• Omdat ik geen zin heb om voor ieder ding een apart topic te openen, ga ik mijn wilde avonturen hierin pleuren.

    -omg gister ben ik naar de Harry Potter expo in Brussel gegaan en omfg was dat geweldig! Vrienden hadden gehoord dat het weinig waar voor je geld zou zijn, maar damn als Potterhead was ik meer dan tevreden over wat ik heb gezien. Echt een van de meest magische tentoonstellingen die ik heb gezien. En nog steeds ben ik super enthousiast als ik er over denk. Helaas heb ik nadien niet in het winkeltje gekocht, want dat was wel ontzettend duur helaas.

    -een aziatisch vrouwtje en ik hebben elkaar opgelicht. Jawel. Ik was op zoek naar AAA batterijen, dus ik ging zo'n winkeltje binnen. Ze pakte een pakketje, en legde twee pakketjes van vier batterijen neer. Ik wilde zeker weten of het AAA was, en ik bekeek de batterijen. Er stond op AA, dus ik zei zovan: "nee, dat hoef ik niet". Maar zei bleef volhouden dat het toch klopte, en ze ging zelf met haar prijs van 1,50 per pakket naar 2,- voor beiden. Toen had ik zoiets van, sure, AA batterijen heb je altijd nodig. En waarachtig, op kot bleken het inderdaad AA batterijen te zijn. Fml, nu moet ik alsnog de deur uit om AAA te gaan halen, want nergens hadden ze ze.

    -zondagavond zat ik (uiteraard) 's avonds al in mijn pyjama, en ik hoorde iemand in de keuken. Ik dacht, of je komt je oude kotgenoot tegen, en ik moet hem nog naar de muis vragen, óf je komt een nieuw kotgenoot tegen, en ik moet toch nog naar het toilet. Dus, ik ging eens in de keuken buurten, ben ik daar een nieuw kotgenoot tegen gekomen die (borst)spieren heeft zo groot als mijn borsten. We hebben nog een interessant gesprek gevoerd, om een uur of elf 's avonds. Jep, leuk kennis maken.

    -en gisteravond dan, ik zag gewoon iets uit te printen, maar mijn bureau staat richting het raam, wat uitkijkt op het binnenplaatsje (eigenlijk een fietsenstalling en opslagplaats voor vuilzakken). Opeens kwam mijn kotbaas daar iets zetten. Dat kan he, ik bedoel, er komen wel meer mensen. Begint me die kotbaas ineens een gesprek te voeren door het raam (wat een beetje geopend was). Uh? En later klopte ze nog aan, en zette ze het gesprek vrolijk verder. Onnodig te vertellen dat ik toen ook weer in mijn pyjamabroek stond. :')

    Is jullie leven een beetje interessant of amusant?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha wauw, waren mijn dagen maar zo interessant. Het lijkt eerder een miezerig hoopje saai gedoe. Ik ben trouwens echt jaloers op iedereen die naar die HP expo gaat, meh.


    16 - 09 - '17