• Was ik als hardcore MCR-fan Gerard Way foto's aan het zoeken op Google en kwam ik terecht op een website die me eigenlijk nooit meer los heeft gelaten. Het is vandaag 9 jaar geleden dat ik me geregistreerd heb onder de geweldige username LoveGW en gelukkig is er heel wat veranderd in de tussentijd. Ik ben niet 11 meer. :')

    Vooral een dankjewel aan mijn drollies Renshaw en Frey_ want jullie zijn heel speciaal voor mij. c: Ook ben ik stiekem heel trots dat ik in die tijd een periode moderator heb mogen zijn, want dat was toch heel lang een droom voor mij. (;

    Anyway, ik was mijn eigen anniversary bijna vergeten. Op mijn profiel staat nog steeds 8 jaar for some reason, maar dat zal wel achterlopen.


    Ik kon geen andere leuke gif vinden.


    Sinds wanneer zijn jullie al liiiiid?


    Caution first, always.

    Jurassic schreef:
    (...)
    Allemaal oudjes hier :3


    Rude.
    Ik weet nog wel wat meer dingen van vier jaar geleden om terug te halen hm :3

    Oh en neem Larsen terug. (no_chears)


    I'll see you on the dark side of the moon

    Jurassic schreef:
    (...)
    Ik heb commitment issues. :c Ik vind iedere dag weer iets anders 'extra' leuk dus dan moet ik me per se daarop aanpassen. Ik ben blij dat jij altijd herkenbaar blijft. :Y)
    Peekaboo!

    Oei, dat klinkt wel heel serieus. D:
    Hahaha, het is ook heel hilarisch op meetings. Dan zeg ik mijn username en zie je mensen denken: WIE OH WIE IS ZIJ NU WEER? En dan kom je met het verlossende woord: Ja, ik ben de mod met het maskerish dingetje (al heeft Anna dat nu een beetje geruïneerd voor me D:, nee grapje). En dan zie je ze even denken en dan ineens: OHJA!


    Deep inside, I've never felt alive

    Net zoals Krullie al bijna tien jaar. Bijna een decade zoals de Engelsen zeggen. Op naar de volgende 9 jaar!

    Dan voel ik mij jong met mijn 6 jaar hier, volgend jaar alweer 7 jaar.


    Physics is awesome

    Wauw! Gefeliciteerd!!


    26 - 02 - '16

    Kom ik aan met mijn drie jaar. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Gefeliciteerd! In November zit ik er 9 jaar op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Steve schreef:
    (...)
    Oei, dat klinkt wel heel serieus. D:
    Hahaha, het is ook heel hilarisch op meetings. Dan zeg ik mijn username en zie je mensen denken: WIE OH WIE IS ZIJ NU WEER? En dan kom je met het verlossende woord: Ja, ik ben de mod met het maskerish dingetje (al heeft Anna dat nu een beetje geruïneerd voor me D:, nee grapje). En dan zie je ze even denken en dan ineens: OHJA!

    Aah dat is zo handig! Ikzelf zou echt drie minuten moeten nadenken over wat ook al weer mijn PF was. :'D

    Bedankt jongens :Y)


    Caution first, always.

    Ik zat afgelopen augustus 9 jaar op Quizlet! Volgend jaar feestje, want dan ben ik hier alweer 10 jaar. *insert cheerleader smiley*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Woah ook al 8 jaar! Gefeliciteerd! c:

    Ik zelf zit hier al 8 jaar (met een grote break ertussen) sinds 28 september 2008. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind mijn zes jaar hier altijd al voelen als een kleine eeuwigheid, maar dan zijn er mensen zoals jij, waar ik toch even een buiging voor moet maken. Gefeliciteerd! En op naar die ronde tien, lijkt me. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ahahaha, ik wist niet dat je ooit diehard MCR fan was ^^ Little emo you ahw.
    Ik ben echt heel bij dat je hier nog bent na je tijd als mod, je ziet zo vaak dat mensen dan verdwijnen. c:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 22:03 ]

    Gefeliciteerd! Op naar de tien zullen we maar zeggen c:

    Ik zit hier net 5 jaar, dus nog niet zo gek lang als ik sommige reacties zo lees.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciteerd Aimée! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! Ik zit hier al vijf jaar.


    16 - 09 - '17

    Proficiat! *O* In juni ben ik hier ook zo lang. ^^


    What would Emma do?