• Vandaag had ik er weer een. Het weer was goed, een beetje frisjes maar in ieder geval droog. Als voorproefje heb ik al twee foto's binnen en ik wil ze graag delen C:


    Als ik nog meer foto's heb, zal ik ze hier neerzetten c;

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 22:23 ]


    26 - 02 - '16

    FIorian schreef:
    Ze zijn echt prachtig!!
    Ik vind het alleen jammer dat op de linker foto iets gebeurd met de bloemen, waardoor het net lijkt alsof ze er gewoon overheen geplakt zijn. Beetje jammere photoshop zou maar zeggen, aangezien de foto super mooi is (:


    De bloemen zijn nep en volgens mij ligt het een beetje aan de scherpstelling van de camera c;

    Dankjulliewel allemaal voor de lieve reacties c;


    26 - 02 - '16

    Je haar is echt prachtig (en dat is niet het enige, haha). Hoe heb je dat gedaan?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Echt heel gaaf zeg. Het doet me een beetje denken aan een fee of een elf. In ieder geval een beetje fantasy achtig ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    SonOfGondor schreef:
    Je haar is echt prachtig (en dat is niet het enige, haha). Hoe heb je dat gedaan?


    Mijn haar en make-up werden gedaan door een visagist c;


    26 - 02 - '16

    Jethro schreef:
    Echt heel gaaf zeg. Het doet me een beetje denken aan een fee of een elf. In ieder geval een beetje fantasy achtig ^^


    Awh, dankje! ;3


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Mijn haar en make-up werden gedaan door een visagist c;


    Aw, not fair ):
    Jk, het ziet er geweldig uit.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Super mooie foto's weer! Waar laat je ze doen joh?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Super mooie foto's weer! Waar laat je ze doen joh?


    Ik ken een fotografe en die heeft wel eens dat ze shoots organiseert. Dan kunnen een aantal mensen zich opgeven en krijg je een fotoshoot met visagie erbij. Het is wel behoorlijk duur tho.


    26 - 02 - '16

    Wel gaaf om een keer te doen haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Wel gaaf om een keer te doen haha


    Zekers! Het doet wonderen voor mijn zelfbeeld en het is gewoon leuk om zulke foto's te hebben, om bijvoorbeeld later op terug te kijken (:


    26 - 02 - '16

    De rechtse foto vind ik het mooist, omdat je zo'n prachtige lach hebt. En je doet me een beetje denken aan P!nk. (;


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Sarafina schreef:
    De rechtse foto vind ik het mooist, omdat je zo'n prachtige lach hebt. En je doet me een beetje denken aan P!nk. (;


    Omg, dat is echt een heel mooi compliment, ben nogal fan van haar, dankjewel! ;D


    26 - 02 - '16