• • “You're not more than just a piece in my Games.” •



    Welkom tributen! Welkom op de spelen waar alleen het lot en het geluk bepaalt of jij door de spelen komt of net niet. Ben jij bereid om volledig op jouw gevoel te vertrouwen en deze er alleen kan voor zorgen dat jij in leven blijft.
    May the odds be ever in your favor!


    • Tributen •
    Bellona • Sav |
    Reigns • Sylvester |
    Windigo • Kellogs |
    GinnyWeasley8 • Lilly |
    Hufflefluff • Soofje |
    Ledecky • Melissa |
    WingedHussar • Belle |
    Metamorphoses • Qing |
    Virtues • Rose |
    FIorian • Danique |
    Nympha • Filiz |
    Jumin • Wendy |
    FIynn • Lisa |
    AIex • Sanne |
    Fictionalworld • Vera |
    Gisteren • Brechtje |
    Flowering
    • Annie •
    • Beetee •
    • Johanna •
    • Finnick •
    • Clove •
    Katniss
    • Peeta •



    Opdracht

    • Ik zoek 24 actieve deelnemers
    • De deelnemers moeten elke dag en nacht in de arena loten, die in werkelijkheid twee dagen duren.
    • De Simulator bepaalt welke activiteiten er gebeuren in de arena, maar jullie bepalen uiteindelijk wie de activiteiten uitvoeren.
    • De deelnemers hoeven enkel een nummer te posten. Er moeten geen rollen of karakters aangemaakt worden of hoeven niets te schrijven.
    Regels
    • Huisregels van Quizlet.
    • Naamsveranderingen, vakanties, ect. doorgeven.
    • Keuzes worden bepaalt via nummerkeuze, die jullie zelf bepalen elk hoofdstuk.
    Info
    • Omdat ik de vorige zo leuk vond, heb ik besloten om deze wedstrijd nogmaals te openen. Dit is dus geen vervolg!
    • De The Hunger Games Simulator wordt gebruikt om de gebeurtenissen te bepalen die de deelnemers zullen toepassen in de spelen. In de Simulator zullen we de tributen veranderen in nummers en de deelnemers kunnen in elk hoofdstuk een nummer kiezen en deze bepaalt dan welke deelnemers precies wat gaat doen en wie uiteindelijk de winnaar wordt.
    • Ik heb dit geheel voor het plezier bedacht en hoop dat jullie met plezier zullen deelnemen.
    • Het nummer word duidelijk in vet gepost in het bijhorende hoofdstuk.
    • Je eerste nummer is je definitieve nummer, als deze al gekozen is, mag je uiteraard een andere nemen.
    Toestemming
    Oh oké, dan heb je toestemming van mij. ^^ Veel plezier gewenst. (:
    Groetjes,
    Melissa

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 okt 2016 - 20:01 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik wil wel weer meedoen c:

    Tetsuya - Wendy


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien kennen degene die al meedoen nog mensen die mee zouden willen doen?


    16 - 09 - '17

    Ik doe mee!
    Lisa

    Ik wil ook wel meedoen! ~Sanne


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Wanneer mag je een nummer kiezen?
    Als dat al moet wil ik nummer 6 (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe graag mee!
    Ik heet Vera trouwens


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik twijfel of ik hier aan mee zal doen of niet...


    i wanna die with you once or twice.

    Ruin schreef:
    Wanneer mag je een nummer kiezen?
    Als dat al moet wil ik nummer 6 (:


    Ze wacht nog steeds op deelnemers, haha.

    @Gisteren, ik raad het echt aan! Je moet er absoluut niet veel werk insteken, gewoon een nummer kiezen en klaar, het is dus niet dat alle tijd van de wereld nodig hebt. Daarbij is het best een leuke wedstrijd (:


    16 - 09 - '17

    Ruin schreef:
    Wanneer mag je een nummer kiezen?
    Als dat al moet wil ik nummer 6 (:


    Misschien nog even wachten totdat ik 24 deelnemers heb (: Maar ik zal deze alvast noteren.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Gisteren schreef:
    Ik twijfel of ik hier aan mee zal doen of niet...


    Ik verplicht je niet, maar het zou fijn zijn! En daarbij net zoals Sylvie zei, je hoeft enkel een nummer door te geven (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jammer dat het zolang duurt, er moeten er nog 9 mensen bij. (incl. Gisteren als ze wil) Ik weet dat het stom is om dat topic omhoog te bumpen, maar anders loopt het misschien vast. Het zou fijn zijn als er nog meer users meedoen. En vergeet niet dat je bijna niks hoeft te doen! Alleen een nummertje posten per hoofdstuk!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Als ik echt geen 24 deelnemers bij elkaar krijg, wil ik eventueel een alternatief nemen en random karakters inschakelen. De overgebleven nummers kan ik eventueel invullen in een randomizer stoppen en die beheer ik dan telkens. De namen van de karakters mogen jullie dan kiezen, bijvoorbeeld namen van bekenden mensen, zodat het nog een beetje leuk blijft voor iedereen. Het zou dan wel zonde zijn, moesten deze random karakters winnen.
    Wat vinden jullie? Ik zou het althans wel zonde vinden, moest de wedstrijd niet door gaan.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik vind het goed c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Sure


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als dit voor iedereen goed mocht zijn, dan zal ik wachten tot vrijdag avond 22:00. De overgebleven plekken zullen dan ingevuld worden door de bekende namen, die jullie al gerust mogen voorstellen in dit topic! Ook mogen jullie je eerste nummer hier al neerzetten zodat ik vrijdagavond het eerste hoofdstuk zal activeren en het spel begonnen is ^^
    Reminder: Vanaf de tweede rond belanden de nummers in het bijhorende hoofdstuk!


    '' Type Sangster if you can see this. "