Gister ben ik samen met een vriendin helemaal vanuit Limburg afgereist naar Amsterdam, (om freaking 5 uur ging de wekker), om naar Amsterdam Comic Con te gaan! Ik wilde hier al vanaf het moment dat het bekend werd gemaakt super graag naar toe want er kwam een van mijn favoriete vampiers allertijden; Spike a.k.a. James Marsters! Het was ongelofelijk hoe ontzettend lief en beleeft hij was. Ik was helemaal flabbergasted door zijn aanwezigheid en zijn manier van doen. Hij begroette me al met "hello darling!", waardoor ik al bijna stijl achterover viel #fangirlinglikecrazy! Hij complimenteerde me met mijn "very beautiful name" en daarnaast ook met mijn shirt. We babbelde wat over comic con en hij was oprecht enthousiast toen ik hem vertelde dat ik hem 's middags nog een keer zou zien voor onze foto "I'm already looking forward to it." (terwijl hij, like, een eeuwigheid mijn hand vast hield - DIE WAS IK NOOIT MEER! - nee, zo erg is het nog nét niet ). Wauw, wauw en nog eens wauw. Wellicht zegt hij zulke dingen vaker tegen mensen, maar met de 5 mensen voor mij had hij een heel ander gesprek, dus ik voelde me echt een koningin! Wat zeg ik, het hele universum draaide op dat moment alleen om James en mij! Toen ik hem 's middags weer zag zei hij al direct: "Hey, there you are!" Met een glimlach waar ik wederom weer bijna van achterover viel *swoons*
Zie hier het bewijs!
[ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 13:16 ]
I'll lick the poison from right off your kiss