• Ik stond gister in een winkel in Duitsland toen ik een nummer op de radio hoorde, ik heb toen meteen mijn mobiel erbij gehaald en de tekst die ik hoorde tussen de notities gezet zodat ik het later in Nederland weer kon opzoeken via Google. Nu heb ik het nummer gevonden en blijf ik hem maar grijs draaien, zijn stem is zo mooi! Het doet me een beetje denken aan Lifehouse & James Arthur.
    Anyway hier is de clip.



    En om dit topic nuttig te houden. Aan welk lied ben jij op dit moment verslaafd? c:

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 aug 2016 - 20:26 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind vooral deze op het moment heel leuk haha. De originele versie vind ik echt klote, maar deze versie is echt love ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Ik vind vooral deze op het moment heel leuk haha. De originele versie vind ik echt klote, maar deze versie is echt love ^^
    (...)


    Ah Nightcore daar luister ik ook vaak naar haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aegon schreef:
    (...)

    Ah Nightcore daar luister ik ook vaak naar haha.


    Ik vind de meeste nummers tegenwoordig maar bagger, to be honest. Het enige dat de meeste doen is hem versnellen en klaar. Bij de oude nummers merk je tenminste dat het alleen verhoogd is en misschien ieeets is versneld, maar de muziek is nog altijd kloppend. Vind het jammer, want ik vind NC wel heel mooi c:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 23:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit nummer is trouwens ook erg verslavend, vind ik, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.