• Hellohello,

    ik begin binnenkort een story en ik had spontaan zin om er een (korte) trailer voor te maken. Een trailer kan toch vaak wel helpen met het geven van een bepaalde sfeer/indruk. Omdat ik zelf erg lui ben en geen zin heb om alles op te gaan zoeken (gaat eeuwen duren), heb ik besloten om er maar een topic over te maken.

    Ik zoek de volgende beelden (als je denkt dat je iets hebt wat er op lijkt, mag je het ook gewoon posten - graag zelfs):
    • Drugs (pillen / injectie van een naald)
    • Gekkenhuis / asylum (hoeft niet per se "eng" te zijn)
    • Een meisje wat door een gang heen loopt
    • Een meisje wat stil staat voor een deur (met de rug naar de camera)
    • Ogen die oplichten in het donker (maakt niet uit welke oogkleur)
    • Een man die door twee andere mensen door een gang wordt gesleurd (of gewoon lopend + het mogen ook deuren zijn ipv gang)
    • Eten wat door een luik van een deur wordt geserveerd (gegeven aan een patiënt)
    • Een discotheek met veel mensen (eventueel met beelden van drugs wat in een glas gegooid wordt)
    • Mist (wat in beeld kruipt)

    Geluidsfragmenten:
    • Gemene lach (mannelijk)
    • Hysterische lach (mannelijk)
    • Gegrinnik (mannelijk)
    • Gegil (vrouwelijk)

    Kan zijn dat ik dit topic nog een keer update als ik extra beelden nodig heb!

    Hoe kun je me helpen? Als jij denkt te weten waar deze beelden/geluidsfragmenten zich bevinden in een film/video, let me know! Uiteindelijk zal ik elk persoon met 9 credits belonen zodra ik zeker weet dat ik wat aan de voorgestelde beelden/geluidsfragmenten heb. Seems like a fair deal, right?

    UPDATE:
    Voor nu heb ik deze Trailer gemaakt, maar ik ben er nog lang niet tevreden mee. Als ik binnenkort weer tijd heb, ga ik de trailer langer en wat intenser maken. Daarom zoek ik nog steeds de volgende beelden:

    • Een meisje wat door een gang heen loopt (het liefst door een ziekenhuis + blonde haren)
    • Een meisje wat stil staat voor een deur (met de rug naar de camera)
    • Ogen die oplichten in het donker (maakt niet uit welke oogkleur + moeten mannelijk zijn)
    • Twee mensen die bijna kussen (donkere scene)


    Het kan zijn dat ik deze lijst nog wat langer maak tussendoor.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:10 ]

    Clique schreef:
    Voor de beelden. Misschien helpen verschillende trailers van horror films?

    Ja, heb ik zelf ook al naar lopen kijken, maar er zijn zó veel trailers van horror films. Vandaar dat ik hier om specifieke beelden vraag. ^^
    RainbowGoddess schreef:
    Moet het al bestaand zijn, of mag je het ook zelf opnemen?

    Het liefst bestaande, dan weet ik zeker dat de kwaliteit over het algemeen hetzelfde zal zijn.

    Zijn er nog mensen die video's kennen waarin er gefeest wordt?
    Tot nu toe hebben jullie echt al hele goede opties gegeven! Als ik de video zo goed als af heb, zal ik doorgeven wie credits zullen krijgen. ^^

    Oja; het liefst geen gifs, die duren vaak te kort.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 13:57 ]

    Zoek je een gestoorde, joker-achtige lach? Dan heb ik wel wat videos voor je (Note : Je moet eventjes de hele video luisteren want er komt af en toe een enge lach in voor.)

    https://www.youtube.com/watch?v=0zi3yUSKBv4 De beste lach is op 3:40
    https://www.youtube.com/watch?v=9IoKWE1kgZs De beste lach is op 3:55

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 14:30 ]

    Litten schreef:
    Zoek je een gestoorde, joker-achtige lach? Dan heb ik wel wat videos voor je (Note : Je moet eventjes de hele video luisteren want er komt af en toe een enge lach in voor.)

    https://www.youtube.com/watch?v=0zi3yUSKBv4 De beste lach is op 3:40
    https://www.youtube.com/watch?v=9IoKWE1kgZs De beste lach is op 3:55

    Niet per se een Joker-lach. De derde link van je vorige post ga ik misschien gebruiken.

    Krolock schreef:
    Zijn er nog mensen die video's kennen waarin er gefeest wordt?
    Tot nu toe hebben jullie echt al hele goede opties gegeven! Als ik de video zo goed als af heb, zal ik doorgeven wie credits zullen krijgen. ^^

    Oja; het liefst geen gifs, die duren vaak te kort.


    [ bericht aangepast door een moderator op 23 aug 2016 - 18:11 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Zet je video even in een quote Histoire


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 18:15 ]

    Eventjes naar de clip van Delirium van Lacuna Coil kijken misschien. Zit volgens mij een asylum in


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    In de films van Scream (horrorfilm) zijn ook zat scènes waarin mensen feesten ;3


    26 - 02 - '16

    Wanneer krijgen mensen hun beloning?

    Wolfram schreef:
    Wanneer krijgen mensen hun beloning?

    Ik weet dat ik niet de snelste ben op dit moment, mijn excuses. Ik heb nog niet veel aan de trailer kunnen werken dus ik kan nog niet zeggen wanneer ik de credits eruit stuur.

    Topic geupdate
    De volgende mensen heb credits gestuurd aangezien ik hun beelden/geluidsfragmenten heb kunnen gebruiken:
    Wolfram
    Slave
    Coalesce

    Oplichtende ogen. Het is niet in het donker, maar misschien zou je het zelf nog donker kunnen maken?
    Scene uit the 100. Misschien dat dit iets is om te gebruiken.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2016 - 17:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Oplichtende ogen. Het is niet in het donker, maar misschien zou je het zelf nog donker kunnen maken?
    Scene uit the 100. Misschien dat dit iets is om te gebruiken.


    Ik denk niet dat ze het nog nodig heeft. (:
    Ik zou mijn tijd dus niet verdoen aan het nog te zoeken, volgens mij is het al af. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ze het nog nodig heeft. (:
    Ik zou mijn tijd dus niet verdoen aan het nog te zoeken, volgens mij is het al af. (:


    Of je leest de beginpost even?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.