Eledhel schreef:
(...)
Fijn om te horen! Wat was er dan zo slecht aan die andere plek als ik vragen mag?
Geen mogelijkheid om iets te koken, geen magnetron, geen koffiezetapparaat/waterkoker, pa paste amper in de douche, bed te klein voor hun tweetjes, nergens een raam dus erg donker en lampjes nodig overdag. Nu is dat geen probleem als je even ergens moet overnachten, maar mijn ouders hadden dit geboekt voor bijna 400(!) euro tot en met vrijdag. Dan is dat niet grappig. Nu denk je vast: huh, maar dat wisten ze toch wel van tevoren? Nou, niet dus. Die mensen hadden dus twee soorten 'huisjes'. Een mooie luxe en dat donkere hokje. Ze dachten dat ze dat mooie huisje dus hadden geboekt, maar het bleek dat die man de verkeerde papieren had opgestuurd. Dat gebeurde hem wel vaker, zei ie nog. Mijn ouders hebben toen gezegd dat dat niet hun probleem was en dat ze echt geen 400 euro gaan betalen voor iets wat ze niet geboekt hebben. Dus weggegaan. Nu een mooi chalet, met compleet ingerichte keuken, mooie woonkamer, ruim, in de bossen, mooie badkamer en noem maar op voor 200. Dat scheelt nogal.
Heel vervelend dat die man het verkeerd doet en ze verkeerde informatie en papieren stuurt, maar hij wilde ook nog eens geen oplossing bedenken en was nog boos op m'n ouders ook dat die zo ontevreden waren. Nou toen waren ze eigenlijk wel helemaal klaar. Lekker gastvrij
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen