• Hallo iedereen!
    Ik was daarnet minecraft aan het spelen, en toen dacht ik opeens: Zou het niet leuk zijn moesten we met z'n allen van Quizlet op minecraft kunnen?
    En toen ben ik dus snel naar een website gesurft waar ik een server heb gemaakt, dus..
    Laten we met z'n allen survivalen!
    Dit is het IP: QuizletSurvival.serv.nu


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 21:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De server is even aan het restarten, maar volgens mij is hij gewoon stuk xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga er morgenavond even naar kijken als ik uit school kom. Nu ga ik naar bed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, top dat je je tijd er wil in steken! ^^ Ik ben er zelf geen krak in, dus chapeau!


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Haha, top dat je je tijd er wil in steken! ^^ Ik ben er zelf geen krak in, dus chapeau!


    Komt allemaal wel goed haha. Morgen als ik thuis kom zet ik hem meteen aan. Hij moet restarten en dat duurt 3600 seconden. Geen idee hoe lang dat is, maar goed, dan is hij in de avond hoop ik weer online!
    Kan zijn dat alles wat is gebeurt weg is, maar er was nog niet veel gebeurt hahah.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 22:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Server is online.
    Server address is 37.187.29.143:25595

    Maar eerst. Geef mij even hier je minecraft naam, dan zet ik je op de whitelist en kunnen jullie er in!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 16:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn naam is AgreeSubmission! (:


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Mijn naam is AgreeSubmission! (:


    Probeer er maar op te komen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ommmggg Can I join later? :O we hebben geen laptop op dit moment !!! "UbiAzra" het was Azramars geweest

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 22:18 ]

    RafeAdler schreef:
    Ommmggg Can I join later? :O we hebben geen laptop op dit moment !!!

    Wat is jullie naam? Dan zet ik jullie op de whitelist!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Staat er bij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn naam is "Ubiazra" op Minecraft! :)

    Er is een nieuwe wereld in de server en als het goed is kunnen jullie dan ook dingen doen. Iemand die het uit zou willen testen met mij?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is dit nog steeds een ding? Ik zou ook op de whitelist willen, mijn minecraft naam is DemiPia


    No guts no glory.

    Ik heb de server opgezegd. Ik moest er namelijk voor betalen en vind het jammer dat niemand meer er op kwam. Dus daarom ben ik ermee gestopt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.