• Hallo iedereen!
    Deze zomer werk ik voor 6 weken op een camping in Frankrijk waar ik de animatie doe, een baan die ik ontzetttend leuk vindt. Ik hoor vaak grappige uitspraken van kinderen en het leek me wel leuk om deze doormiddel van een topic met jullie te delen.
    Hebben jullie nog grappige uitdrukkingen van kinderen?

    Hoe kan je nou juf en kapitein zijn?
    Maar ik heb nog maar 3 snoepjes gehad.
    U ben wel heel oud hé?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik, toen ik bij mijn moeder achterop de fiets zat en het best wel hard waaide: "Mama, wil je de airco uitdoen?"


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha. Ik leidde een kinderclub en twee jaar geleden vroeg een meisje van een jaar of tien of ik zwanger was. Dus ik zei van niet, en toen zei ze meteen: 'Oh, maar u bent niet dik, hoor!' :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn oppaskindje vertelde vandaag dat hij zijn eigen gedachten kan lezen. Knap hè? (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eledhel schreef:
    Ik, toen ik bij mijn moeder achterop de fiets zat en het best wel hard waaide: "Mama, wil je de airco uitdoen?"


    Hahahaha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn broertje, kijkend naar jonge bomen die met twee palen worden ondersteund.

    “Kijk Melis, zo worden de bomen niet gestolen!”


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Liep laatst in een kerk in Sienna en hoorde een gesprek tussen vader en zoon.

    Vader: Kijk, een echt graf!
    Zoon: Oh. Ligt daar dan iemand in?
    Vader: Ja!
    Zoon: Maar die is al wel dood, toch?

    Heb echt mijn lach moeten inhouden.

    Mijn 8 jarige nichtje zei laatst tegen me; "Jij bent 21, toch?"
    Waarop ik zei; "Ja, dat klopt. Oud hé?" (Want als je zelf 8 bent zijn mensen van 21 nu eenmaal bejaard -.- )
    "Ja, dat is best wel oud. Maar daar zie je niks van, hoor!" zei mijn nichtje vervolgens, waarop ik "Nee?" zei.
    "Nee, want je hebt nog helemaal geen rimpels!"


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Eledhel schreef:
    Ik, toen ik bij mijn moeder achterop de fiets zat en het best wel hard waaide: "Mama, wil je de airco uitdoen?"

    Genius :')

    Ik: 'Ik ga naar het toilet.'
    Chloé: 'Mag ik mee?'
    Ik: 'Maar ik ga naar het toilet.'
    Chloé: *Kijkt me niet-begrijpend aan* 'Mag ik mee?'

    En het was niet echt een uitspraak, maar een situatie die ik ook wel grappig vond. Ik leg mijn voeten dus altijd op de salontafel en die dag kwam Chloé, het kleine zusje van de beste vriend van mijn broer, langs en ze zat naast me op de zetel en opeens staat ze op en schuift ze de salontafel helemaal tegen de zetel en raad eens wat ze daarna doet? Ze legt gewoon haar voeten op tafel net zoals ik en dan keek ze me zo aan met zo'n heel ondeugende glimlach van: 'Kijk eens wat ik heb gedaan.' (Ik ben toch zo'n goed voorbeeld XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ah dit is even een mt'tje. Volgende week leidt ik 3 dagen lang een groepje van 9 kids van 6-9 jaar oud dus dat worden vast ook weer toffe uitspraken


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn broertje.
    'Dus een boom is gewoon ... atomen.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn moeder vertelde over de tempel (het huis van God) (van Salomo geloof ik) en dat die verwoest was.
    Ik: ''WAaaaat?! Is God dákloos?''
    :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mt ^^

    Mijn broertje heeft autisme, en we hadden het een keer over de vormen van autisme omdat ik daar toen een werkstuk over schreef.
    Ik:"Mam, ik denk dat ik geen hoofdstuk ga schrijven over Klassiek autisme"
    Mijn broertje (die half meeluisterde): "Klassiek autisme?? Wat heb ik dan? Pop of Jazz autisme? Oh nee, ik weet het al, ik heb rock autisme!"


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ben trainster op de atletiek. Eenn half jaar geleden heb ik mijn enkel gebroken waarop ik een operatie heb ondergaan. Een van de kindjes tegen mijn medetrainster toen ze het nieuws vertelde: "Ohnee, gaat ze dan óóit weer kunnen stappen?"
    Da's de bedoeling toch :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys