• Hello, creatieve mensjes van Quizlet.
    Ik zou graag een cover willen voor een verhaal dat ik wil gaan schrijven en hopelijk heeft iemand van jullie zin en tijd om me daarbij te helpen (:

    Titel: Ik ben nog niet helemaal zeker hoe ik de titel wil, dus ik ga even moeilijk doen. Ik heb namelijk vijf "verschillende" titels - wel, ze lijken op elkaar, maar ze zijn telkens net iets anders - en ik wil graag zien welke er gewoonweg het mooiste uitziet op de cover. Als je het te veel werk vindt, dan mag je me ook gewoon een lege cover geven, de titel kan ik er desnoods zelf nog wel opplakken (:
    De titels zijn - even goed opletten:

    NO
    No
    "No"
    No.
    "No."
    (Yeah, I'm not kidding. Sorry.)
    Korte samenvatting: Het zal een loverboyverhaal worden; meisje ontmoet jongen, jongen pakt meisje in, jongen dwingt meisje in de prostitutie/drugshandel/wapenhandel/iets-anders-illegaal en is eigenlijk helemaal niet verliefd op haar. Ik heb niet meteen een heel origineel idee over een draai hier aan, maar dat hoeft ook niet voor mij.
    Anyways,; hier is de korte samenvatting die ik zo net heb geschreven en waaraan ik nog moet sleutelen, maar goed het is veel te laat...

    De zeventienjarige Aurora is, ondanks haar prachtige uiterlijk, nooit echt heel populair geweest. Met haar liefdevolle, maar strenge ouders is haar wereldje altijd klein gebleven. Haar leven bestaat vooral uit goed studeren en voorbeeldig gedrag, maar wanneer ze dan toch eens met enkele vriendinnen mag uitgaan, komt daar verandering in.
    Ze ontmoet de vier jaar oudere Noah en ondanks dat kleine, waarschuwende stemmetje in haar hoofd, valt ze als een blok voor zijn charmes. Langzaamaan leert hij haar waar haar grenzen liggen - en die van haar ouders. Wanneer hij hier echter steeds verder over durft te gaan, weet Ro niet meer wat ze wil. Ze wil hem niet kwijt en dreigt zichzelf te verliezen.
    Maar nee zeggen, dat lukt niet meer.

    Sfeer:De sfeer mag wat grimmig zijn. Het is geen vrolijk verhaal, en dat mag ook uit de cover blijken. Verder mag er ergens wel iets van romantiek te zien zijn, alleen niet te "rozig", als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben meestal meer fan van rustige, sobere covers, maar doe vooral je eigen ding.
    Plaatjes:Ik heb niet meteen iets wat ik er persé in wil, vandaar dat ik ook geen plaatjes plaats. Moest er echt geen respons zijn, dan zal ik wel eens gaan zoeken - al weet ik zelf nog niet naar wat.
    Ik zou er graag iets van liefde in terugzien, maar ook iets van pijn, ofzo? Idk, ik zoek gewoon iets wat erbij past en dat een hint geeft van het verhaal. Ik heb geen faceclaims, dus als je er personen in wil verwerken, mag dat iedereen zijn, behalve echt heel beroemde personen - denk Justin Bieber, Ariane Grande, Gigi Hadid, Will Smith... Oh, dat doet me er aan denken, het meisje heeft een donkere huidskleur.

    ExtraMijn username of echte naam hoeft er niet op.
    Het lettertype mag vrij sober zijn, maar verder weet ik ook hier niet echt wat ik zoek (wat ben ik toch gemakkelijk), dus verras me maar.

    Vorm:Een verticale cover, alsjeblief. 500x700 is voor mij prima, al moet het natuurlijk niet exact die afmetingen zijn. Gewoon niet te klein of té langwerpig. Als je zin hebt om er een banner bij te maken, ga vooral je gang. (:

    Ik heb helaas niet meteen een beloning om uit te delen, maar je krijgt wel mijn eeuwige dank en natuurlijk de eer en erkenning bij de story.
    Alvast bedankt!


    Mhm?

