• Plannen voor drie nieuwe Harry Potter-films

    Warner Brothers Studios heeft bevestigd dat het de mogelijkheid bekijkt om het boek/toneelstuk ‘Harry Potter and the Cursed Child’ te verfilmen. Het zouden niet één, maar drie films worden én ze hopen Daniel Radcliffe te overtuigen opnieuw in de huid te kruipen van de tovenaarsleerling.

    Radcliffe overtuigen wordt niet gemakkelijk, want in het verleden gaf hij al aan dat het script wel heel goed zal moeten zijn. ‘De omstandigheden zouden buitengewoon moeten zijn. Maar aan de andere kant weet ik zeker dat Harrison Ford dat zei over Han Solo en kijk wat daar gebeurd is!’. Ford keerde vorig jaar terug in Star Wars.

    De nieuwe Harry Potter-films zullen ten vroegste in 2020 in de zalen te zien zijn.


    Bron: De Standaard

    Het is dus mogelijk dat in 2020 er een nieuwe Harry Potter film komt, wat denken jullie hiervan? Zelf ben ik eigenlijk wel enthousiast om opnieuw dat gelukzalige gevoel te hebben wanneer ik naar de bioscoop ging om een nieuwe Harry Potter film te kunnen kijken. :')

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 17:46 ]


    Take me to wonderland

    Huh. Hoe kunnen er 3 films gemaakt worden van dat toneelstuk... wel heel knap om een verhaal van zo'n 300 paginas zo uit te rekken. Misschien laten ze dan alle details zien. (Spoiler):

    Zeker inclusief sekscène tussen Voldemort en Bellatrix :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Huh. Hoe kunnen er 3 films gemaakt worden van dat toneelstuk... wel heel knap om een verhaal van zo'n 300 paginas zo uit te rekken. Misschien laten ze dan alle details zien. (Spoiler):
    Zeker inclusief sekscène tussen Voldemort en Bellatrix :'D


    Ik vraag me af hoe dat zou zijn, volgens mij krijgen we dan fifty shades taferelen.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vraag me af hoe dat zou zijn, volgens mij krijgen we dan fifty shades taferelen.:W

    Misschien wordt die Fifty Shades film het dan wel waard om naar te kijken :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vraag me af hoe dat zou zijn, volgens mij krijgen we dan fifty shades taferelen.:W

    Hahaha. Straks wil Voldemort dat Bellatrix hem daddy noemt :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Huh. Hoe kunnen er 3 films gemaakt worden van dat toneelstuk... wel heel knap om een verhaal van zo'n 300 paginas zo uit te rekken. Misschien laten ze dan alle details zien. (Spoiler):
    Zeker inclusief sekscène tussen Voldemort en Bellatrix :'D

    Die seksscène is gewoon al een film op zichzelf waard.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Die seksscène is gewoon al een film op zichzelf waard.

    Laten we de uitdaging aangaan en er een verhaal over schrijven!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Alleen al Bella haar gezicht als Voldemort voorstelt om in bed te kruipen, lijkt me de moeite om op groot scherm te zien.:W


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    We vergeten allemaal dat Voldemort 100% asexueel is, eigenlijk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DoII schreef:
    We vergeten allemaal dat Voldemort 100% asexueel is, eigenlijk.


    En dat Bellatrix getrouwd is en dat haar man niet Voldemort is.


    Physics is awesome

    Hoe leuk ik dit gespreksonderwerp vind, is dit niet meer iets voor een apart topic? Dan kunnen we het hier terug hebben over de mogelijk drie nieuwe films.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Eledhel schreef:
    (...)
    Laten we de uitdaging aangaan en er een verhaal over schrijven!

    Waarom heb ik opeens het gevoel dat hier al verschillende fanfics over gaan bestaan? lol

    De spoilers zijn trouwens te lezen op eigen risico, want je gaat meer te weten komen over het toneelstuk/boek. :p

    ^ Mijn excuses.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 19:47 ]


    Take me to wonderland

    Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen.....

    Maar ik hoop toch echt dat ze gigantisch afwijken van de boeken in dit geval en er iets fatsoenlijks van maken.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Debbaut schreef:
    Hoe leuk ik dit gespreksonderwerp vind, is dit niet meer iets voor een apart topic? Dan kunnen we het hier terug hebben over de mogelijk drie nieuwe films.(:

    Haha, ja ik snap het. No way dat ik daar een topic over ga aanmaken though.

    On topic: Ik vind het trouwens wel raar als hier een film van komt. Nogal stiekem, ook, omdat ze eerst volhouden dat ze geen film ervan gaan maken en dat we dus echt dat script moeten kopen als we het verhaal willen weten.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...