op mezelf!
Ik zit voor 6 weken in het mooie Frankrijk waar ik 6 dagen in de week hard aan het werk ben op een camping.
Normaal ga ik op mijn vrije dag altijd lekker naar het stadje met de fiets en verder niks, maar ik wou wel eens wat anders.
Dus heb ik opgezocht of ik naar Orleans kon en dat bleek best te doen, dus dat heb ik vandaag gedaan.
Ik zou eigenlijk met een collega gaan, maar die was ziek dus toen ben ik in mijn eentje gegaan en het was zo leuk.
Orleans is een hele mooie en gezellige stad en alhoewel ik in mijn eentje was heb ik het super naar mijn zin gehad. Ik heb lekker gewinkeld en genoten van het zonnetje, maar ook wat culturele dingen gedaan. Ik heb een kerkje bezocht en natuurlijk de kathedraal. Ik wou ook heel graag het standbeeld van Jeanne D´arc zien en die heb ik ook gevonden. En vervolgens heb ik ook nog de weg terug gevonden naar het busstation en de goede bus gepakt naar het stadje. En dit allemaal terwijl ik de Franse taal helemaal niet zo goed beheers. Ik ben hier nog maar 1,5 week en ik ben ontzettend blij dat ik dit nog heb gedaan,
Wanneer waren jullie de laatste keer trots op jezelf=
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one