Omdat enkelen het een leuk en handig idee vonden om mijn boek te verkrijgen via een boekenmeeting (zie dit topic), hebben we besloten een meeting te organiseren in Amsterdam. Het leek ons wel zo leuk als er zoveel mogelijk Q'ers komen, want het wordt natuurlijk weer super gezellig! Het heeft dus verder niks met mijn boek te maken, het is enkel zodat ze hem in ontvangst kunnen nemen. Verder is het gewoon een normale meeting.
Edit: Omdat het op een "schooldag/werkdag" (voor de meesten) plaats vond en het super gezellig was, komt er een tweede meeting in de kerstvakantie!
Wanneer: Dinsdag 27 December, we verzamelen vanaf 12 uur bij de piano. Laatkomers zijn ook zeker welkom, maar dan is het wel handig om sowieso nummers uit te wisselen. Waar: Amsterdam centraal, meeting point is bij de piano Reizen: Studenten met een week OV kunnen gratis reizen die dag! Groepsticket interesse: Katsudon Luotisade Wat gaan we doen: - Kletsen - Overheerlijk voedsel consumeren (misschien kan ik wel iets bakken van tevoren, maar not sure) - Verfrissende dranken tot ons nemen - Het gezellig hebben - Mogelijk nieuwe awesome mensen ontmoeten - Amsterdam onveilig maken - Misschien boekenwinkels stalken (Waterstones, American Book Centre, etc.), als men daar zin in heeft - Er is een super awesome fantasy winkeltje, wat misschien leuk is om te bekijken (net de Efteling, ik zweer het) - Overige ideeën zijn ook welkom - Piano concerten geven als we toch bij die piano staan en er mensen piano kunnen spelen? :') - Naar de kerstmarkt als die er is? Wie komen er: Zeker (19): Anna/Goldstein - 20 - Uitgeest Natas/Navigator - 26 - Hoorn Lisa/Pickett - 19 - Nijmegen of Hilversum Sofie/Occamy - 20 - Den Bosch Sharon/Blitzen - 22 - Roermond Matty/Dougal - 20 - Castricum of Groningen Lisa/HaldirOfLorien - 25 - ? Melissa/Bry - 14 - Hoofddorp Brechtje/_Martyr -12 - Flevoland Nikki/Thunderfvck - 24 - Purmerend Belle/Syncline - 19 - Zeist Loïs/Oscura - 19 - Spijkenisse Eileen/Gudetama - 19 - Spijkenisse Savannah/Bellona - ? - Purmerend Anne-Mirthe/_Iratus - 12 - ? Laura/Krolock - 20 - Hengelo Irma/Tubbietoost - 24 - Roermond Femke/JamesPotter - 19 - Dronten Ellie/WillNotLearn - 18 - ? Misschien (17): ?/DabbendeVis - ? - ? Froukje/ProngsPotter - 16 - Amersfoort Nichelle/Cursebreaker - 16 - Rotterdam Jarne/Debbaut - 17 - Antwerpen Naomi/Leora - 20 - Arnhem, Apeldoorn of Ede Wageningen Lilly/GinnyWeasley8 - 13 - Den Haag Mehri/Raja - 20 - ? Sterre/Prim - 19 - Goes Dore/Valtersen - 18 - Almelo Jip/Wiarda - 18 - Alkmaar Sarah/Overkill - 19 - Heerhugowaard Aviva/Altaria - 19 - Heiloo Cheryl/Stiles - 20 - Groningen Lieke/BriBry - 17 - ? Joëlle/Groningen - 18 - ? Floor/obscurial - ? - ? Kelly/Fleimkepa - 20 - Purmerend |
Ik neem aan dat niemand al deze gezelligheid en bijzonder sublieme activiteiten wil missen, dus wie gaat er mee! *O*
[ bericht aangepast op 26 dec 2016 - 14:45 ]
Happy Birthday my Potter!