• Female Poseidon?


    Ik ben van plan om een nieuwe cosplay te maken zonder echte deadline ( omdat het perfect moet zijn) en ik wil een female Poseidon maken maar ik vroeg me af waaraan jullie denken als jullie denken aan een vrouwelijke Poseidon?

    Denk aan kleding, Trident, details etc.

    Dus wat komt er in jullie op?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Water/zee dus blauw achtig. Machtige uitstraling. Een soort lieve Ursula. Golven. Sterk


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Schubben, schelpen, een kroon met zee elementen/schelpen, blauw/groen/zandkleurige tinten.

    Edit: oh en zeewier.

    Edit 2: dolfijnen en zeepaardjes

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 18:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hmm, ik zou zeggen borstplaat tot aan het middenrif en verder naar onder een schubbig patroon als top, mouwloos. Iets kroonachtig met zeespullen (lekker duidelijk :')). Trident lijkt me vaak net iets groter dan de god(in) zelf. Wat ik met de rest aanmoet weet ik niet goed :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Voornamelijk de kleuren blauw, groen en zilver. Ik zie dan wel echt iemand voor me met lang, wit golvend haar haha. En zoals hierboven inderdaad een machtige uitstraling, maar daarnaast ook sierlijk en verfijnd en stiekem ook wel met de nodige sieraden zoals kettingen (misschien zelfs een lange parelketting oid?) en armbanden e.d. ik hoop dat je hier wat aan hebt c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Veel blauw, beetje goddelijke sfeer (misschien kun je dit in de jurk/kleding stoppen?), leuk stukje voor in het haar, heftige maar mooie, sierlijke makeup?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tetsuya schreef:
    Voornamelijk de kleuren blauw, groen en zilver. Ik zie dan wel echt iemand voor me met lang, wit golvend haar haha. En zoals hierboven inderdaad een machtige uitstraling, maar daarnaast ook sierlijk en verfijnd en stiekem ook wel met de nodige sieraden zoals kettingen (misschien zelfs een lange parelketting oid?) en armbanden e.d. ik hoop dat je hier wat aan hebt c:


    Ik heb er zeker wat aan hoor maar ik ben aan het denken xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aan Amphitrite, zijn vrouw. Lol.

    Lang haar, een kroon op het hoofd, schubben verwerkt als kleding (beha, of topje) of als accenten, en een lange halve rok aan de achterkant, als een soort cape vanaf haar kont. Misschien kan je de schubben en kieuwen maken met latex/sillicoon of andere SFX spullen. Je kan zand op je lichaam plakken en misschien iets met schelpen doen. Alles in zeekleuren (veel groen en blauw, en mengsels daarvan).

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 18:46 ]

    Kupo schreef:
    Aan Amphitrite, zijn vrouw. Lol.

    Lang haar, een kroon op het hoofd, schubben verwerkt als kleding (beha, of topje) of als accenten, en een lange halve rok aan de achterkant, als een soort cape vanaf haar kont. Misschien kan je de schubben en kieuwen maken met latex/sillicoon of andere SFX spullen. Je kan zand op je lichaam plakken en misschien iets met schelpen doen. Alles in zeekleuren (veel groen en blauw, en mengsels daarvan).



    Hmmm * denkt heel hard na* ik ben sws van plan om een beetje de warrior kant op te gaan dus ik zou eventueel de arm beschermers met schubben maken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Een felroze glitterende trident! Zou wel vet zijn. Maar oké, even serieus; van die hoge laarzen met blauwe watereffecten zou wel vet zijn!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Een felroze glitterende trident! Zou wel vet zijn. Maar oké, even serieus; van die hoge laarzen met blauwe watereffecten zou wel vet zijn!


    Dat is best vet!! Heb je misschien daarvan een voorbeeld?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    ^Deze vind ik erg mooi en dan misschien iets met make-up voor de scales en een kroon op haar hoofd

    Maar het idee van een borstplaat staat me ook wel aan, haha


    We've lived in the shadows for far too long.

    Something like this. Maar dan zonder die kroon op haar hoofd en die schouderdingen, dan zie ik me wat meer vrouwelijker voor haar. Machtig doch vrouwelijk. Als je snapt wat ik bedoel.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 19:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BelIona schreef:


    ^Deze vind ik erg mooi en dan misschien iets met make-up voor de scales en een kroon op haar hoofd

    Maar het idee van een borstplaat staat me ook wel aan, haha


    Ja idd... Ik zie mezelf hierin niet lopen. Ik had het idee om een korset te pakken en uit te breiden ( Heb trouwens als een best mooie korset gevonden) En qua kroon was ik aan het denken om het simpel te houden. Deze richting op:




    Maar dan ietsje anders xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    RuPaul schreef:

    Something like this. Maar dan zonder die kroon op haar hoofd en die schouderdingen, dan zie ik me wat meer vrouwelijker voor haar. Machtig doch vrouwelijk. Als je snapt wat ik bedoel.


    Ja ik vind dat er wel een kroon moet zijn maar subtiel, snap je? En die schouderplaten vind ik persoonlijk too much. Arm beschermers dan wel weer.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ja ik vind dat er wel een kroon moet zijn maar subtiel, snap je? En die schouderplaten vind ik persoonlijk too much. Arm beschermers dan wel weer.

    Inderdaad, en noem me raar, maar die arm beschermers vind ik dan net weer dat beetje wat haar sexier maakt, als je snapt wat ik bedoel? Ik vind die kroon echt té, het moet inderdaad wel een wat subtieler kroontje zijn. Anders neemt het ook de aandacht weg van je gezicht, denk ik zo (net zoals wat er op de foto gebeurd, eigenlijk). Schouderplaten zijn ook too much, wat hier op de foto ook is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.