• Haaii kiddooo's<3
    Ik heb een vraagje voor jullie dat nogal erg belangrijk is om 'persoonlijke redenen'. Sorry maar liever wilik er niets over zggen. Mijn vraag:
    Als drugs uitgewerkt is, wat gebeurd erdan met e? Ben je hysterisch ofso?

    Dankjjee<3

    uitgewerkt? Als je verslaafd bent, wil je meer en meer. Dus dna ben je weer, niet-high.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    veel mensen worden dan sneller agressief.

    Weet niet echt, maar volgens mij heeft dat bij iedereen een andere werking.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    IK ken iemand en die word dan heel chagrijnig en als je dan iets doet wat diegene niet leuk vind dan raakt die helemaal in woede enzo. Ik ken iemand dus tja.

    Bij iedereen heeft het een andere werking :') Maar wil je zeggen dat je aan de drugs bent? Meteen mee kappen, meid! Je kan er verslaafd aan raken en dan wil je steeds meer. Ze zijn duur dus je kan ook in geld problemen raken. én ze zijn gevaarlijk (Als je bijvoorbeeld over xtc praat) Je kan in coma raken als je te veel neemt en dood gaan!! Dus niet nemen :,D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nee! Ikzelf gebruik geen drugs! Ik ben 12 c'mon ikweet wel beter :Y) But, een vriend van me van 14 heeft dat al is gebruikt den ik wat njah die dag erna deedhij eg bot tege mij en ik dacht al van drugs ofsoo...

    Ooh vandaar ((; njaa, die info voor him maar


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room