte vriendschap of iets?


    That is a perfect copy of reality.

    Relaties
    Tyler Jay Santiago --- Tyler en Evelyn hebben ooit eens een one night stand gehad.
    Tallulah Cassidy Fowler --- Evelyn ziet Cas als een hele goede vriendin, en heeft ook zeker het idee dat ze altijd bij haar terecht kan als het thuis even niet lekker loopt. Ze is graag in Cas' buurt en vindt het leuk om feestjes af te gaan samen met haar.
    Elijah Jospeh Merkey --- Evelyn en Elijah zijn collega's, ze werken allebei in een kledingwinkel waar ze wel eens rotzooien.
    Owen Bell --- Owen is de ex van Evelyn verdere informatie komt
    Sarah Archer --- Evelyn kent Sarah van school, waar ze ook met elkaar optrekken. Evelyn vindt het fijn om met Sarah te praten omdat ze het idee heeft dat Sarah haar echt begrijp als ze het heeft over haar pleeggezin.
    Celeste --- Celeste is één van de weinige persoon die Evelyn helemaal vertrouwt en die ze dicht bij zich laat komen. Evelyn is helemaal gek op Celeste en zal alles voor haar over hebben.

    Dit is wat ik nog kon vinden, geen idee of ik nog meer afgesproken had x:
    Iemand die nog een relatie met Eve wil? (:


    chaos makes the muse

    Maslany schreef:
    wat zien jullie voor je, voor relaties met maisie?


    Voor Dominic denk ik misschien dat ze een crush op hem kan hebben en dat hij daar een beetje misbruik van maakt. Of dat hij haar hart ooit gebroken heeft oid.

    Ik heb ook nog wel Sarah voor je, maar voor haar zoek ik alleen nog echt platonische dingen of mensen die haar niet mogen :c

    @Anne-Fleur; Ah top, ik heb het bij Sarah erbij gezet, was het inderdaad vergeten haha.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 15:59 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ik denk dat Ceira en Maisie wel vriendinnen kunnen zijn? Onverwachte vriendschap of iets?


    Denk het ook wel! Een soort van opposites attract


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Voor Maddie zoek ik ook nog wel iemand die weet dat ze schildert en het liefst een kunst opleiding zou doen, gezien het niet iets is wat ze met iedereen zou delen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    (...)

    Voor Dominic denk ik misschien dat ze een crush op hem kan hebben en dat hij daar een beetje misbruik van maakt. Of dat hij haar hart ooit gebroken heeft oid.

    Ik heb ook nog wel Sarah voor je, maar voor haar zoek ik alleen nog echt platonische dingen of mensen die haar niet mogen :c

    @Anne-Fleur; Ah top, ik heb het bij Sarah erbij gezet, was het inderdaad vergeten haha.


    Ze is nieuw, dus dat hartbrekend gaat lastig, maar ik kan me wel voorstellen dat ze een crush op hem ontwikkelt. Ze is super onschuldig en groen haha


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Douceur schreef:

    Dit is wat ik nog kon vinden, geen idee of ik nog meer afgesproken had x:
    Iemand die nog een relatie met Eve wil? (:


    Ik heb Ceira voor je? ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ik heb Ceira voor je? ^-^


    Ik denk dat ze wel goed met elkaar overweg kunnen, heb jij misschien een idee? (:


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze wel goed met elkaar overweg kunnen, heb jij misschien een idee? (:


    Ze zouden gewoon vrienden kunnen zijn? Tenzij je iets hebt van: ik wil iets complex tussen die twee. ;D


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb Asher voor iedereen? ( ik ga zo meteen even alles rustig op mijn gemak lezen want ik kan niet volgen hier)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ze zouden gewoon vrienden kunnen zijn? Tenzij je iets hebt van: ik wil iets complex tussen die twee. ;D


    Haha, nee hoor. Gewoon vrienden is prima! (,:


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    (...)

    Haha, nee hoor. Gewoon vrienden is prima! (,:


    Alright - dan zal ik dat zo bij mijn relatielijstje zetten! (:


    That is a perfect copy of reality.

    JC_ schreef:
    Ik heb Asher voor iedereen? ( ik ga zo meteen even alles rustig op mijn gemak lezen want ik kan niet volgen hier)


    Ash is toch het typ dat gay uitstraalt? (Haha ik moet echt alle rollen doorlezen zodat ik suggesties voor Celeste kan plaatsen per persoon)
    Als je trouwens kan posten, Cel zit een beetje zielig naast Hailey met haar joint en bij de tweeling (;


    all because i liked a girl