• Hallo iedereen!
    Ik was daarnet minecraft aan het spelen, en toen dacht ik opeens: Zou het niet leuk zijn moesten we met z'n allen van Quizlet op minecraft kunnen?
    En toen ben ik dus snel naar een website gesurft waar ik een server heb gemaakt, dus..
    Laten we met z'n allen survivalen!
    Dit is het IP: QuizletSurvival.serv.nu


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Sorry van Ayianadxx6 :p


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik kom er niet op. :/


    What would Emma do?

    Brugklasser schreef:
    Sorry van Ayianadxx6 :p


    Geeft niet, maar het is anders niet zo eerlijk. Waarom ben jij weg eigenlijk?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Geeft niet, maar het is anders niet zo eerlijk. Waarom ben jij weg eigenlijk?


    We moesten weg :p


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Mensen die zin hebben: Quizlet.serv.nu. De cycle is per uur, dus ik heb geen idee wat dat wil zeggen. :'D

    Edit: En ik raak er zelf natuurlijk weer niet op... -.-'

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 18:34 ]


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Mensen die zin hebben: Quizlet.serv.nu. De cycle is per uur, dus ik heb geen idee wat dat wil zeggen. :'D

    Edit: En ik raak er zelf natuurlijk weer niet op... -.-'


    Omdat hij niet online staat wss, ze kan hem maar een uur online zetten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Omdat hij niet online staat wss, ze kan hem maar een uur online zetten.


    Ik heb zelf iets geprobeerd, maar het wil echt niet werken voor mij.


    What would Emma do?

    Ik ben nu bezig met mijn eigen server via mijn computer en niet via de site, dus die server is dan online zolang ik wil en hoelang ik wil! Ik denk dat dit wat makkelijker is, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, ik hoop dat ik er dan op raak! :'D Welke versie van minecraft met je ervoor hebben?


    What would Emma do?

    Femtastic schreef:
    Oh, ik hoop dat ik er dan op raak! :'D Welke versie van minecraft met je ervoor hebben?


    De laatste versie


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Ik ben nu bezig met mijn eigen server via mijn computer en niet via de site, dus die server is dan online zolang ik wil en hoelang ik wil! Ik denk dat dit wat makkelijker is, haha


    Ik denk ook dat het makkelijker is :p


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Dit is heel vervelend, ik kan nergens Minecraft vinden in het lijstje van het forwarden van de router -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Dit is heel vervelend, ik kan nergens Minecraft vinden in het lijstje van het forwarden van de router -.-


    Stom... Ik ga eens zoeken voor een andere manier om een server te maken xd


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Oh ik geef niet op hoor, ik ben er bijna xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het enige wat mij nu niet lukt is een ip toevoegen, erg vervelend. Want als dat gelukt is, kan iedereen er op komen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 20:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.