• Hoi iedereen. Ik ben opzoek naar iemand die het leuk vind om een cover voor mijn nieuwe verhaal te maken! Zodra de cover af is, zal ik het verhaal online zetten! Ik hoop dat veel mensen een poging willen wagen. De maker van de cover die ik uiteindelijk definitief zal kiezen, zal 10 credits krijgen!

    Titel: Maid for Christmas

    Lettertype: Respective

    Username?: Niet op de cover.

    Verhaallijn:

    Heer Voldemort is eindelijk verslagen door Harry Potter en de afgebrokkelde toverwereld is bezig de schade te herstellen. Nu de oorlog over is, is de discriminatie jegens Slytherin leerlingen en ex-leerlingen van deze afdeling groter dan ooit. Met de afgelopen oorlog nog vers in het geheugen, worden veel families weggepest. Zo ook de familie Malfoy, wiens familieleden stuk voor stuk dienaren waren van Heer Voldemort. Nu de oorlog over is, wordt de familie bespuugd, uitgejouwd en vernederd. Het zorgt ervoor dat een getraumatiseerde Draco zich terugtrekt in zijn vertrekken bij zijn vaders landhuis. Hij komt het huis niet uit, wat men ook verzint om hem in beweging te krijgen. Hij vervreemd zich steeds meer van de buitenwereld en spreekt buiten zijn familie om, niemand meer. Narcissa Malfoy, Draco's moeder, heeft geprobeerd hem op te vrolijken met een eventuele verloving aan Astoria Goedleers, maar dit wees Draco per direct af. Nu de koude en donkere wintertijden eraan komen, zien Lucius en Narcissa maar één oplossing: Een oplossing waarvan ze hopen dat Draco weer terug de wijde wereld ingaat.


    Sfeer: Koud, duister, een na-oorlogse sfeer, maar ook een beetje Kerst.

    Afbeeldingen:
    - Deze vrouw: 1. Of anders één van deze: 1, 2 of 3.

    - Draco Malfoy: 1, 2 of 3. Omdat mijn verhaal zich voornamelijk in de winter en rond kerst zal afspelen, gaat mijn voorkeur uit naar optie 3.

    - Malfoy Manor huis: 1.

    - Extra afbeelding: Deze indien mogelijk.


    She wanted a storm to match her rage.

    Is dat jochie op de achtergrond van de eerste foto Tyler Posey


    I just caught the wave in your eyes

    FlREBlRD schreef:
    Is dat jochie op de achtergrond van de eerste foto Tyler Posey


    Ik denk het wel! SO CUTE


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."


    Enige wat een beetje apart is, is dat zij echt zomerse kleding draagt en hij winterkleding haha
    Ik zie trouwens nu pas dat je ook een eis had gesteld aan het lettertype, oeps. Dus als je dat anders wilt zien, let me know.

    Krolock schreef:


    Enige wat een beetje apart is, is dat zij echt zomerse kleding draagt en hij winterkleding haha
    Ik zie trouwens nu pas dat je ook een eis had gesteld aan het lettertype, oeps. Dus als je dat anders wilt zien, let me know.



    Wauw, dat is echt super mooi!


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    FlREBlRD schreef:
    Is dat jochie op de achtergrond van de eerste foto Tyler Posey


    Flowering schreef:
    Ik denk het wel! SO CUTE


    Ja, dat is Tyler inderdaad. Hij speelt in de film Maid in Manhattan en toen was 'ie echt nog heel jong!


    She wanted a storm to match her rage.

    Krolock schreef:


    Enige wat een beetje apart is, is dat zij echt zomerse kleding draagt en hij winterkleding haha
    Ik zie trouwens nu pas dat je ook een eis had gesteld aan het lettertype, oeps. Dus als je dat anders wilt zien, let me know.

    Wauw, ik vind de cover heel erg goed gelukt! De indeling is perfect, en hoe je het hebt aangepakt met de titel/lettertype vind ik ook heel leuk!


    She wanted a storm to match her rage.

    Meer mensen? c:


    She wanted a storm to match her rage.

    Over een uurtje kan ik wat proberen!

    Oeps, totaal vergeten..
    Zal kijken of ik morgen iets voor je kan betekenen.


    Credendo Vides

    Ik heb twee verschillende stijlen voor je D:




    Heb overigens een ander lettertype gebruikt, maar kan het altijd aanpassen. Ik hoor het wel!

    Die eerste is echt ongelofelijk mooi. Echt, wauw.


    She wanted a storm to match her rage.

    Nope, vandaag word het ook niet, te veel huiswerk wat ik voor morgen af moet hebben. Damn you procrastination....


    Credendo Vides