• Hey!

    Lijkt iemand het leuk om samen met mij een The Walking dead verhaal te schrijven? Ik heb verder nog niks uitgedacht, dus dat kunnen we samen doen.
    Ik ben ook bereidt om het verhaal in de toekomst in de top te zetten.

    Laat hieronder een berichtje achter als je interesse hebt!

    Xx

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 19:56 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik ben toevallig net een opzetje gestart (nog niet begonnen met schrijven) voor een WD-verhaal. Maar ik heb niet zulke fijne ervaring met co-writers, dus ik denk er even over na. Je schrijft namelijk wel erg goed.^^ Hier vind je wel mijn globale idee, mocht je het wat vinden. Maar het is nog erg basic haha. :Y)

    Ik ben ook nog niet helemaal bij met kijken


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ik ben toevallig net een opzetje gestart (nog niet begonnen met schrijven) voor een WD-verhaal. Maar ik heb niet zulke fijne ervaring met co-writers, dus ik denk er even over na. Je schrijft namelijk wel erg goed.^^ Hier vind je wel mijn globale idee, mocht je het wat vinden. Maar het is nog erg basic haha. :Y)

    Ik ben ook nog niet helemaal bij met kijken


    Dankje voor je compliment!

    Owh maar als je nog niet helemaal bij bent is niet erg, ik ben niet iemand die zich strict aan de verhaallijn houdt.
    Als je erover nagedacht heb hoor ik het van je ?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    I'm up for anything :Y)
    Heb zelf ook niet veel ideeën maar met TWD is het wel makkelijk om iets te verzinnen denk ik (so many possibilities).
    Let me know C:


    how dare you speak of grace

    Haha nou als er andere gegadigden zijn dan ben ik daar een voorstander van, want dan heb ik zelf ook eindelijke en TWD fanfic om te lezen c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Haha nou als er andere gegadigden zijn dan ben ik daar een voorstander van, want dan heb ik zelf ook eindelijke en TWD fanfic om te lezen c;


    Dat is slim ;P hahaha


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik had zelf al een uitgeschreven idee voor een TWD fanfic, maar ben er nog niet officieel mee begonnen. Co-writers zijn altijd wel fijn, al ben ik de laatste tijd niet van de snelste met schrijven.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:23 ]


    16 - 09 - '17

    Als jullie begonnen zijn, stuur mij een link. Ik zou graag willen abboneren op TWD stories! :)


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    Ik zou er graag mee schrijven. Verwacht wel niet dat ik iedere avond iets kan schrijven of mij met het verhaal bezighouden. Ik ben bezig aan een The Walking Dead verhaal. Als je wil stuur ik je mijn idee door. Maar dan moet je wel iets laten weten. Ok? Ik hoop dat je iemand vindt

    >Slotje op aanvraag


    What would Emma do?