• Jawel, ik heb een nieuwe trui, overhemd en nieuwe enkellaarsjes gekocht. Laatst was ik met mijn ouders naar Batavia en daar zag ik een mooie groene trui en een mooi groen overhemd. Beiden zaten goed en ik had geld dus de beslissing was vrij snel gemaakt. De meeste truien en overhemden zijn net iets te kort, waardoor als ik buk soms mensen ineens een mooi uitzicht hebben (als je snapt wat ik bedoel) en deze zijn precies lang genoeg om alles te bedekken.

    En een paar zwarte (leren) enkellaarsjes, want zwart kan je met bijna alles combineren en het wordt weer kouder. Precies nog in mijn maat dus ik heb nu echt het gevoel dat ik geluk heb met nieuwe kleding/schoenen kopen heb.

    Dus ik ben blij met alle nieuwe spullen.



    Heb jij recent nog iets gekocht?


    Physics is awesome

    Ja zwarte laarsjes vind ik ook echt een must! Ze zijn leuk! (:

    Zelf heb ik zaterdag ook laarsjes gekocht, een blazer, een bloes, een truitje en twee broeken. Allemaal basis, want dat had ik écht weer eens nodig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brynjolf schreef:
    Ja zwarte laarsjes vind ik ook echt een must! Ze zijn leuk! (:

    Zelf heb ik zaterdag ook laarsjes gekocht, een blazer, een bloes, een truitje en twee broeken. Allemaal basis, want dat had ik écht weer eens nodig.


    Ik ook en dankjewel! Dan hoef ik niet na te denken of mijn laarsjes wel of niet bij mijn outfit passen qua kleur.

    Wat voor kleur?

    Daarvoor zijn winkels, als je wat nodig hebt dan kan je het kopen en af en toe mag je ook wel iets kopen, ook al heb je het niet nodig. Dat vind ik tenminste.


    Physics is awesome