• In een nieuw verhaal wordt een meisje ontvoerd en opgesloten in een kamer waar niets is. ze wordt mishandeld en krijgt bijna geen eten.

    Het is een fanfictie waar ze uiteindelijk Luke Hemmings (5 Seconds of summer) ontmoet
    . Maar ik heb geen idee waarom en door wie ze ontvoerd zou kunnen worden die haar dit aan wilt doen. Waarschijnlijk zijn er veel mogelijkheden, maar het moet echt zo gestoord mogelijk zijn. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Ik heb wel wat ideeën, maar dan zou ik ook mijn ideeën voor mijn verhaal verklappen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Losgeld, wraakactie, door iemand met een psychische ziekte (paranoïde schizofrenie tot psychopaat).


    Your make-up is terrible

    Stalker gone too far? Of inderdaad losgeld.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Lolicia schreef:
    Ik heb wel wat ideeën, maar dan zou ik ook mijn ideeën voor mijn verhaal verklappen.


    Kun je misschien iets privé sturen? heb echt heel hard ideeën nodig :)


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    kussannemiek schreef:
    (...)

    Kun je misschien iets privé sturen? heb echt heel hard ideeën nodig :)

    Het is meer in het algemeen dat ik mijn ideeën (die ik al voor mijn verhaal had) niet graag wil weggeven en origineel wil zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien is de betreffende persoon ooggetuige van een misdaad weet ik veel


    26 - 02 - '16

    Wel, ik heb zelf een totaal ander genre, dus ik wil je mijn ideeën wel kwijt, ik heb ze toch zelf niet nodig. Moest dat mijn verhaal zijn, dan zou ik daar zoiets van maken. Alles start rustig en vredig en het meisje heeft een soort van iets met een jongen. Hij lijkt een toffe jongen, die sociaal is en aardig en voor een vrijwilligersorganisatie werkt of zo, alleen zijn er al vanaf het begin heel vage momenten waarin de lezer ergens oppikt dat er iets raar is aan hem, bijvoorbeeld fietst hij soms door het bos en het hoofdpersonage ziet dan terloops in de krant, zodat de lezer uiteraard zelf de link niet kan leggen, zo ergens in de achtergrond laat je af en toe een steek vallen van een verkrachtingszaak/ontvoeringen in het dorp en de jongen gedraagt zich subtiel wel eens wat raar bij momenten, maar net niet raar genoeg dat ze het van voordien al kunnen zien aankomen, aan het begin. En die rare momenten bouwen zodanig op dat de lezer steeds sterker begint te vermoeden dat er iets aan hem grondig mis zit. Dan gooi je dom bom en laat je hem haar ontvoeren, zodat ze nog in shock zijn. Dat zou ik er zelf van maken. Ze heeft iets gekregen, met iemand die eigenlijk een psychopaat bleek/een verkrachter/of een crimineel en die haar uiteindelijk ook te grazen neemt.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 18:16 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn idee past waarschijnlijk niet in je verhaal, maar dit is mijn gestoorde idee

    Ze word ontvoerd door iemand die gestoord is en gelooft in fantasywerelden en gaves en denkt dat het meisje de uitverkorene is. Hij/zij denkt dat ze kan vliegen, onzichtbaar kan worden ect. Daarom ontvoerd hij/zij haar om haar op te leiden naar haar missie.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 18:41 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.