• Hoi dierenvrienden!

    Ooit gehoord van dat vage Japanse kattenspelletje Neko Atsume? Nee? Nou, dan ga ik nu uitleggen wat dat precies is!
    Neko Atsume is Japans voor ''katten verzamelen''. En dat is ook het hele doel van het spel. Je begint met een simpele, saaie achtertuin. Vervolgens moet je je eerste speeltje kopen en wat eten voor de katten klaarzetten. Dan klik je het spel weg en dan ga je iets doen. Het is zo ontzettend simpel dat zelfs een kleuter van 3 dit nog snapt. Na een tijdje komt je eerste katje in je tuin. Zodra het katje klaar is met spelen, laat hij een beloning achter: silver fish (en heel soms gold fish!). Hiermee kun je nieuw speelgoed kopen en meer eten. Hoe meer speelgoed en eten, hoe meer katjes, en dus meer gold- of silverfish. Naast katjes in je tuin lokken, kun je ook foto's van ze maken. Ieder katje heeft z'n eigen profiel (de profielen van de katjes kun je vinden in je Catbook!). Je kunt de gemaakte foto instellen als ''profielfoto'' bij je katjes profiel en elke keer als je door je catbook bladert, zie je die foto! Don't worry, je kunt de foto aanpassen zo vaak je wilt!

    LET OP: Je kunt de app gewoon wegklikken als je niks te doen hebt op het spel. De katjes komen alleen maar als je het spel niet speelt! Vergeet niet om af en toe te kijken of je nog bonussen, speciale katten of een leeg voederbakje hebt!

    Je hebt ook nog de rare cats. Deze zien er vaak iets anders uit als de normale katjes. Een van de minder zeldzame katten is Tubbs. Deze kat is ontzettend fatsig en dik, en eet in een keer het hele voederbakje leeg zodat er niks overblijft voor de andere katten. 1 ding: vul het bakje niet bij als Tubbs er ligt! Hoe langer je hem laat liggen, hoe meer fish hij achterlaat! Het enige nadeel: als Tubbs er ligt en je hebt maar 1 voederbakje, komen er geen andere katjes meer in je tuin tenzij je Tubbs wegjaagt en het voederbakje bijvult. Want geen eten betekent geen katten, hoeveel speelgoed je ook in je tuin hebt staan!

    Tips voor beginners:
    1. Spaar voor een yard expansion!
    Hoe verleidelijk het ook is, geef je gouden visjes niet uit aan leuke speeltjes, maar spaar voor een uitbreiding. Als je dat koopt kun je meer dingen plaatsen in je tuin en heb je twee voederbakjes i.p.v 1! Het duurt alleen wel erg lang om 180 gouden visjes bijeen te sparen... Je kunt er ook voor kiezen om ze te kopen met echt geld.
    2. Koop luxe voer!
    Hoe luxer je voer, hoe meer zeldzame katten er komen! Het luxe voer kost alleen wel goldfish.. Wil je je goldfish niet uitgeven? Dan kun je ook frisky bitsl kopen. Dit voer kost maar 30 silver fish!
    3. Voer elke dag het Daily Password in.
    Als je die invoert, krijg je gratis silverfish! (heel soms gold fish) Als je 5 keer het Daily Password hebt ingevoerd, krijg je een blikje luxe kattenvoer t.w.v 3 gold fish kado!

    Handige pagina's:
    http://nekoatsume.wikia.com/wiki/Neko_Atsume_Wikia
    http://www.icreatemagazine.nl/review/7-tips-voor-neko-atsume/


    Heb je dit spel al/ of ga je het nemen? Voel je vrij om hier leuke foto's te plaatsen van jouw yard! Of geef gewoon je mening over dit spel! Zolang het maar gaat over Neko Atsume!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 19:17 ]

    Speel jij Neko Atsume?

    83.3% (5 stemmen)
     
    Ja, ik vind het een leuk spelletje!

    16.7% (1 stem)
     
    Nog niet, maar ik ga het misschien downloaden!

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nee, wat een kutspel.

    Hier is al een topic van dacht ik.

    Kupo schreef:
    Hier is al een topic van dacht ik.


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=176836

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 19:45 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Yup. Hier is al een topic over, echt al maanden. (:

    KLIK

    [ bericht aangepast op 28 sep 2016 - 19:46 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maar dat topic is echt oud en deze is veel handiger, vind ik. ;3


    Your make-up is terrible

    Er is hier een eerder topic van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thunderfvck schreef:
    Maar dat topic is echt oud en deze is veel handiger, vind ik. ;3

    This
    + I've been playing it for ages haha, het is geweldig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kan bijna mijn yard remodelen! ^^
    Ik ga voor de rustic style :Y)

    Zo ziet t er uit!