• ...Maaaar, dan een beetje anders!

    Stuur ( jezelf ) een berichtje! Het mag hier, het mag in een PB naar mij toe. Ik bundel alles in een story, en deze story zal ik op 1 januari 2017 activeren. Zo kun je je toekomstige zelf bijvoorbeeld aanmoedigen iets te doen of iemand anders een hart onder de riem steken of wat je dan ook maar kwijt wilt ( aan jezelf of een ander ) in 2017!

    So who's first to comment? ^^





    Ik zou het trouwens ook erg leuk vinden om mijn eigen potje te kunnen maken. Maar dan in real. Heb je een berichtje voor mij, zou je me die dan toe willen sturen? It makes me happy. Alvast heel erg bedankt! <3


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 9:57 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Savje, lief lief Savje, de enige persoon die er echt altijd voor mij geweest is,

    Ik hoop dat je nog steeds een beetje op jezelf past, want als jij niet goed voor jezelf zorgt, hoe kun je dan goed voor andere zorgen?
    Hoe gingen je eerste twee toetsweek meid? Ik weet dat het zwaar is, ik weet als geen ander dat je het vaak niet weet. Maar dat is Okay, ik weet dat je je uiterste best gedaan heb wat ze ook zeggen. Denk daaraan, geloof dat je alles heb gedaan wat je kan.
    Tuurlijk hoop ik dat dat betekend dat je je heb ingeschreven bij portsmouth, het liefst voor Film Productions and Creative writing. Volg je hart meisje, waar het je ook heen leidt. Zelfs als je je voor Law and Criminology heb ingeschreven ben ik alsnog trots op je, of voor PPLE zelfs als de toetsweken geen vooruitzicht op een acht boden. Ik ben trots op je zolang je je hart gevolgd hebt. Dromen veranderen nou eenmaal soms, daar is niks mis mee, dus misschien moet ik de zin waarmee ik dit begon verander naar 'Tuurlijk hoop ik dat dat betekend dat je je dromen bent gaan najagen'.
    Verder hoop ik dat je niet terug bent bij Tim, hoeveel je ook van hem houdt, hoeveel hij ook voor je betekend. Vergeet niet dat je de afgelopen drie jaar alles gedaan heb om hem gelukkig te maken en het alsnog niet goed genoeg was. Dat het alsnog niet goed genoeg was om zelf ook vrolijk gemaakt te worden. Om gelukkig gemaakt te worden. Ik hoop dat je nu wel gelukkiger bent, zelfs als hij je weer terug gewonnen heeft. Weet dat je soms een klein beetje egoïstisch moet zijn om gelukkig te kunnen zijn, maar beloof me ook dat je nooit zal vergeten waarvoor je het doet, wie je beloofdt hé nooit te vergeten, wie je beloofd hebt ooit iets terug voor te doen. Ik weet dat ik het vaak vergeet.
    Happy new year Sav, may the bridges you burn light the way


    Een ietwat lang berichtje voor mezelf :3 Wat dingetjes waar ik van tijd tot tijd herinnerd aan moet worden


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dit is een super gaaf idee! Ik zal eens wat voor mezelf op 'papier' zetten.

    Lieve Thaliet,
    Hoe gaat het met je? Ik hoop nu, na 3 maanden, een stuk beter dan het in oktober ging. Ik hoop dat het verdriet, de pijn en de angst inmiddels hebben plaatsgemaakt voor mooiere, positievere dingen. Ik hoop dat je inmiddels hulp hebt gezocht om de dingen los te kunnen laten en om vrede te hebben met hetgeen dat in het verleden is gebeurd. Het wordt tijd om het een plekje te geven, en het te laten rusten. Beloof me dat je hulp inschakelt als je dit nog niet hebt gedaan, oké? Je bent een ongelofelijk taai stukje onkruid, you bitch! Maar je hoeft niet de last van de wereld op je schouders te dragen. Ik hoop dat het beter gaat als 3 maanden geleden, maar mocht dit niet zo zijn wil je herinneren aan de tekst "Your heart is a wild woman." Weet je nog welke ik bedoel? Ik denk het wel, aangezien het enorm veel indruk maakte toen ik het voor het eerst las. Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo geraakt was door een tekst.

    Voor het geval dat je hem nog eens wilt doorlezen:
    Your heart is a wild woman.

    Remember this when you are afraid, when you feel backed into a corner, when you feel as though there is no one on your side and you have been abandoned in the dark and ugly chaos of the world.

    Your heart is a wild woman; let her love with a ferocity that is ancient and profound. Do not apologize for your loyalty, for your passion, for your trust and your blind optimism. Do not apologize for believing wholeheartedly and unashamedly in the magic that is presented to you by the Universe.

    When they mock you, when they abuse you, when they berate you, you must not feel shame. You must rise from their fire, as all eternal things rise, having been cleansed by their hatred and ignorance, you must go forth and love as you are meant to love: with everything that you are.

    Your heart is a wild woman; you must walk in a way that is fearless, and you must seek out knowledge that will feed your curious soul.

    You must find your way to lands that you remember, but you have never been. You must hear the voices of all of the mothers who have come before you. Remember their wisdom, feel it in your aching arches and tired bones. Feel it in the deep pain of injustice that has nested in your ribs like a raven that has lost her way.

    Do not be afraid to open up your breast and release her back into the wilderness where the earth will heal her.

    Your heart is a wild woman, and you must let her dance so uninhibitedly that sparks fly from her heels. Let her soar with a lightness that comes from realizing how eternal we are, how we cannot be created or destroyed — just re-birthed over and over still to exist, and to learn and to love.

    Your heart is a wild woman, and you must let her be angry.

    You must let her lash out. You must let her feel every sharp needle of pain and disappointment, and you must let her rage like a force of nature. When it is over and she has consumed herself and wounded the feelings of others, you must help her to realize her error and to learn from it so that she may grow into greatness.

    You must never let her hate herself; you must never let her feel embarrassment.

    Let her learn; if you do nothing else, let her learn and let her know that your love for her is much deeper than anger and sadness.

    Your heart is a wild woman; let her live fully in the knowledge that she is beautiful. Let her know that she is enough, existing as she is in this moment in time — a reflection of the stars themselves. She holds the power and the perfection of the Universe inside of her. It is a perfection that is not perfect at all, but one that is deeply flawed.

    And in her darkest moments, when she no longer feels wild, when she feels lost and low and ugly, remind her of all of the wonders that are encased in her flesh; remind her that she has exploded into existence, a force to be reckoned with, and that she is loved in a way that is rebellious and unconditional.


    Hoe is het met Rekelkrekel? Ik durf te wedden dat hij al enorm is gegroeid. Daarnaast hoop ik dat je je sprinkhanen issues hebt uitgesorteerd en Rhaegal handtam hebt gekregen! O, wee als jullie nog steeds niet samen TV kijken! That was the ultimate goal, remember?! Hoe gaat het met je baan? Of heb je er inmiddels al twee? Heb je dan eindelijk een romantische interesse gevonden? Plannen om op jezelf te gaan wonen? Schrap dat, dat is niet belangrijk... Sign... Het allerbelangrijkste is dat je GELUKKIG bent. Ben je gelukkig, Thalita? Ben je blij? Wordt je 's ochtend blij en positief ingesteld wakker? Ik hoop zo dat je gelukkig bent, dat je je plekje hebt gevonden, want je VERDIEND het meer dan wie dan ook!

    STAY WILD, MOON CHILD! <3


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Je kunt natuurlijk alvast een Abo nemen op de story, zodat je sowieso een melding krijgt van alle berichten zodra deze online komen te staan op 1 januari! ^^

    Kliksel!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou het trouwens ook erg leuk vinden om mijn eigen potje te kunnen maken. Maar dan in real. Heb je een berichtje voor mij, zou je me die dan toe willen sturen? It makes me happy. Alvast heel erg bedankt! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heayyy Ava!

    Hoe gaat het nu? Nog niet dood gegaan aan school?
    Kidding, dat is helemaal niet belangrijk (; Heb je nu eindelijk The Hunger Games gekeken en Jaap Total Drama laten zien? En Jo al ontmoet? O wee als je dat nog niet gedaan hebt, ga het dan nu doen! (Maar niet tegelijk!) Waar zitten je interesses nu? Nog steeds Peter Pan en Once Upon a Time, of heb je een nieuw cool iets ontdekt? Ik ben benieuwd! Het zal vast wel iets leuks zijn, heb er veel plezier aan en bedenk lekker veel verhalen!
    Vergeet niet je ouders en zusje mee te slepen naar Superfun om te lazergamen, met wat andere mensen, ook al hebben ze het al vrij vaak gedaan, daar gaat het niet om.
    Zelfs als je dat niet wilt, wees gewoon gelukkig, alsjeblieft (: Wat of hoe het ook mag zijn, maak iets moois van je leven en interesses!
    HAPPY NEW YEAR


    Daar is ie dan ^^

    [ bericht aangepast op 14 okt 2016 - 13:28 ]


    obsessive rage

    Gibbs schreef:
    Je kunt natuurlijk alvast een Abo nemen op de story, zodat je sowieso een melding krijgt van alle berichten zodra deze online komen te staan op 1 januari! ^^

    Kliksel!


    Vergeet niet dat hij niet te lang zonder hoofdstukken mag staan he. (;

    Ik ga er zeker eens over nadenken, het lijkt me heel erg leuk! c:


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    (...)

    Vergeet niet dat hij niet te lang zonder hoofdstukken mag staan he. (;

    Ik ga er zeker eens over nadenken, het lijkt me heel erg leuk! c:


    Oh oops, hoe lang mag het er leeg staan dan? Of als ik 1 hoofdstuk activeer, mag het dan wel zo blijven staan t/m 1 januari, of ook niet? Ik geloof dat ik de huisregels weer eens door moet nemen. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog mensen die hieraan mee willen doen? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Voor jou:

    Lieve Yolandie,
    Nu het 2017 is hoop ik dat dit jaar heel wat meer vergevingsgezind is voor je. Ik hoop dat je omringd zal worden met mensen die van je houden en dat je de dingen kan doen die je graag doet. Als laatste hoop ik ook dat we tegen dan nog steeds contact hebben want je bent een geweldig mens en ik vind het nu eenmaal leuk mezelf te omringen met geweldige mensen (; een heel gelukkig nieuwjaar meid!

    Voor mezelf:
    Hey Besserd
    GELUKKIG NIEUWJAAR! Hopelijk zit je dit jaar met minder twijfels dan vorig jaar (op vlak van studie, boyfriend, vrienden, schrijven, eigenlijk op vlak van alles!) en heb je nog een beter jaar dan 2016 al was. Ook nog even je eraan herinneren jezelf te omringen met de dingen waar je gelukkig van wordt en de slechte dingen buiten te sluiten. Ons kennende, zal dat een hele strijd worden maar ik vind het een goed voornemen voor dit nieuwe jaar!
    Zorg ervoor dat 2017 een topjaar is en onthoud: het leven is een feest maar je moet zelf de slingers ophangen (;
    Dikke kus en knuffel van je 2maand jongere ik


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Bes
    ;O Ik heb er helemaal niet op gereageerd! Noh D:
    Maar wat lieeeeeef! Dankjewel! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •