• Aangezien ik niet tienduizenden topics aan wil maken om mijn foto's te showen, maak ik bij deze een topic aan waar ik al mijn dierenfoto's in zal proppen wanneer ik weer ergens trots op ben. :Y)

    Voel je vrij om ook jóúw eigen dierenfoto's hier neer te zetten, want hoe meer dieren, hoe leuker! Toch? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij heb ik ze al eens gepost ergens, maar hier zijn mijn diertjes c:

    Hangoorkonijn Lotje, ze is drie jaar en de grote liefde van Flip. Ze heeft een gruwelijke hekel aan eh, alles. Aan mensen, aan de kippen die naast haar wonen, aan haar etensbak (heeft ze al meerdere malen naar een verdieping lager gegooid). Alles. Behalve flip en paardebloemen.



    Flippie, drie jaar, ook een hangoorkonijn met iets van langharigkonijn-gen in zich, want hij heeft echt fantastisch lange manen haha. Flip is een enorme sukkel en hij schrikt altijd pas als je hem op hebt gepakt, in de plaats van als je naar hem toe loopt en je over hem buigt.



    Dan hebben we nog drie anderhalfjarige kipjes: Lizzy, Juultje en Babetje. Het zijn echt knuffelkipjes, dus we nemen ze wel eens op schoot. Ze zijn wel belachelijk nieuwsgierig en ze kunnen flink zeuren haha. Ik heb alleen geen foto van ze alle drie, dus hier alleen Juultje. Ze zien er allemaal wel het zelfde uit, dus het idee is duidelijk. Juul heeft meer zwart, Babetje heeft meer wit en Lizzy heeft rare spikkels in haar veren.



    Dat waren de diertjes bij mijn vader. Bij mijn moeder heb ik nog een poes, Mikki. Ze is een achtjarige Europeese korthaar en ze is eigenlijk heel klein voor haar soort. Onlangs had ze een te snel werkende schildklier en daar krijgen mensen een hoge stem van, maar Mikki kreeg dus hoge miauwtjes. Die heeft ze nooit verloren, al is haar schildklier wel weer oké, dus nu heeft ze af en toe echt heel rare hoge miauwtjes haha.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 14:03 ]

    leuk

    hhhhhhhhhhhhddddddddd


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:



    Wat een prachtige hond :o
    De rest ook, trouwens, wat een schatjes allemaal.
    (Waarschijnlijk ondersteboven) Pickles:



    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 16:03 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    ^ Ahww, thanks! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    chaos makes the muse

    Eventjes gelopen met Toby. c:




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •





    c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "Ik moet mij overal mee bemoeien. Baasje is een gordijntje aan het ophangen, en ik moet het allemaal weer rommelig maken" - Goofy, 24/10/16

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 12:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb vanaf vanavond een logeer hondje :3, foto's komen later.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dit is Diva, mijn kat. Ik heb haar cadeau gekregen van mijn zus en ouders nadat de vorige kat onverwachts was overleden en ik er helemaal onderdoor zat. (:










    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    Dit is Diva, mijn kat. Ik heb haar cadeau gekregen van mijn zus en ouders nadat de vorige kat onverwachts was overleden en ik er helemaal onderdoor zat. (:











    Wat een geweldige kat! Haha


    26 - 02 - '16

    Hier hebben we Wim. De hond van me vriend die bij me schoonmoeder woont. Hij blijft lekker logeren tot me schoonmoeder terug is van vakantie. Hij is er sinds 18.00 uur en loopt sindsdien al constant achter me aan haha xD


    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 19:08 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Toulouse, mijn 2 jaar oude prinsesje :D(H)




    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk