• Ten eerste: ik weet niet zeker of dit off-topic is of niet, dus bij deze alvast mijn excuses.

    Ten tweede: ik zit erover na te denken online Vans te kopen, maar ik ben bang dat wanneer ik ze heb besteld en ik pas ze thuis dat ze niet passen en dat ik ze dus weer terug moet sturen.

    Zelf heb ik maat 40-41 en ik zou dus 40,5 kunnen kiezen , maar mijn vraag is dus of jullie ooit Vans online hebben gekocht en of de schoenmaat groter of kleiner uitvalt of dat ze gewoon meteen goed zitten (wanneer je bijvoorbeeld maat 39 hebt en maat 39 zit meteen goed)?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Van wat ik weet vallen de meeste vans groot uit of ze zitten in iedergeval ruim. Naar mijn mening, je moet ze niet kopen als je echt dat 'strakke' gevoel wil hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vans vallen letterlijk hoe jij ze besteld. Zelf heb ik maat 42,5 en wanneer ik deze maat van Vans koop, zitten ze altijd heel goed c:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik koop altijd precies mijn eigen maat. And that works wel. Als je btw heel cheap Vans wil, Vente Exclusive heeft op het moment Vans sale. Heb ik 1 paar van de mijne ook vandaan. Heavenly.


    The truth is out there.

    -> verplaatst naar subforum lifestyle


    in love with the fictional characters, I'm sorry