• Hoi iedereen. Ik ben opzoek naar iemand die het leuk vind om een cover voor mijn nieuwe verhaal te maken! Zodra de cover af is, zal ik het verhaal online zetten! Ik hoop dat veel mensen een poging willen wagen. De maker van de cover die ik uiteindelijk definitief zal kiezen, zal 10 credits krijgen!

    • Titel: Maid for Christmas

    • Lettertype: Respective

    • Username?: Niet op de cover.

    • Verhaallijn:

    Heer Voldemort is eindelijk verslagen door Harry Potter en de afgebrokkelde toverwereld is bezig de schade te herstellen. Nu de oorlog over is, is de discriminatie jegens Slytherin leerlingen en ex-leerlingen van deze afdeling groter dan ooit. Met de afgelopen oorlog nog vers in het geheugen, worden veel families weggepest. Zo ook de familie Malfoy, wiens familieleden stuk voor stuk dienaren waren van Heer Voldemort. Nu de oorlog over is, wordt de familie bespuugd, uitgejouwd en vernederd. Het zorgt ervoor dat een getraumatiseerde Draco zich terugtrekt in zijn vertrekken bij zijn vaders landhuis. Hij komt het huis niet uit, wat men ook verzint om hem in beweging te krijgen. Hij vervreemd zich steeds meer van de buitenwereld en spreekt buiten zijn familie om, niemand meer. Narcissa Malfoy, Draco's moeder, heeft geprobeerd hem op te vrolijken met een eventuele verloving aan Astoria Goedleers, maar dit wees Draco per direct af. Nu de koude en donkere wintertijden eraan komen, zien Lucius en Narcissa maar één oplossing: Een oplossing waarvan ze hopen dat Draco weer terug de wijde wereld ingaat.


    • Sfeer: Koud, duister, een na-oorlogse sfeer, maar ook een beetje Kerst.

    • Afbeeldingen:
    - Deze vrouw: 1. Of anders één van deze: 1, 2 of 3.

    - Draco Malfoy: 1, 2 of 3. Omdat mijn verhaal zich voornamelijk in de winter en rond kerst zal afspelen, gaat mijn voorkeur uit naar optie 3.

    - Malfoy Manor huis: 1.

    - Extra afbeelding: Deze indien mogelijk.


    She wanted a storm to match her rage.

    Ik heb wat problemen met PS gehad, maar gelukkig doet ie het nu weer (alleen kan ik nog steeds geen gifs maken)

    Ik ga het wel even proberen ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Guitarist schreef:
    Ik heb wat problemen met PS gehad, maar gelukkig doet ie het nu weer (alleen kan ik nog steeds geen gifs maken)

    Ik ga het wel even proberen ^^

    Heel fijn dat je het wil proberen!


    She wanted a storm to match her rage.

    Ik ben nu bezig met een cover, het enige dinge is dat die foto's bijna niet meewerken, zodat het een soort van colage wordt(Ik heb een zeer oude computer). Ik stuur u die straks door.

    Ik wil wel wat proberen ^^

    Edit: zou ik mogen weten wat de faceclaim van die vrouw is of moeten het perse die foto's zijn?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 19:46 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ortuexsy schreef:
    Ik wil wel wat proberen ^^

    Edit: zou ik mogen weten wat de faceclaim van die vrouw is of moeten het perse die foto's zijn?

    Super dat je ook wat wil proberen! c:

    Het moet echt één van die foto's zijn. (":


    She wanted a storm to match her rage.

    C:\Users\clausheyvaerts\SkyDrive\Documents\Cover.docx

    Ik kan proberen om de file door te sturen via docx, met die afbeeldingen kan ik geen hyperlink maken, weet iemand hoe je dit wel doet?

    Done. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ^ Die cover is echt megagaaf. Dankje! ^


    She wanted a storm to match her rage.

    Closeph schreef:
    ^ Die cover is echt megagaaf. Dankje! ^


    Graag gedaan. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil ook wel iets voor je proberen. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel iets voor je proberen. (:

    Hoe meer, hoe beter!


    She wanted a storm to match her rage.

    Ik ga ook wat proberen :')


    How you doin'

    Ik probeer ook wat!


    Never grow up, it's a trap.

    Ik heb dit gemaakt, I hope u like it :P


    Never grow up, it's a trap.