• Ik ben vandaag zeer goed gezind en ik ga nu eventjes me'n verontschuldigingen aan bieden oke ? dus lach me ni uit ofso want ik doe da eigenlijk nooit en dees is de eerste echte keer dat ik het echt doet. ^^ Ik ben hier op Quizlet nog al grof of dom of agressief of wat dan ook tegen over sommigen mensen geweest [Die mensen weten da zelf wel jha ^^] en daardoor wil ik tegen over die mensen graag sorry zeggen [;$]! Alles wat ik in topics heb gezeg over discussies en mijn mening. Da ga ik ni terug trekken maar daar blijf ik bij. Maar gewoon met de rest,over dat ik hier soms voor problemen zorgde wil ik graag mijn excuses voor aanbieden.[Ik kan wel niet beloven dat het zo zal blijven en ik nooit meer voor problemen zal zorgen want dat kan ik mij zelf niet beloven]. Maar ik ga dus wel lekker mijn best doen. En ik hoop da die mensen mijn verontschuldigingen aanvaarden? ;S Anders hebben ze lekker peg ;P en die mensen weten wel hoe zeer lastig ik kan zijn ^^En ook al zeg ik dit alles. Het is niet het teken dat ik mijn mondje ga houden. Ik blijf toch lekker mijn mening zeggen.

    En als er nu niemand reageert is het dikke afgang voor mij :')!Alhéé mensen reageer, en laat mij ni denken da ik afgang maak :') [/voelt zich persies in de jeugd van tegen woordig Oo]



    [/en nu zijn we uitgepraat?]

    (...)
    Ik wil ook een hug =[ xD

    weetje wat..
    we huggen elkaar!
    *hugt*


    We can only learn to love by loving.