• Na een tijdje te hebben na gedacht, denk ik er uit te zijn wat ik wil op mijn cover voor dit specifieke verhaal en heb ik volgens mij goede kwaliteit foto's/plaatjes gevonden. Dus mocht er iemand nog vrije tijd en creativiteit over hebben.

    Titel: De IJskoningin & De Hartenbreker
    Plaatjes:

    of





    Van de laatste alleen het Ying Yang symbool het liefst, als dat mogelijk is.

    Achtergrond: Het liefst een voorkant of achterkant van een verweerd boek (zonder tekst)
    Sfeer: Mysterieus (Niet heel belangrijk)
    Extra: De IJskoningin in het ijsblauw, de & in een neutrale kleur en De Hartenbreker in het bordeaux rood. Het liefst alle plaatjes gebruiken, de eerste twee zijn vrijwel hetzelfde omdat ik niet weet welke het handigst is om in een cover te gebruiken. Daar hoef je er dus maar een van te gebruiken, maar als het mogelijk is wil ik wel graag het ijshartje en het Ying Yang symbool verwerkt in de cover.

    Mochten er plaatjes toch niet bruikbaar zijn, laat het dan alsjeblieft weten, want dan kan ik je een alternatief geven.

    Alvast heel erg bedankt! :)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 17:31 ]


    Physics is awesome

    Zoek je dit:


    Never grow up, it's a trap.

    WiseHeart schreef:
    Zoek je dit:



    Enorm bedankt voor het maken hiervan, maar dat is niet helemaal wat ik bedoelde.

    Ik bedoelde een cover met een van de twee foto's van de deuren, het ijshartje en het ying yang symbool. Daarnaast moet ik de extra waarschijnlijk iets aanpassen want volgens mij is ie niet duidelijk.


    Physics is awesome

    Ii zal kijken wanneer ik die kan maken!


    Never grow up, it's a trap.

    Dan hoop ik dat je binnenkort tijd hebt.


    Physics is awesome

    Ik ga straks of morgen iets proberen :)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik ga straks of morgen iets proberen :)


    Alvast bedankt. Ik was al bang dat ik teveel eisend was.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Alvast bedankt. Ik was al bang dat ik teveel eisend was.

    Ik heb inderdaad zelf graag wat meer vrijheid betreft creativiteit en 'eigen' afbeeldingen, maar opzicht kan ik hier ook nog wel iets mee hoor (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik heb inderdaad zelf graag wat meer vrijheid betreft creativiteit en 'eigen' afbeeldingen, maar opzicht kan ik hier ook nog wel iets mee hoor (;


    Oké. Wat wil jij dan weten als je normaal een cover maakt?


    Physics is awesome




    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Oké. Wat wil jij dan weten als je normaal een cover maakt?



    Ik vind het altijd makkelijker met eigen gezochte afbeeldingen te werken ^_^ Maar ik heb dus je foto's + gezochte foto van een boek (al is het niet zozeer de voor of achterkant :'D) samengevoegd tot volgende cover, al heb ik het idee dat het niet direct is wat je zoekt. Gelukkig zijn er nog genoeg andere goeie covermakers hier op Q, dus misschien dat één van hen ook nog een poging wilt doen voor je (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:




    (...)


    Ik vind het altijd makkelijker met eigen gezochte afbeeldingen te werken ^_^ Maar ik heb dus je foto's + gezochte foto van een boek (al is het niet zozeer de voor of achterkant :'D) samengevoegd tot volgende cover, al heb ik het idee dat het niet direct is wat je zoekt. Gelukkig zijn er nog genoeg andere goeie covermakers hier op Q, dus misschien dat één van hen ook nog een poging wilt doen voor je (;


    Enorm bedankt! Ik kan alleen de cover niet zien(ik heb de link te gekopieerd en gezocht met een ander tabblad, dat werkte ook niet).

    Naar mijn idee werken de meeste covermakers het liefst met plaatjes die degene die de cover wil al heeft gevonden zodat zij niet hoeven te zoeken. Vandaar dat ik plaatjes heb gezocht en in het topic heb gezet.

    Mocht je nog zin en tijd vinden, dan mag je van mij ook vanuit je eigen inzicht en creativiteit een cover maken. Ik wilde het alleen de covermakers zo makkelijk mogelijk maken, want ik kan mij voorstellen dat het lang duurt om een cover te maken en ik wilde helpen.


    Physics is awesome

    Ik ga wat proberen


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Fictionalworld schreef:
    Ik ga wat proberen


    Alvast bedankt!


    Physics is awesome

    Ik wil ook wel wat proberen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb wat geprobeerd. Zeg het gerust als je iets anders wil (:



    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik heb wat geprobeerd. Zeg het gerust als je iets anders wil (:




    Wauw, dat ziet er mooi uit! Heel erg bedankt voor de covers. Dat lettertype dat je hebt gebruikt, vind ik echt gaaf.

    Alleen lijken het ijs hartje en het ying yang symbool er niet helemaal bij te passen.

    Heb je misschien ook een versie waarbij die er niet op staan?


    Physics is awesome