• Hallo daar!

    Ik was dit weekend in Berlijn en naast The Cursed Child heb ik nog iets gekocht wat mijn potterheadhart absoluut niet kon laten liggen.

    Deze collectible Quidditch set met poster!





    Hij kost dertig euro (wat in feite schandalig duur is voor drie uitneembare ballen, een doos en een poster, maar ik kon het gewoon niet laten liggen en voor mij is het een geweldig koopje!:'D

    Berlijn was ook de moeite trouwens.

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    SIave schreef:
    Wauw, wat mooi! Ik ben jaloers. (krul)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Founder schreef:
    Zie het nu pas, maar wow, dat is heel cool! En de prijs vind ik ook best meevallen, voor hetzelfde geld heb ik gisteren enkel de Marauders Map gekocht!


    Ik wil ook een Maurauder Map!:o


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik wil ook een Maurauder Map!:o


    Heb hem van de expo in Brussel. Daarbij heb ik ook een t-shirt van de wanted poster van Sirius. Die expo was trouwens zo vet!


    I wanna be a wizard!

    Ja in Londen waren die dingen ook zo duur :o
    Gewoon bijna 30 euro(25 pond) voor een Marauders Map.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 14:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Founder schreef:
    (...)

    Heb hem van de expo in Brussel. Daarbij heb ik ook een t-shirt van de wanted poster van Sirius. Die expo was trouwens zo vet!


    Good, de kans bestaat dat ik ook nog kan!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Founder schreef:
    (...)

    Heb hem van de expo in Brussel. Daarbij heb ik ook een t-shirt van de wanted poster van Sirius. Die expo was trouwens zo vet!


    Ik heb die ook gekocht (dan wel in de Studio's in Londen). Die is zoooo vet! Is de expo goed? Ga ik op het einde van de vakantie ook heen! ^^
    Maar wow, Jarne, awesome! Wil ik ook, haha. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    omg ik was ook in berlijn! Waaaaaar heb je die gekocht?????


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Founder schreef:
    (...)

    Heb hem van de expo in Brussel. Daarbij heb ik ook een t-shirt van de wanted poster van Sirius. Die expo was trouwens zo vet!


    Ik heb daar zo'n Marauders Map mok vandaan, die verschijnt als je er hete thee of koffie in schenkt ^^ Ik heb echt extreem veel HP spullen

    OT: Super vet! Die staat ook echt nog op mijn bucket list, net als dat ik heel graag zo'n hand wil (uit deel twee weet je wel, don't ask me why) en als ik ooit een schaakset koop, weet ik ook al welke ik ga kopen ghehehe.


    Happy Birthday my Potter!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik wil ook een Maurauder Map!:o


    Daar heb ik iets heel handigs voor! Hier kan je de dingen downloaden, het enige wat je nog moet doen is hem in elkaar plakken, en het wordt echt heel mooi! Ik heb hem zelf ook gemaakt


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tallata schreef:
    omg ik was ook in berlijn! Waaaaaar heb je die gekocht?????


    In die gigantische boekenwinkel aan de Friedrichstrasse. Net voor het kruispunt met Unter Der Linden.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    De marauders map is gaaaaf. Ik heb denk ik ook een beetje teveel HP spullen:') maar voor de Quidditch set, een complete outfit of een bezem wil ik zeker nog eens sparen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb een muziekdoosje uit polen, als je eraan draait speelt een stukje van Hedwig's theme._O_


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb over de expo zoveel negatieve reacties gehoord op voorhand dat ik bang was dat het werkelijk zou tegenvallen. Maar ik begrijp echt niet waarom mensen het niet goed vonden want ik vond het zoooo geweldig! Het was niet alleen vet om al die voorwerpen enzo te zien, ook de opmaak van heel de tentoonstelling was fantastisch in mekaar gezet. Oke, de spullen in de shop zijn soms duur, maar who cares? Het is Harry Potter, en dat is het geld waard!


    I wanna be a wizard!

    Debbaut schreef:
    Ik heb een muziekdoosje uit polen, als je eraan draait speelt een stukje van Hedwig's theme._O_


    Wow dat is heel cool!

    En ik heb ook best veel Harry Potter spullen, maar het is allemaal het geld meer dan waard c:


    I wanna be a wizard!

    Debbaut schreef:
    (...)

    In die gigantische boekenwinkel aan de Friedrichstrasse. Net voor het kruispunt met Unter Der Linden.^^


    Daar was ik ook! Ik heb daar nog een spelletje gekocht! En ik zag alle hp spullen wel, maar misschien heb ik er overheen gekeken:((huil)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.