• Ik heb geen woorden om te omschrijven wat ik van Bill vind. Het ene moment vind ik hem lief en het andere moment vind ik hem een vette wannabe. Ik denk dat ik niet meer moet uitleggen wrm ik hem een vette wannabe vind. Ik wil gwn niet dat ie van die standaartypetjes gaat gaan worden. Hij mag zich niet in een hokje zetten. Hij moet gaan weten wat hij met zijn haar wild doen cus als ie zo gaat verder doen dan heeft ie over een paar jaar geen haar meer.
    Ik zeg nu niet wat Bill moet doen ik zeg wat ik vind dat Bill eens zal moeten gaan doen maar hij moet het niet van mij. Hij doet wat hij wil met zijn haar en zijn styl.

    anders heeft hij over een paar jaar geen haar meer?
    Anke does not understand.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Weetje dat van zijn haar, hij was al een tijdje van plan om zijn haar anders te doen hoor :) Maar voor de rest, achja die jongen heeft zo zijn eigen stijl!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kan je dat niet in een geopend topic zetten? Er zijn al zóveel topics over zo'n dingen ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    @ Anke
    dan valt het uit ??: xD
    DAT HAD MIJN OOM OOK
    Die besteedde veel tijd aans ijn haar toen ie jong was en met sijn 25e werd hij al kaal fso xP


    We can only learn to love by loving.

    It's going to be okay with hem.
    Serieus, over een tijdje is hij weer in orde. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    En het is trouwens niet aan jou om te zeggen dat hij een kapsel moet uitkiezen ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Weetje dat van zijn haar, hij was al een tijdje van plan om zijn haar anders te doen hoor :) Maar voor de rest, achja die jongen heeft zo zijn eigen stijl!

    dat is het juist hij heeft geen eigen styl hij neemt het van anderen wat eigenlijk veel mensen doen

    En het is trouwens niet aan jou om te zeggen dat hij een kapsel moet uitkiezen ><

    Ik zeg nu niet wat Bill moet doen ik zeg wat ik vind dat Bill eens zal moeten gaan doen maar hij moet het niet van mij.

    @ Anke
    dan valt het uit ??: xD
    DAT HAD MIJN OOM OOK
    Die besteedde veel tijd aans ijn haar toen ie jong was en met sijn 25e werd hij al kaal fso xP
    Daar bestaan van die leuke middeltjes voor hoor :'D Om je haar te beschermen bedoel ik.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)Daar bestaan van die leuke middeltjes voor hoor :'D Om je haar te beschermen bedoel ik.

    Inderdaad, mijn kat gebruikt ook zo'n middeltjes :Y)


    Sing the song of the stars for me.

    Ik vind dat iedereen moet stoppen met zich te moeien met bill zijn leven. Bill is nog altijd de bill van vroeger. Maar het zijn jullie die hem in een hokje zetten. en het zijn jullie die zeggen dat hem is veranderd omdat jullie vanalles in jullie hoofd halen. Maar als je verder kijkt zie je dat hij nog altijd het zelfde 6 jarig karakter jonge is dat hij altijd al is geweest ;](niet slecht bedoeld op u he^^)

    (...)
    Inderdaad, mijn kat gebruikt ook zo'n middeltjes :Y)
    Ik ook, =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik vind dat iedereen moet stoppen met zich te moeien met bill zijn leven. Bill is nog altijd de bill van vroeger. Maar het zijn jullie die hem in een hokje zetten. en het zijn jullie die zeggen dat hem is veranderd omdat jullie vanalles in jullie hoofd halen. Maar als je verder kijkt zie je dat hij nog altijd het zelfde 6 jarig karakter jonge is dat hij altijd al is geweest ;](niet slecht bedoeld op u he^^)

    Het is niet egt voor te zeggen dat Billie er hetzelfde uitziet als toen ie 6 was.

    Ik vind dat iedereen moet stoppen met zich te moeien met bill zijn leven. Bill is nog altijd de bill van vroeger. Maar het zijn jullie die hem in een hokje zetten. en het zijn jullie die zeggen dat hem is veranderd omdat jullie vanalles in jullie hoofd halen. Maar als je verder kijkt zie je dat hij nog altijd het zelfde 6 jarig karakter jonge is dat hij altijd al is geweest ;](niet slecht bedoeld op u he^^)
    Jep, let him breath people. It's his life! :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik vind dat iedereen moet stoppen met zich te moeien met bill zijn leven. Bill is nog altijd de bill van vroeger. Maar het zijn jullie die hem in een hokje zetten. en het zijn jullie die zeggen dat hem is veranderd omdat jullie vanalles in jullie hoofd halen. Maar als je verder kijkt zie je dat hij nog altijd het zelfde 6 jarig karakter jonge is dat hij altijd al is geweest ;](niet slecht bedoeld op u he^^)
    Agree.


    Shakin' their ass like they just don't care.