Quiz van de week:
Welk huisdier past bij jou?
Ongeveer 60% van Nederland heeft een huisdier. Een kat, hond, hamster, konijn, goudvis... Noem maar op. Maar welk huisdier past er nou eigenlijk bij jou? Doe de test!
nu doen
Topic van de week:
A bookshop for Quizzers
Story van de week:
Dark Symphony
“Your darkness is a symphony. Played in explosions of silence to a crowd that has fallen in love with noise. If they refuse to applaud you, it isn't because your music isn't beautiful. It is because they have no idea how to love what they don't understand. And that, my darling, is the most horrific flaw in this mixed up world.” - Chri (lees verder) Poll van de week: Hoe vaak zit jij op quizlet? - 1 keer per maand - 1 keer per week - 2-4 keer per week - 5-7 keer per week - Elke dag - Meerdere keren per dag Foto van de week: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=266693 Gedicht van de week: Alleen en verloren De tranen lopen over je wangen Vallen zout op de harde, stoffige grond Wanneer je alleen bent Want dat is het Eenzaam En de pijn verscheurt je Verloren In je eigen gedachtes Als je weet dat niet meer goed zal komen Niemand is daar Als iemand nodig is RPG van de week: [RPG • 200] All That's Left ~ Rollentopic Lijstje van de week: Eten waarvoor je me wakker kunt maken Columns deze week: Hoestmevrouw Bitch Veiligheid in een onveilige tijd Ik blaas de kaarsjes uit en wens |
[ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2016 - 11:03 ]
Dit is mijn signature...