1
Ten eerste zou ik even niet weten waar ik dit moet plaatsen dus doe ik het maar hier.
Ik heb goeie dagen er tussen zitten en dat ik me geweldig goed voel, helemaal zeker van mezelf en schijt aan wat andere van mij vinden; maar het kan ook zomaar in 1 keer omslaan dat ik in een keer depri ben of iets in die geest en super super SUPER onzeker ben en aan alles ga twijfelen,,,. Zonder reden of gewoon door iets super kleins dat gebeurd kan zijn. En eerlijk; ik weet niet wat ik er mee aan moet.
Daarbij heb ik dagen er tussen zitten dat ik me gewoon moe voel, alsof ik geen energy heb. Dan kan ik letterlijk gewoon een uur op bed zitten voor mijn uit zitten staren met of zonder muziek... ma dan wil ik ook gewoon niet verder met waar ik mee bezig was bijv. (ja ik heb iets aan mijn longen maar toch daar zou t niet van moeten zijn denk ik ookal ben ik daardoor ook vaak vermoeiend)
Mijn vraag is of jullie dit ook hebben en of er advies voor is?
2
ik heb ook het gevoel dat ik een midlifecrisis heb of iets?
ik heb een baantje maar t is meer een vrijwilligers baantje bij een supermarkt; dus ja in principe verdien ik er niet heel veel mee. en het is maa ong 3 uurtjes....
en ik heb begin dit jaar drie maanden lopen twijfelen of ik wel moet gaan blijven werken daar? maar dan kan het ook een tijdje duren voordat ik iets nieuws heb en dat is het vervelende. en ja mijn collegas zijn best leuk dus het is allemaal een lastige keuze...
het kan leuk zijn maar het werk zelf is gewoon rot en vermoeiend voor mij persoonlijk.
maar het is even goed gegaan en ik bleef daar werken.
nu heb ik 4 weken vrij gehad en nu zit ik weer in die twijfel moment dat ik dus twijfel om daar te stoppen...
ik heb t gevoel alsof mijn leven stil staat en alleen maar het zelfde rondje draait en dat ben ik beu..
ik weet niet eens hoe ik het hier neer moet zetten zo verward ben ik er gewoon door.... en ergens vind ik dit al veelte privé om neer te zetten ( het kan nog persoonlijker maar dat heb ik liever niet)
3
ik bespeel een instrument (gitaar), ben nog niet super goed maar dit is wel een doel dat ik wil.
het goed leren spelen en als hobby gewoon een bandje in de toekomst.
maar dat is bijzaak en hobby. maar dan heb ik nu op dit moment dat ik twijfel of gitaar wel bij mij past want ja ik vind drummen, viool, piano en bas ook geweldig om te doen en ik weet niet goed hoe ik er achter kan komen wat nou echt bij mij past en wat ik met plezier kan blijven doen,,
ik heb het gevoel alsof ik toe ben aan iets nieuws...
ik kan er niet tegen elke dag het zelfde te doen en dan gaat dat vervelen.. maar dan denk ik weer van; ja ik heb best leuke collega's en ken ze goed genoeg.
ik weet gewoon niet meer wat ik wil in het leven en loop er al vanaf begin 2016 mee rond... help!?
en dan zal er nog wel meer aan de hand zijn hoor maar daar kan ik nu even niet op komen...
vergeet ook echt veel de laatste tijd en dan loop ik al bij iemand om te praten sgh...
I just come to read