• Hoii!(:

    Voor mijn opleiding communicatie ben ik bezig met allemaal fotoshop opdrachten te maken. Dit moet allemaal 'typisch....' zijn, dus 'Typisch de politiek', 'Typisch Barcelona' 'Typisch Starbucks'....enzovoort.
    De onderwerpen mogen niet teveel op elkaar lijken en we moeten ze verwerken in media uitingen en ook hier in moet veel variatie zitten.Zo heb ik al twee tijdschrift covers, een tijdschrift spread, de voorkant van een krant, een twitter bericht, een instagram bericht, een artikel op een website en een youtube filmpje (stilstaand beeld dus een screenshot), een facebook bericht

    De onderwerpen die ik tot nu toe heb:

    Typisch ik (verplicht)
    Typisch Londen
    Typisch Fc Barcelona
    Typisch Starbucks
    Typisch Politiek
    Typisch NS
    Typisch Diabetes
    Typisch Questival
    Typisch Vriendschap
    Typisch Bakken

    Ik heb dus nog wat onderwerpen nodig en misschien weten jullie nog leuke media uitingen?

    Het liefst onderwerpen waar veel foto's van zijn of waar jullie misschien goede foto's van hebben die ik mag gebruiken?(:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 20:37 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Typisch België #SlechteWegen
    Typisch het internet


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Typisch stereotypering


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    @Pull hmm ja reizen heb ik al, Nederland heb ik al aangedacht en ik kom er niet helemaal uit en een friettent lijkt me niet zo heel leuk.='D Billboards zijn trouwens wel heel huge en het moet op realistisch formaat =')
    @Raisei Hmmm, dat kan maar dat lijkt me ook redelijk lastig tenzij ik een heel interview verzin en daar ben je lang mee bezig
    @Yoosung, ook een goede, maar ook vrij lastig.='D
    @Meta Dat zijn werkbare ideetjes, nu nog inspiratie.=3


    Je zou een foto kunne doen met een artikel over een bekende schrijver die een writersblock heeft of om hulp vraagt etc etc


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Typisch McDonald's


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor alle ideetjes, ik ga er zekers een paar gebruiken, ik moet nog vijf uitingen maken dus niet alles kan gebruikt worden. Dus niemand moet beledigd zijn haha.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Doe dan typisch Fries


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Typisch uitstelgedrag


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    - Typisch David Bowie
    - Typisch Hillary Clinton
    - Typisch Johnson
    - Typisch kunst/kunstenaars/dichters (Ik ken wel een paar vaak gefotografeerde dichters waarvan ik de namen wel kan pben)
    - Typisch fantasy/Tolkien/JK Rowling


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Typisch Social media
    Typisch school (ja gejat van de titel)
    Typisch mijn stijl (kleding/ muziek/ schrijf / kunst)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.