• Hey Quizletters,
    Ik heb net een kaartje besteld voor Elfia Arcen, dat wordt de eerste 'convention' achtig iets waar ik heenga, dus ik ben benieuwd!
    Ik had er wel in een topic over gelezen, maar kon geen 'algemeen' topic vinden dus ik dacht; ik maak even een topic aan! Wie van jullie gaat er ook? En welke dag? En doe je aan cosplay, zo ja, welke? Misschien dat we kunnen meeten :D

    Elfia Arcen vindt plaats in de Kasteeltuin Arcen, in Limburg. Op zaterdag 24 september van 10.00 tot 22.00 en op zondag 25 september van 10.00 tot 19.00
    Dit is de website van Elfia en daar is meer informatie te vinden, hier kun je ook je ticket bestellen

    Invullijstje:
    Username en naam:
    Leeftijd:
    24 of 25 september of heel weekend:
    Cosplay:

    Zeker:
    Zaterdag 24 september

    Zondag 25 september
    Derks - Vincie - 17 - cosplayt als Elphaba uit de musical Wicked
    FeorgeWeasley - ? - ? - cosplayt als de Winter Soldier

    Hele weekend

    Nog niet bekend welke dag
    PsychoYandere - Eva - 16 - cosplayt als die chick van kill bill of yuno gasai uit mirai nikki

    Misschien




    Dit is de eerste keer dat ik zo'n algemeen topic maak, dus het kan zijn dat er wat dingen vaag in staan ofzo.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 19:48 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    DoII schreef:

    Avengers Assemble! ^^


    SUPERVET

    Ik heb die gezien damn haha

    Ik ben ook gewoon niemand van Q tegen gekomen trouwens. Ik was wel met 3 mensen die op Q zitten (maar meer omdat ik ze kennis heb laten maken met Q haha ze zitten gewoon bij mij op school) en nog wat anderen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    Yep, I found the Tardis.



    AND I FOUND THE PHANTOM OF THE OPERA

    Casual in de trein


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    This was me :






    Avengers Assemble :


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    This was me :






    Avengers Assemble :


    Gave outfit! ;o


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DreamerN schreef:
    This was me :






    Avengers Assemble :




    Supertoooof!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    DreamerN schreef:
    This was me :






    Avengers Assemble :



    Super cool dat je een foto van ons hebt ^^

    Dit was ik btw op de zaterdag c:


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Super cool dat je een foto van ons hebt ^^

    Dit was ik btw op de zaterdag c:



    MEGAMINDY! xD

    Iedereen trouwens bedankt voor de complimenten!
    Het is echter wel frustrerend dat ik weet dat een aantal (like 15 of zo) fotografen foto's van me hebben gemaakt maar ik die nergens terug kan vinden.
    Misschien nog maar eens in de Elfia foto groep proberen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    MEGAMINDY! xD

    Iedereen trouwens bedankt voor de complimenten!
    Het is echter wel frustrerend dat ik weet dat een aantal (like 15 of zo) fotografen foto's van me hebben gemaakt maar ik die nergens terug kan vinden.
    Misschien nog maar eens in de Elfia foto groep proberen.


    Heb je kaartjes gekregen? Als er een mailadres op staat, moet je ze mailen (met een foto van jezelf) en dan sturen ze je foto's naar je op. ;3


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Heb je kaartjes gekregen? Als er een mailadres op staat, moet je ze mailen (met een foto van jezelf) en dan sturen ze je foto's naar je op. ;3


    Nope, geen enkele.


    Credendo Vides