• Hier kan je je probleem van je haar neerzetten, wat je wil doen met je haar wat goed bij je past etc. Ook kan je make-up tips vragen :'D
    Kus


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)

    wel ik heb men haar dit jaar ongeveer zo'n 10x geverfd en nu is het ook nog eens allemaal uitgevallen (huil) ik had een hele dikke bos haar en nu heb ik een heel klein fijn staartje
    :(
    zo vaak moet je het dus niet doen


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hoe breng je foundation aan:$ Ik ben eerdere keren naar Douglas geweest, maar het lukt me zelf maar niet:(:O

    xxx.


    I want my bloody cheese now!^^

    (...)zo vaak moet je het dus niet doen


    uhu heb het ondervonden (lol)

    Ik wil een heel stuk van mijn haren laten afknippen (10-15 cm). Maar ik wil dat het weer gaat krullen en niet uitzakt, omdat het zo zwaar is. Hoe kan ik het beste laten knippen? (Liefst zonder laagjes)


    Think before you act.

    Ik wil een heel stuk van mijn haren laten afknippen (10-15 cm). Maar ik wil dat het weer gaat krullen en niet uitzakt, omdat het zo zwaar is. Hoe kan ik het beste laten knippen? (Liefst zonder laagjes)


    k heb ook een tijdje gedeeltelijk geen krulle gehad, het beste is as ge het fel laat uitdunne en wat korter knipt en in laagjes

    mr omda k mijn lengte wou houde heb ik gewoon mijn haar heel fel laten uitdunnen [dat doe k altijd omda k zoveel haar hebxD] en mijn haar in laagjes laten knippen, maar op sommige plaatsen heel kort

    als ge het niet in laagjes wilt late knippe zou k gewoon heel erg laten uidunne dan hebt ge sowieso niet meer zo'n massa waardoor het terug feller krultxD


    You're a star in heaven.

    Hoe breng je foundation aan:$ Ik ben eerdere keren naar Douglas geweest, maar het lukt me zelf maar niet:(:O

    xxx.
    Dat weet ick niet, sorry


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hoe breng je foundation aan:$ Ik ben eerdere keren naar Douglas geweest, maar het lukt me zelf maar niet:(:O

    xxx.


    k gebruik het zelf niet, mr zover ik weet is het beste een beetje op u vingers te doen en heel goed en geleidelijk aan uitsmere

    en oefenexD


    You're a star in heaven.

    [Heeftgeenproblemenmethaarverfheid]

    Mijn vraag was dus;
    Ik blijf maar een puistenkop hebben, hoeveel anti puistenshit ik dr ook op smeer, en je blijft die puistjes als rode knobbels zien, en ik gebruik wel foundation enzo, maar je blijft het zien.

    [Heeftgeenproblemenmethaarverfheid]

    Mijn vraag was dus;
    Ik blijf maar een puistenkop hebben, hoeveel anti puistenshit ik dr ook op smeer, en je blijft die puistjes als rode knobbels zien, en ik gebruik wel foundation enzo, maar je blijft het zien.


    k zou zegge geen foundation gebruike!! as ge foundation opdoet kan u huid nie ademe dus rake u poriën verstopt, dus krijgt ge puiste

    elke dag u gezicht 2x wasse, of en toe eens scrubbe en geen foundation en zien of het werkt


    You're a star in heaven.

    k wil mijn haar ook verve, zwart of donkerder, mr mag nie:S

    omda u haar der kapot van gaat:S mn ma verft haar haar zelf en dan gebruikt ze grijze hare as excuus:S
    ick heb myn haar gekleurt by de kapper en die eeft da me ne Kleurshmampoo gedaan en zy zei dat da uu haar nii kapot maakt en da heeft ook geen uitgroei, duus zeg dat zegen uu moeder x'D

    [Heeftgeenproblemenmethaarverfheid]

    Mijn vraag was dus;
    Ik blijf maar een puistenkop hebben, hoeveel anti puistenshit ik dr ook op smeer, en je blijft die puistjes als rode knobbels zien, en ik gebruik wel foundation enzo, maar je blijft het zien.
    Das Stom! Als écht niks helpt dan kan ik er ook niks meer aan doen. Misschien kan je naar de dokter gaan. Maar blijf denken; later gaan ze weg, na de puberteit


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Whaa, ik heb het tegenwoordig voor elkaar dat ik mijn haar mag verven, omdat we constant miscommunicatie hadden... Ze dacht dat ik permanent wilde en dat zij dat dan moest betalen.
    Nu mag ik gewoon doen wat ik wil, maar ik moet het wel zelf betalen en er bij stil staan dat het niet netjes op mijn werk staat...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Hmmm, ik heb mijn haar zwart geverfd en wil het nu terug bruin zoals het ervoor was. Mijn kapster zegt dat het gaat maar dat je haar er neig van af ziet.. En omdat ze zo hard met mn haar inzit, ziet ze het niet echt zitten om dat te doen.. Dus, hoe kan ik het zelf doen ? :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Hoe breng je foundation aan?:$ Want ik doe het wel, maar vind niet dat ik het goed doe:$


    I want my bloody cheese now!^^

    Góede mascara, die níet duur is.
    Heb je tips? :3
    Xx.