• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 16:32 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gesprekken met je beste vriendin om 2 uur 's nachts, best wel lifegoals en de oorzaak van slaaptekort


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik wil gewoon huilen om een stuk kaas, how fucked up am I?


    Your make-up is terrible

    Pim is echt een monster. Hij heeft mijn laptop in vliegtuigstand gezet door een knop in te drukken en ik maar mopperen dat het internet ineens weg was D:


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Pim is echt een monster. Hij heeft mijn laptop in vliegtuigstand gezet door een knop in te drukken en ik maar mopperen dat het internet ineens weg was D:


    So. Fucking. Herkenbaar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    omg papa, mag ik echt op uitwisseling naar Ijsland? omg omg omg omg (bloos)*O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kell, opwarmmaaltijden zijn niet goed voor je maag-darmstelsel, uitgezonderd pizza. Het is wel duidelijk nu. Bleh. Fucking misselijk en ik weet zeker dat het door die lasagne komt. Meeh. Fuck this.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Villainess schreef:
    Jesses. Ik moet morgen beginnen met werk en ik ben zo bang dat ik het ga verpesten. Waarschijnlijk doe ik alles fout of word ik te bijdehand omdat ik zenuwachtig ben en zal iedere collega me gaan haten. Stomme onzekerheid. Ik heb iemand nodig die me moed in praat, maar thuis lijken ze daar geen zin in te hebben. (cat)






    Assassin schreef:
    Ik wil gewoon huilen om een stuk kaas, how fucked up am I?


    Honestly, ik herken dit, al ging het bij mij om koekjes die iemand anders ooit opeens had opgegeten. Als dat betekent dat je wat problemen hebt, ben je in ieder geval niet alleen. (krul)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 22:42 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    Ik wil gewoon huilen om een stuk kaas, how fucked up am I?


    En ik herken het ook. Laatst had oma mijn chocolaatje gepikt en opgegeten recht voor mijn neus :c
    I mean, chocolate D:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wederom doet mijn laptop klote lmao kill me


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh man, doei slaap


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Filosofem schreef:
    Oh man, doei slaap


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    (...)

    Honestly, ik herken dit, al ging het bij mij om koekjes die iemand anders ooit opeens had opgegeten. Als dat betekent dat je wat problemen hebt, ben je in ieder geval niet alleen. (krul)


    We zijn gewoon erg emotioneel verbonden met eten.


    Your make-up is terrible

    JamesPotter schreef:
    Froukje
    Misschien
    Een
    Van
    Deze
    Lettertypen
    Of zoek
    Je wat
    anders?

    Geen idee of ze het allemaal doen, maar hier heb je ze uitgeschreven. lol


    YAS Thank youuu <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh, my, die studieintroductie was me een dagje wel, hahahaha. Morgen weer en prob nog later thuis dan vandaag.


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Square schreef:
    (...)

    Honestly, ik herken dit, al ging het bij mij om koekjes die iemand anders ooit opeens had opgegeten. Als dat betekent dat je wat problemen hebt, ben je in ieder geval niet alleen. (krul)


    Haha, thanks Inge, met Patrick aan mijn zijde moet het toch wel lukken c:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt