Hey Lieve Q,
Zoals in de titel, ik heb een twijfelend vriendje. Niet dat we elkaar niet meer leuk vinden, of dat het niet meer gezellig is. Daar heeft het niets mee te maken. We houden ontzettend veel van elkaar en ik begin me steeds meer mijzelf te voelen als ik bij hem ben. Ik durf zelfs stiekem aan een toekomst te denken samen met hem.
Voor hem is het hetzelfde. Hij houd echt van me en vind het fijn als ik bij hem ben. Hij vind me bijzonder en ik ben speciaal voor hem.
Er zijn alleen wel dingen waar wij over na moeten denken. Zo wonen we bijna 200 km van elkaar vandaan. Deze afstand overbrug ik bijna elk weekend en daar heb ik geen moeite mee, het is alleen jammer dat we niet door de weeks bij elkaar op de koffie kunnen komen. Dat is voor hem punt één om te twijfelen.
Maar daarnaast verschillen we acht jaar. Hij is 25 en ik ben 17. En daar heeft hij moeite mee. Niet dat ik voor hem kinderachtig ben, maar hij is bang dat het mijn ontwikkeling in de weg staat als we een relatie blijven houden. Hij wil me nergens toe dwingen, wil me alle ruimte geven om de wereld zelf te ontdekken. En dat vind ik fijn. Hij heeft er alleen moeite mee dat hij daardoor niet over alles met me kan praten. Bijv. bij het kopen van een huis. Hij wil niet dat ik daar over na denk en peins, want dat zijn dingen, daar mag ik van hem nog niet over nadenken. Ik moet nog genieten van het tienerleven zeg maar.
En ergens begrijp ik dat wel, maar ik wil graag mijn leven met hem delen. En ik geloof dat dat wel kan, ondanks het leeftijdsverschil. Ik denk dat er genoeg ruimte voor ons ligt om beide op ons eigen tempo te ontwikkelen en toch bij elkaar kunnen zijn en van elkaar kunnen houden.
Nu kan ik toevallig Ukelele spelen, en zou ik hem graag in een liedje vertellen wat ik voor hem voel en dat ik echt in ons geloof. Nu ben ik opzoek naar mensen die willen helpen een songtekst in elkaar te zetten. In het engels, want dat klinkt mooi. Ik wil er dan zelf een deuntje achter zetten, maar in het engels rijmen kan ik niet.
Ik zou hem ook graag een magisch effect willen geven. Het hoeft niet een realistisch tekst te zijn, bedoel ik daarmee. Er mag best in staan "we dansen als de sterren" Sterren kunnen niet dansen, maar het klinkt wel mooi, haha. Ik hoop dat jullie het snappen.
Mijn vriendje is best een realistisch persoon. Het leven is zoals het gaat, maar ik heb hem eens gevraagd wat hij nou echt mooi vind in het leven, qua geluid en zicht.
Hij antwoordde met vuur. Het geluid van brandend hout, de hoge vlammen van een kampvuur. Dat is echt iets wat hij magisch vind in onze realistische wereld. Ik zou het fijn vinden als er ook iets met vuur in de tekst staat.
Alvast heel erg bedankt dat je dit verhaal hebt gelezen, haha. Zijn er mensen die me willen helpen? Mij part gooien jullie random zinnen hier in het topic en ontstaat er daar een liedje uit. Ik hoop gewoon dat er mensen zijn die me willen en kunnen helpen
~My Mind Is Free~