    Frisk schreef:
    @Trasecolare: Ik vind het wel goed gedaan en ook mooi, maar inderdaad niet de juiste personen. Het meisje is inderdaad donker, en van de jongen ben ik gewoon geen fan. Ik heb nog geen echt vast beeld van Noah, maar dit past er niet echt bij, in mijn ogen.
    @Postojna: Ik vind het leuk, alleen zie ik niet wat dat achter het meisje is?
    @Necessity: Ik voel me echt een mierenneuker nu, maar zou je iets minder schuin kunnen zoeken? Verder is het lettertype dat ik zoek wel iets in die aard.
    @Qing: you already know my opinion ^^


    Het is een jongen met een hoodie op.. Haha. Omdat je niet graag een FC wilde of iets dacht ik, let's keep it vague then. En omdat ik dacht aan een stereotype loverboy.. :'D


    I just caught the wave in your eyes

    Ooh, het lijkt een beetje op zo'n oude vrouw met een kapje op (':


    Mhm?

    Zal het morgen dan even met andere personen maken (:


    take risks

    Frisk schreef:
    Ooh, het lijkt een beetje op zo'n oude vrouw met een kapje op (':


    Nu je het zegt... Ik hoopte dat de rook en de 'DOPE' op zijn rug het duidelijk een jongen zouden laten lijken, maar goed :'). Het patroon op zijn hoodie lijkt een beetje op stipjes denk ik haha.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2016 - 12:59 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Postojna schreef:



    Poging uno


    Ik kom hier alleen even binnen stiekem om te zeggen dat ik deze super vet vind.

    Nu loop ik weer stilletjes weg.....


    zweiii


    take risks

    Puellae schreef:
    (...)

    Ik kom hier alleen even binnen stiekem om te zeggen dat ik deze super vet vind.

    Nu loop ik weer stilletjes weg.....


    thanks c:


    I just caught the wave in your eyes

    trasecolare schreef:


    zweiii


    omg cole sprouse


    I just caught the wave in your eyes

    Postojna schreef:
    (...)

    omg cole sprouse

    of dylan, wie weet? :Y)
    hahaha nee maar cole&dylan zijn bae


    take risks

    trasecolare schreef:
    (...)
    of dylan, wie weet? :Y)
    hahaha nee maar cole&dylan zijn bae


    Hahaha daar hebben ik en een vriendin dus een eindeloze discussie over gehouden en we hebben zelfs Google geraadpleegd. Nu weet ik dat deze shoot volgens mij met Cole is. Volgens Google heeft Cole meer moedervlekken op zijn gezicht en een groepje moedervlekken op zijn wang vormen een driehoek. heerlijk off-topic dit.


    I just caught the wave in your eyes

    Postojna schreef:
    (...)

    Hahaha daar hebben ik en een vriendin dus een eindeloze discussie over gehouden en we hebben zelfs Google geraadpleegd. Nu weet ik dat deze shoot volgens mij met Cole is. Volgens Google heeft Cole meer moedervlekken op zijn gezicht en een groepje moedervlekken op zijn wang vormen een driehoek. heerlijk off-topic dit.


    HHAHA geweldig :') het nadeel aan twins: je weet nooit wie t is lol , net als bij max& charlie carver :Y) goeie informatie voor alle geaboneerden, es tut mir Leid (:


    take risks

    Sorry dat ik even vervelend ben, maar ik zou toch liever hebben dat jullie dit niet in het topic bespreken (;


    Mhm?

    Ik ben wel benieuwd, hier zitten een paar hele mooie bij ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Frisk schreef:
    @Trasecolare: Ik vind het wel goed gedaan en ook mooi, maar inderdaad niet de juiste personen. Het meisje is inderdaad donker, en van de jongen ben ik gewoon geen fan. Ik heb nog geen echt vast beeld van Noah, maar dit past er niet echt bij, in mijn ogen.
    @Postojna: Ik vind het leuk, alleen zie ik niet wat dat achter het meisje is?
    @Necessity: Ik voel me echt een mierenneuker nu, maar zou je iets minder schuin kunnen zoeken? Verder is het lettertype dat ik zoek wel iets in die aard.
    @Qing: you already know my opinion ^^


    Ik heb hem wat rechter gezet (: Hij stond nog schuin van het vorige lettertype haha. Geen tijd om een ander lettertype te zoeken :')



    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dus voorlopig ben je nog altijd opzoek naar een cover? Ik wilde namelijk vanavond aan de slag ermee voor je, al heb ik dus echt geen idee of ik wel de goeie kant uit zal gaan, maar dat is voor achteraf :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”