• Hooi, ik kom even heel schaamteloos mijn verhaal opnieuw promoten. Onlangs begin ik heel hard te cringen van de dingen die ik vroeger had geschreven in een bepaalde story, maar ik vind het te leuk om er aan te schrijven om ermee te stoppen. Daarom heb ik nu besloten het verhaal af te kappen, een samenvatting ertussen te plakken en door te gaan. Aangezien ik het eerste deel zo'n drie jaar geleden heb geschreven, ben ik al veel kwijt van wat er toen gebeurd is. Ik hield niet van de karakterisering van mijn personage etc. Maar op een gegeven ogenblik is het niveau van mijn verhaal wat hoger dan dat van een driejarige op drugs, en dat was toevallig een nieuw deel, dus vanaf daar zal het verhaal verder gaan.
    Punt is, het is makkelijker voor mij en jullie om het op dat punt af te breken. Dus bij deze presenteer ik: Someone Lovely - Slytherinrelated. Er komt zeer veel Severus Snape in voor, en waar ik nu bezig ben aan het schrijven gaat ook veel Draco Malfoy voorkomen. Er zijn al een heel deel hoofdstukken tot nu toe, maar geloof me, meer als de helft heb ik je al gespaard.
    Dus diegene die wat leesvoer willen, en een beetje Slytherin-gezind zijn, en wel houden van een non-typische HP-story, neem alsjeblieft een kijkje. Het eerste hoofdstuk heb ik omgetoverd tot een soort van "wat is al gebeurd?" en "wat gaat nog gebeuren?". Dus daar vind je ook een samenvatting.
    Ik schrijf wel onregelmatig, tot soms een maand ofzo niet, en dan ineens vier in een week, sorry. Maar ik hoop dat jullie mijn verhaal een kans geven, want ik zou het leuk vinden om meer lezers te krijgen. En graag hoor ik ook in reacties wat jullie ervan vinden, wat er beter kan, en dat soort dingen allemaal. Of als jullie iets niet snappen, dan ik dat veranderen. Dus weet niet bang om kritiek te geven, ook als je enkel maar de eerste twee hoofdstukjes leest!
    Sorry voor het lange en onduidelijke topic. Ik wil zo veel mogelijk informatie geven, en dan krijg je zoiets.



    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 12:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt